wtorek, 23 marca 2010

Nowe jajka

Jakos w tym roku jajka zdominowaly moj dom.
Coz, zawsze musi byc jakis motyw przewodni.
Okno juz prezentuje sie swiatecznie.


W lampionie zagoscil kogucik.


To kolejne dwa jajka, ozdobione inaczej niz tradycyjne pisanki,ale bardzo mi sie podobaja.
A Wam przypadly do gustu?


Z niedzielnego spaceru przynioslam bazie,i od razu uplotlam z nich wianuszki.


Za oknem coraz piekniej,juz czuc wiosne i dzis u mnie pieknie swieci slonko.


Klatka tez wystrojona ,ale nic nie widac.


Teraz lepiej.
Mimo,ze na swieta jade do Polski,lubie w swoim domku czuc ten klimat swiateczno-wiosenny,na dlugo przed.
Reszta dekoracji w nastepnym poscie.

Pozdrawiam wiosennie wszystkich zagladajacych do mnie.

29 komentarzy:

  1. dekoracje cudne - zwłaszcza te jajka - podoba mi się ten klimat :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    ps. podobają mi się Twoje drewniane szpulki - od dawna na takie poluję ale nigdzie nie można już ich znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wygląda niezwykle delikatnie...
    Piękny klimat stworzyłaś(:
    A to jajko z dziewczynką podoba mi się bardzo
    Pozdrawiam ciepło ((:

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana pięknie u Ciebie !!!
    Jajeczka ozdobione berdzo nowatorsko, mają wielki urok !!!
    Chyba sama z jednym spróbuję tak zrobić ( meteoda prób i błedów - bo nie wiem jak je wykonać) ale co tam ;-) jak się nie uda, to przyjdę jeszcze raz pooglądać Twoje !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na pisanki. I cała aranżacja
    prawdziwie wiosenna. A Ja jeszcze w polu z pracami, w przenośni i dosłownie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu same piękności pokazujesz ;)
    Bardzo lubię takie naturalne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ateno-piękne dekoracje!!!
    I duzo pieknych rzeczy u Ciebie.Bardzo ładne doniczki, w których umiesciłaś jajeczka(śliczne zresztą) i pomysłowe wianuszki..
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne dekoracje :) A u mnie okna się myją ... niestety nie same, ale za to pięknie się już błyszczą w wiosennym słoneczku :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana!
    Jak zawsze pięknie.
    Wianki baziowe śliczne i pomysłowe.
    Fajnie wyglądają położone na doniczkach.
    Swoją drogą doniczki też urocze.
    Klatka cudna.To już wiesz.
    A jajka bardzo dystyngowane i eleganckie.
    Parapet wyszedł bajeczny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana ja poproszę instrukcję robienia takich jajek:D
    Pięknie u Ciebie!
    Doniczki piękne!
    Wszystko piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tu pięknie..ach... U Ciebie tak słonecznie i ciepło. Jajowe dekoracje są przepiękne i wianki. Cudnie. Ja również kocham dekoracje i są zawsze w moim domu bardzo długo, prawie je wymieniam :)
    Ale najbardziej to zazdroszczę pogody:)
    Gorące pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ty to robisz,ze tak wszystko Ci się udaje?Masz smykałkę dziewczyno-wszystko piękne

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje za przemile komentarze.
    Pytacie o wykonanie jajek,jest to bardzo proste.
    Baza to tekturowe jajo(mysle ze styropianowe tez moze byc).Smaruje je "KLEJEM MAGICZNYM",i naklejam wydrukowany motyw ktory bedzie sie marszczyl ale to dodaje uroku.Na to nastepny wydruk np dziewczynka i na koniec ozdabiamy czym mamy koronki,sznurki itp
    Mysle ze dobrze objasnilam,a jak nie to moge dac kursik.
    Pozdrawiam Was

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, zachwycająco, gustownie...naprawdę ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Droga Atenko! Zaglądanie do Ciebie to jak podróż w nieznane kraje...tyle można nowych rzeczy się nauczyć i zobaczyć! Te jajeczka podobają mi się ogromnie, zwłaszcza, że nigdzie wcześniej takich nie widziałam!
    No i brawa dla zdolnego Taty, który sam je wykonuje!!!
    Bardzo mi się podoba ich delikatność, jasne kolorki i retro akcenty. Niezwykle oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Ateno, te wianuszki baziowe są cudne,z tymi jajkami wyglądają kapitalnie!
    pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekny post! Nawet nie wiem co podoba mi się najbardziej, wszystko cudne i parapet cały! i klatka, i wokół niej. Klimat taki jak lubię:)
    Pozdrawiam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj,
    W końcu znalazłam czas aby zajżeć do Ciebie, bardzo dziękuję za miłe odwiedziny u mnie :-)
    Cudowne rzeczy tworzysz - takie w moim stylu baaarrdzoooo !!! Jajeczka są urocze i Twoje dekoracje... super.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne jajka. I dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny jest ten pomysł ze starymi fotografiami na pisankach! Gratuluję!:)
    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Łaaał :D pisanki stylowe i cała dekoracja robi wielkie wrażenie, szkoda że nie mam czasu na dekorowanie. Przynajmniej mogę zajrzeć do Ciebie i nacieszyć oczy :) Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko jest takie w moim ulubionym klimacie :-) Piękne jajeczka i dekoracje :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jajka piękne, zresztą jak wszystkie Twoje prace.A wyjść z nimi gdzieś w świat .Niech patrzą, podziwiają i kupują.Ja bym kupiła.A tak tylko jajka ze sklepu po 4 zł :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne dekoracje wyczarowałaś.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudnie dekorujesz domek do świąt , aranżacje jakie wyczarowałaś ogromnie przypadły mi do gustu.Jajka w ten sposób ozdobione ...marzenie.
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiekne dekoracje. Sliczne!! Bardzo mi sie podobaja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietne sa te Twoje pisanki.Chyba tez sie skusze na takie.Ale to juz chyba w przyszlym roku.Klimat jaki tworza z caloscia jest bardzo romantyczny.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za odwiedziny, mogłam dzięki nim poznać kolejnego bardzo kreatywnego bloga. Śliczne rzeczy robisz

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawie to wyglada, wszystko takie cieple i wesole chociaz niby w przydymionych odcieniach ziemi...mnie sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ateno :)
    ja pierwszy raz do Ciebie zaglądam - siedzę i jęczę do tych klatek !!!!
    Aranżacje cudne, pisanki wszystkie boskie, i te klatki !!!
    Te klatki....
    No są rewelacyjne!
    Całusy wiosenne zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń