czwartek, 2 lipca 2015

:)

Jutro zaczyna sie moj urlop, rzutem na tasme pokaze to co udalo mi sie przed wyjazdem dokonczyc.
I zaraz lece sie pakowac ;)
Bedzie totalny misz masz, ale w jednym temacie szycia, zaczne od szarych narzut.
Wymiary okolo 180x 150cm





Wakacyjna lniana torba na podszewce, zapinana na zamek.
Ktora pomiesci naprawde duzo :)




Troche pastelowych zawieszek do pokoikow dzieciecych.





I obrazek z okazji Sakramentu Bierzmowania.

Zycze Wam udanych wakacji tak goracych jak dzis ;)
Trzymajcie sie.
Usciski
Atena

wtorek, 2 czerwca 2015

sew special

Witam wszystkich!

Nareszcie u mnie cos o szyciu, dawno mnie nie bylo ;) 
a jest co pokazac, wiec rozlozylam to co ostatnio uszylam na dwa posty.
Jak zwykle szyje dla dzieciaczkow na specjalne zamowienia.
Dodatki do lozeczek najczesciej wychodza spod igly, zatem zaczynamy od poscieli.


Troche wiecej koloru bo zwykle posciel byla prawie w calosci biala.
Dodatek aplikacja myszki baletnicy na poszwie.

 
Ochraniacz do lozeczka







Jest tez troche szaroci, dwustronna pikowana narzuta



i komplet poscieli z becikiem




Obrazkow pamiatkowych nie moze zabraknac, robie ich naprawde duzo :)



Sciskam
Atena

czwartek, 30 kwietnia 2015

Cherry Blossom Avenue in Bonn

Jest taka ulica, ktora w tym czasie cieszy sie ogromna popularnoscia.
Nic dziwnego, ogladanie w jednym miejscu tylu drzew kwitnacej wisni to naprawde nie lada przezycie.
Natura wyczarowala cos pieknego.
Zapraszam do Bonn a dokladnej na Heerstraße.



Od progu ulicy czuje sie jakby ktos nas przeniosl do innej krainy.
I ma sie wrazenie tak jakby spadl rozowy snieg.
 





Ogromne kwiatostany zagladaja do okien i na balkony starych pieknych kamiec.
Mysle ze widok tej ulicy z gory tez musi byc fantastyczny.
 






Zdjecia z dn. 26.04.2015


W centrum miasta natrafilismy na male bistro Épi.
 Pyszna kawa bio, wypieki i cudne pieczywo!





Gerhard-von-Are Str.2
53111 Bonn

Pozdrawiam Atena :)

sobota, 4 kwietnia 2015

Happy Easter

Pogodnych i radosnych Swiat zycze!

Wesolego Alleluja!











Usciski 
Atena