czwartek, 11 marca 2010

Nowe wcielenie

Zyskaly moje drewniane szpulki
Postanowilam je ubrac w wiosenne kwiatowe suknie.




Przed dekupazem a po pomalowaniu brazem i pastelowa orchidea oraz przecierce wygladaly tak:


Jak juz o kwiatuszkach na przedmiotach to pokaze jeszcze to:


Szpulek mam dosyc duzo,ale nie sa stare,stworzyl a raczej wytoczyl je moj tato.
Wiec eksperymentuje z nimi,ale kilka zostawie niepomalowanych.

Te pomalowalam lekko,brazowa farba.


Czas na kolejne wyroznienia,znowu spadla ich lawina z ktorej bardzo sie ciesze.
Jest to dowod ze podoba sie Wam to co robie.
Wszystkie blogi ktore obdarowalam wyroznieniami z mila checia odwiedzam.

Od Jasnoblekitnej za ktore bardzo dziekuje i przekazuje dla Anielsko & Sielsko

Od Darsi za ktore pieknie dziekuje i przekazuje dalej dla Sylwii


Od kochanej Fuerto pakiet wyroznien za ktore rowniez dziekuje i przekazuje dla Aagii z Oazy


Przesylam pozdrowienia i dziekuje za odwiedziny i wszystkie komentarze.

25 komentarzy:

  1. Ateno ,pięknie wyszły te szpuleczki . A martwa natura z żelazkiem w tle w sam raz do namalowania((;
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje zdolniacho!Masz złote rączki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnień ! Szpulki są piękne. Fajnie masz z tatą co Ci szpulki robi. Ja póki co nawijam koronki na tekturkę. ozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szpulki fantastyczne!!!
    Ja nigdy takich nie widziałam, szkoda chętnie bym podjęła takie wyzwanie...teraz to będę po targu staroci biegała w poszukiwaniu szpulek...
    Jestem pełna podziwu dekoracji i samego pomysłu !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci serdecznie za wyróżnienie! i uśmiecham się od ucha do ucha :)
    ,,Uśmiech to bodaj najkrótsza droga
    do drugiego człowieka,,

    ps. ja od niedawna blogguję i za bardzo jeszcze nie połapałam się z zasadami odbierania i przyznawania wyróżnień, czy mogę Cię prosić o podpowiedź co mam dalej zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję serdecznie, baaaardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za instruktaż. Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szpuleczki ozdobione decu są słodkie i takie wiosenne...ale te sote ;) tez mają swój urok. Dobrze mieć takiego zdolnego tatę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szpulki są wyjątkowo piękne, bardzo się podobają i decu, i tylko malowane, są super!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne szpuleczki!:) No i ta szufelka ze zmiotką mnie... wzrusza;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szpule są piękne!
    Też poszukiwałam takich na starociach,ale niestety nie znalazłam
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnień! A Twoje szpulki.. zakochałam się w nich. Ciekawe, czy można gdzieś kupić.
    A szufelka z miotełką, piękne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ateno!
    Gratuluję kolejnych wyróżnień,
    Twoje szpulki są rewelacyjne w każdej formie.
    Mnie najbardziej podobają się takie wydekupażowane.
    Aranżację , jak zwykle zrobiłaś cudną.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie znalazłam Twojego bloga :))
    miło tutaj, zostaję :)
    a szpulki... no marzenie moje!! zwłaszcza te postarzone piękne... zdolnego taty zazdroszczę :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ateno, szpulki...szok! Cudowne , wszystkie!! Qurcze muszę poszukać polatać po flohmakt'ach!
    Pozdrawiam i Ciebie i zdolnego Tatę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Szpuleczki super!Wszystkie!Tata zdolny a Ty czarodziejka!
    Żelazko masz cudne i ten obrazek w tle!!
    Serdecznie Ci gratuluję wyróżnień i bardzo dziękuję za wyróżnienia ,które podarowałaś mnie!!Jak ich dużo!!!!!Dziękuję!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Tata co szpulki toczy- to SKARB! Podobaja mi sie i te z decu i te bez:) A szczoteczka w kwiecie-sliczna.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Po prostu fantastyczne!Oglądam te zdjęcia od kilku minut i napatrzeć się nie mogę!Jestem pod wrażeniem-również takiego taty:)
    A swoją drogą śliczne żelazko:)
    Gratuluję deszczu wyróżnień:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziekuje dziewczyny za mile komentarze,i witam nowych odweiedzajacych.

    OdpowiedzUsuń
  20. Widziałam różne rzeczy zdobione techniką decoupage, ale szpulki? :O Tego jeszcze nie było! Śliczności!
    PS. Chyba wrócę do decu, tylko gdzie ja znajdę takie szpule ;):))

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj :)
    Stworzyłaś piękne miejsce, do którego z chęcią będę zaglądać :)
    Pięknie szyjesz i haftujesz.
    Otaczasz się przedmiotami, które kocham: lustra, klatki, anioły, itp...
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie u ciebie...
    szpuleczki urocze...koroneczki na nich pięknie wyglądają...
    zmiotka z szufelką wywołały mój śmiech- fantastyczne są;)
    hihihi...
    ale zakochałam się w cukiereczkowych ptaszkach...
    i wzdycham sobie do nich...

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wyróżnień! A szpulki cudowne. Decoupage to dla mnie czarna magia, chciałabym umieć wyczarować takie cuda.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Marza mi sie takie drewniane szpulki ... A tato nie wycial ich wiecej? ;)
    Pozdrwiam serdecznie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekne są Twoje szpule w decu, super przecierkę zrobiłaś.
    Szufelka i zmiotka powaliły mnie! Mam nadzieję, że nie obazisz się, że skorzystam z pomysłu,no poprostu REWELACJA!
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń