sobota, 4 kwietnia 2015

Happy Easter

Pogodnych i radosnych Swiat zycze!

Wesolego Alleluja!











Usciski 
Atena

sobota, 21 marca 2015

Green Canoe Style

Zapraszam na wiosenny rejs z Green Canoe Style.

W srodku znajdziecie moj kursik jak wykonac kokoszke.

 
http://issuu.com/greencanoe/docs/gcs-2015_wiosna


Udanego pierwszego dnia wiosny!
 

Usciski
Atena

środa, 18 marca 2015

pastels ♥

Jasne, cukierkowe pastele to wlasnie one ciesza sie najwieksza popularnoscia.
Dlatego dzis jest bardzo pastelowo.
Moze tez dlatego ze na zwenatrz piekne slonko, temperatury wzrastaja.
I wszystkie cebule w donicy mienia sie kolorami.
Lubie zerkac w ciagu dnia wlasnie w tamta strone. O nich bedzie mam nadzieje nastepnym razem :) niech jeszcze ciut podrosna.
 

Pamiatka chrztu
 

Mata 120x120cm podszta polarem
 








Pozdrawiam wiosennie
Atena


środa, 4 lutego 2015

...

Ciezko wraca sie po tak dlugiej przerwie, odkladalam to niestety z dnia na dzien.
Az zastal mnie luty, jesli ostatnio ktos wchodzil na bloga witala go swiateczna atmosfera.
Mysle sobie dzis trzeba cos z tym zrobic, mimo ze rozlozyl mnie wirus jeszcze daje rade i siadam z laptopem.


Styczen minal w mgnieniu oka, ja powoli budze sie z zimowego snu.
Czekam na jasniejsze i dluzsze dni.
 A Was zapraszam na porcje mojej codziennosci.


Ksiazki sa nieodlaczna czescia mojego zycia,  zawsze mam cos do przeczytania.
 Z tych widocznych ponizej przywiezionych z ostatniej wizyty w Polsce polecam Miniaturzystke ktora przenosi nas do siedemnastowiecznego Amsterdamu. 
A na "tapecie" Latarnik.
Uwielbiam kolekcjonowac i oczywiscie korzystac z ksiazek kucharskich.
Sa te znanych blogrek, z przepieknymi smakowitymi zdjeciami, ach uwielbiam....

Cytujac znanego auta
"Czytac to bardziej zyc, to zyc intensywniej"

 
Gdy nastana cieplejsze dni, postanowilam ze zaczne biegac.
Wszystko kupione, buty, ubrania, nawet pomoce ;)
Tylko zeby nie byl to slomiany zapal :))))))







Wiosenne kwiaty to te ktore lubie najbardziej, ale o tym juz nie raz pisalam.
Mamy teraz ten czas, w ktorym mozemy nimi sie cieszyc.
I tez tak robie :)


Zycze milego dnia!
Atena

środa, 24 grudnia 2014

Wesołych Świąt ☆彡

Wszystkim przemilym gosciom mojego bloga zycze wszystkiego dobrego!

Niech magiczna noc Wigilijnego wieczoru
przyniesie Wam spokoj i radosc.
Niech kazda chwila Swiat Bozego Narodzenia
zyje wlasnym pieknem.
A Nowy Rok obdaruje Was
pomyslnoscia i szczesciem!













Wesolych Swiat!
Atena

piątek, 19 grudnia 2014

☆ STARS ☆

Tradycyjne swiateczne kolory czerwien i biel.
To one ostatnio zaprzataly moja glowe.
Kasia bo wlasnie dla niej je uszylam, poprosila mnie o gwiezdne poduszki w dwoch rozmiarach, plus girlanda- gwiazdkowa rzecz jasna :) 
Poduszki maja szeroki pas boczny wykonczony z obu stron wypustka dlatego moim zdaniem tak interesujaco wygladaja. Sa na zamek wiec bez problemu mozna poszewke sciagnac i wyprac.








☆ ☆☆

Zostanmy w swiatecznym klimacie.
Bardzo lubie gdy w tym wlasnie czasie w domu migocze, swieci, pachnie swierkiem.
Dom przybiera zupelnie inny wyraz, jest jakos tak przytulniej bardziej nastrojowo, nawet szybko zapadajacy zmrok nie jest straszny a wrecz przeciwnie.
Zapalam wtedy wszystkie swieczki, lampki i lampiony.
Jest magicznie, czekam...







Sle gorace pozdrowienia!
Atena