poniedziałek, 8 marca 2010

Swiateczne dekoracje i pakiet wyroznien

Do swiat jeszcze troszke czasu zostalo a ja juz mam dekoracje te szyte ukonczone.
Chyba ze jeszcze cos stworze ale na prezenty,bo u mnie w domku brak miejsca.
Nastepna kurka i serduszka. Tym razem kuchenne w krateczke.




Wianki-szmacianki widzialam na wielu blogach.Spodobal mi sie ten pomysl, postanowilam taki wykonac.
Ptaszyna wycieta z jakiejs plyty przez mojego M,ja tylko pomalowalam najpierw szara potem biala farba akrylowa i na koniec lekka przecierka brzegow.



Teraz o wspomnianych wyroznieniach.Jestem zaskoczona takim ogromem ich.Ciesze sie bardzo to dodaje skrzydel.
Ten ponizej dostalam od wspanialej Margott dziekuje Ci . I przekazuje dalej dla Patrycji z Lowely Home


Nastepne wyroznienia to caly pakiet od Izabeli z Domku na drzewie
Jestem nimi bardzo zaskoczona nie spodziewalam sie. Dziekuje za nie.
I zgodnie z tradycja przekazuje je dalej dla uroczej Elamiki .


Pozdrawiam zagladajacych do mnie.
A dla wszystkich kobietek wszystkiego co najlepsze.

23 komentarze:

  1. Kurka jest obłędna! Zabawna i taka ocieplająca klimat wnętrza:) A jak się robi te rumieńce?
    Gratuluje wyróżnień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj(((:
    Ja zaglądam żeby podziwiać kurkę cudną,rumianą i całą resztę.Czytam i ktoś znajomy dostał wyróżnienie,...,przecież to ja!
    O matko i córko!
    ...
    Aż się wzruszyłam.
    Moje pierwsze,wyjątkowe wyróżnienie i od tak miłej i twórczej osoby!
    Dziękuję Ateno bardzo,bardzo serdecznie!((((:
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie u Ciebie.Bardzo mi się podoba kurka ale i serduszka ładne ,i wianuszek!!!
    Serdecznie gratuluję wyróżnień!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurka istne cudo ! Przyjmij gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnień.
    Kurka,serducha i wianek świetne!Ja również bardzo lubię krateczkę,a czerwono-białą w szczególności :)

    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ateno!
    gratuluję wyróżnień
    Kiedy znajdujesz czas , żeby zrobić takie cuda?
    Kurka jest prze prze piękna!
    Noszę się z zamiarem zrobienia dekoracji świątecznych, ale jakoś tak mi schodzi.
    Może się zmobilizuje oglądając Twoje cudeńka!
    Wianek uroczy i świetnie komponuje się z kurką.
    Zresztą serduszkowe zajączki też piękniutkie.
    Pozdrawiam
    i jeszcze raz gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  7. elisaday79; rumience zrobilam cieniem do powiek,nabralam na gabeczke ktora jest do cieni i nasmarowalam kurke.

    Patrycjo ciesze sie ze sprawilam Tobie radosc.

    aagaa,MariaPar,paula_71 : dzieki za gratulacje, i fajnie ze podobaja sie Wam moje tworki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fuerto: Dzieki za gratulacje,czas na szycie zawsze jakos znajduje,sama nie wiem jak to sie dzieje.Czekam na Twoje dekoracje swiateczne.Pa

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje , wianek i ptaszek the best!

    OdpowiedzUsuń
  10. Atenko, wpadłam do Ciebie jak zawsze bo lubię u Ciebie bywać wyjątkowo i tu nagle BUMMM!!!! Bardzo Ci dziękuję za te wyróżnienia. Jestem mocno zaskoczona. Miałam już posta nie pisać do czasu zakończenia u mnie remontu ale jak tu nie pisać... no musiałam przez i dzięki Tobie. Bardzo Ci dziękuję duszyczko pokrewna. I Gratuluję zarazem wyróżniń!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj!
    Jak deszcz wyróżnień, to deszcz wyróżnień! Tak się składa, że i ja chciałabym właśnie Twój piękny blog takim wyróżnionkiem nagrodzić:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Atenko możesz mi powiedzieć jak robisz pisząc posta to że pod moim nickiem po kliknięciu na niego wyświetla się moja strona?? Też bym tak chciała np napisać Drewniana Szpulka i aby po kliknięciu wchodziło się do Ciebie. Pomocy!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Atenko, udało się!!!! Zobacz sama u mnie :) bardzo serdecznie dziękuję!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kuchenne dekoracje- krateczkę kocham, więc bardzo mi się podobają. Gratuluję zasłużonych wyróżnień

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kurki i tak pięknie sie rozsiadły w wianuszku;)
    Gratuluję wyróznień i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje tylu wyroznien. Kurka przesliczna. Taka dumna :-), ale zajacowe serca to mnie zachwycily. Swietny pomysl.

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz we mnie ogromną wielbiecielkę :) Kurka i cała reszta - przecudowne!!!! Wiem, że zostałaś zasypana wyróżnieniami, ale ode mnie czeka jeszcze jedno...zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam po odbiór wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  19. Od kiedy tu do Ciebie wchodzę jeszcze nigdy sie nie nie rozczarowałam Zawsze jest tu ciekawie i inspirujaco.Ostatnio kupuję WENE ale tam nie ma tak ciekawych dekoracji.A krateczkowa kurka cudna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ateno, pomogłaś swoją wizytą odkryć Twój blog, zobaczyłam cudne rzeczy, aż mi ślinka poleciała...
    Przepiękne i cudne rzeczy stworzyłaś, będę często zaglądać, i też chcę uszyć taką kurkę i inne rzeczy... Wszystko mi się podoba...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wyróżnień:) Ateno nigdy nie uczyłąm się w szkole krawieckiej a właściwie odzieżowej:(( Ukończyłam wydział ekonomii..
    POzdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurka przecudna !!!
    A serduszka z królikami poprostu mnie rozbroiły !!!
    Zdolna z Ciebie Kobietka !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń