środa, 13 marca 2013

Moje Mieszkanie, Blogowisko i Ja

Witajcie Kochani! 

Zrobilo sie u mnie bardzo swiatecznie... 
a to za sprawa pewnej gazety...


Moje Mieszkanie 
Tak, swiateczne wydanie juz jest na rynku.
To tu w Klubie Kobiet z Pasja jestem.
Swietny dzial Blogowisko mowi o nas blogerkach, o naszych pasjach, tworczosci, domach.
Efekty mozna zobaczyc nizej, ale ja nie moge doczekac sie jak bede trzymala ta prawdziwa gazetke w rekach.
Ciesze sie ze zostalam wyrozniona, fajne uczucie mowie Wam :)
Oraz chcialam podziekowac Uli za polecenie mnie.

Tak wiec dziewczyny, kto chetny zapraszam do kioskow ;)
Ja jak bede w Polsce (juz w przyszlym tygodniu) kupie z pewnoscia kilka egzemparzy :)))



Na łamach pisma mozna zobaczyc rowniez moja bardzo swiateczna aranzacje.


A tu juz zdjecia z blizszej perspektywy, podusia to moj nowy projekt, powstala specjalnie do sesji.





Jesli mowa o swiatecznych dekoracjach to jeszcze porcja serduszek dla Agnieszki.
Agnieszka to moja stala klientka, nawet raz we Wroclawiu spotkalysmy sie, bylo to krotkie ale mile spotkanie.





Dzis od rana dostaje maile od Was z gratulacjami, ze juz widzialyscie, ze podoba sie, a nawet ze fajny bylby wiekszy artykul. Zobaczymy moze kiedys...
Pozdrawiam Was niezwykle cieplo
Atena

199 komentarzy:

  1. No no szalejesz kochana :)
    Wszystko sliczne, świąteczne, bukiet w jajeczkach bardzo mi sie spodobał :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje !!!! I życzenia wielu dalszych projektów i wyróżnień :-)

    Pozdrawiam - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę o moich zaprzyjaźnionych duszyczkach można poczytać w gazecie! Czyż to nie cudowne! ;)
    Bardzo się cieszę bo to miłe być docenianym! Tak myślę bo sama jeszcze się o tym nie przekonałam! ;)
    I chyba nie przekonam, hi,hi! ;) Ale to tak oczywiście na marginesie!
    Bo Anetko należą Ci się laury za to, że tak magicznie tworzysz piękno wokół siebie. I za to, że ja mogę się nim napawać, choć wirtualnie ale zawsze to pociecha w tej szarej rzeczywistości!
    Buziaka za to Ci posyłam i oczywiście muszę tego króliczka w różanej filiżance pochwalić, nooo uroczy po prostu jest! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Kochana!!! Piekne dekoracje!
    Buziaki
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Anetko gratuluję!! Gazety jeszcze nie mam, ale z pewnością kupię już dziś. Cieszę się razem z Tobą...no a aranżacje...cóż...PRZEPADŁAM!!! poducha jest zjawiskowa! I ten motyw przewodni na niej i na serduchach - nie mogę się napatrzeć na to cudeńko :)
    Pozdrawiam
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  6. Atenko gratuluję z całego serca i wiesz co mamy w takim razie coś wspólnego;)
    ale ciiiiii... jeszcze kilka miesięcy:D
    cudna sesja i te żonkile zawinięte w papier nutowy! cudnie:))))
    buziaki kochana:****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i lecę w te pędy po nowy numer:D uwielbiam Moje Mieszkanie i czytam każdy numer od deski do deski:)))

      Usuń
  7. Gratulacje serdeczne!!!
    Piękne świąteczno wiosenne dekoracje, ten motyw króliczka w róży - CUDEŃKO !!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Anetko ta podusia jest bossska !!!!!! a ten motyw króliczka w róży po prosu fantastyczny !!!!!! Serducha superaśne , a gazetkę zobaczę na żyuo jak tylko mój mąż dojedzie do domu , już doczekać się nie mogę !!! Gratuluję obecności w blogowisku i pozdrawiam wiosennie .. Twój wpis jakoś poprawił mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj!
    Gratuluję wyróżnienia:-) oczywiście w pełni zasłużonego. Pięknie u Ciebie jak zawsze.
    Pędzę po gazetkę, bo już od dawna czekam na wydanie kwietniowe.

    Króliczek w filiżance boski. Po prostu wspaniały. Możesz zdradzić gdzie można taki motyw nabyć?
    Pozdrawiam
    Monika

    ps/ u mnie w końcu przestał padać śnieg, ciekawe na jak długo:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję. Nie dziwię się, bo tak pięknych przedmiotów trudno spotkać gdzie indziej.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Ci Kochana ! cieszę się razem z Tobą :)
    podusia cudna filizanka pierwsza klasa :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękności! :)
    Serdecznie gratuluję kochana :)
    Zasłużyłaś! Piękne rzeczy muszą być pokazane.
    Jest czym się chwalić :)
    Wyszło pięknie.
    Lecę do kiosku :):)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna poduszka. Jak zawsze piękne pomysły. gratuluję sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję z całego serca, fajnie ,że następna moja ulubiona blogerka znalazła się na łamach takiego fajnego pisma:))
    Nie mogę się doczekać kiedy córcia wróci ze szkoły i przywiezie mi gazetkę:)))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne serducha , a podusia z króliczkiem piękna:))

      Usuń
  15. Pojadę dzisiaj po gazetkę;-)
    Podusia i serduszka są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję tego sympatycznego wyróżnienia.
    ☺☺☺☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje!!! A aranzacje i prace jak zwykle na najwyzszym poziomie - BRAWO :) Pozdrawiam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Atenko !
    Twoje rzeczy ozdobiłyby niejedną gazetę i pewnie tak będzie :)
    Podusia z króliczkiem w róży- filiżance B-A-J-E-C-Z-N-A od niej najbardziej nie mogę oderwać oczu :)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! Zaraz idę po gazetę :) Serducha przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje, mam nadzieje,ze kiedys kazda z nas bedzie mogla sie cieszyc tak jak Ty dzis. Serduszka z zajaczkami urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anetko gratuluje najcieplej, ja w Polsce bede to tez sobie sprawie:-))))))))) Ale ciesze sie z Toba bardzo!!! Cudnosci znowu natworzylas!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne dekoracje!! Ślicznie wyglądasz w gazetce:)
    buziaki przesyłam!

    OdpowiedzUsuń

  23. Gratulacje:)

    O mammmo, ależ ta poducha jest urocza! i ten nadruk!! kolejna piękność do zachwytów:) zostaję, nie wychodzę dzisiaj z Twojej strony:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj
    Gratuluję serdecznie!!!
    Piękne wielkanocne klimaty.
    Zakochałam się w Twoim metalowym koszyczku!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. O!!!!! super :))) powolutku blogowisko skupia wszystkie najbardziej kreatywne osóbki :)))
    Świetnie Kochana, cieszę się razem z Tobą :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. gazetę mam :) wspaniały numer, bo z Tobą - można powiedzieć, nareszcie :) pozdrawiam ciepło i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To wspaniałe, że efekty Twoich dokonań trafiły do czasopisma. Dzięki temu zainspirujesz jeszcze więcej zachwyconych odbiorców :)
    Życzę więcej takich sukcesów i szczerze gratuluję talentu.
    Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo się cieszę i gratuluję!!!!!!!!!! :))) ja tez nie długo będę w PL i na pewno gazetkę nabędę - bo z reguły jak jestem w kraju to ją kupuję ;)

    A podusia z króliczkiem jest obłędna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja chcę taką dla Anielki!!! ;) chyba napiszę mejla...

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana zaraz z rana wysłałam męża po świeże bułeczki i świeży numer MM i ogromnie się ucieszyłam jak zobaczyłam Cię w gazetce!!! Super! A świąteczne projekty przepiękne!!! Podusia z króliczkiem podbiła moje serce !!! Piękny motyw!
    Ściskam:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje i wiesz co ostatnio przeglądałam gazetę i przez myśl mi przeszłaś ,że tu powinna być drewniana szpulka i proszę długo nie czekałam :)a gazetkę polecam każdemu można zawsze się zainspirować ,być na bieżąco z trendy .
    Atenko zdradz tajemnicę jak zamieszczasz na serduszkach te szare paseczki.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję kochana :)Zasługujesz na takie wyróżnienia w 100% :) Podusia jest boska ...
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. ależ pieknie, ja dopiero się uczę urządzania mieszkania w stylku ktory skradł mi serducho... swoje wlasne m mam dopiero 5 lat i przez ten czas popełniłam wiele błedów w urzadzaniu ale teraz powoli mam zamiar je niewelowac :D:D Pozdrawiam przepiekne zdjecia no i gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluje publikacji w MM :) pomysły swiateczne super :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje !!! Właśnie wykonałam telefon do męża, żeby kupił mi gazetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Teraz już mogę pisać:)
    Gazetkę, tak jak Ci dzisiaj wspominałam mam:)i zaraz na gorąco szukałam Twoich cudnych przedmiotów i aranżacji:)
    Wszystko wyszło wspaniale:)podobają mi się zdjęcia, serduszka i cudna podusia:)z piękną grafiką króliczka:)Jest boska:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna podusia ! Wspaniała sesja, choć mogłoby być znaczenie więcej o Tobie w gazetce, bo zasługujesz co najmniej na "rozkładówkę" ;-)). Serduszka są boskie !

    OdpowiedzUsuń
  37. gazetkę juz mam i od rana przeglądam, chłonę, czytam, głaszczę każda stronę :)

    GRATULUJĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Aranżacje świąteczne wspaniałe :))))))

    OdpowiedzUsuń
  38. gratuluję !!! Twój blog na pewno na to zasługuje :) aranżacje świąteczne są śliczne i te aplikacje króliczków...ach - cudowne , pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  39. jutro biegnę po gazetkę może mi nie braknie co coś często w naszym wiejskim sklepiku jest kupowana :), piękne te twoje dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Atenko!
    Twojego blogu nie mogłoby zabraknąć ! Dajesz nam tyle inspiracji,dzielisz się pozytywnymi emocjami..., więc na pewno zasługujesz na takie wyróżnienie.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratulacje i życzę kolejnych sukcesów. Poducha przecudna. Piękne dekoracje, fajny pomysł z papierem nutowym.

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje!!! Podusia przepiękna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Za każdym razem kiedy odwiedzam twój blog jestem pełna podziwu,czasami brak mi słów żeby opisać swój zachwyt,wszystko jest piękne i dopracowane w najdrobniejszych szczegółach,wszelkie wyróżnienia są jak najbardziej uzasadnione.Podusia super.Wierna podczytywaczko-podglądaczka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. jeju!!!!!!!!!!! Skąd Ty czerpiesz te pomysły, UWIELBIAM CIĘ !!!!!!!!!!!!! A gazetkę już mam :-) Tzn mąż ma, już mi niesie ze sklepu, zacznę ją czytać za 5 minut :-) Gratuluję z całego serca! No i nie omieszkam skorzystać z Twych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  45. JAk zawsze zachwycasz pomysłami! Różany zajączek jest śliczny! Muszę zobaczyć tę sesję.Jestem jej bardzo ciekawa.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne dekoracje. Nie wiem gdzie szukać w pierwszej kolejności. Beauty. Andrea

    OdpowiedzUsuń
  47. Kochana gratuluję z całego serca :) zawsze zachwycają mnie Twoje prace, a Twój blog jest dla mnie inspiracją :) zajączek w kapuście uroczy :)
    Zaraz pędzę po nowy numer "Mojego mieszkania". Bardzo lubię tą gazetę.

    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  48. Atenko wszystko juz widzialam i bardzo ci gratuluje :)
    fajnie zobaczyc znajome twarze w gazecie a w tej ich nie brakuje ;)
    serducha slodziachne, podoba mi sie tam mucha!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Anetko , serdecznie gratuluje I uwazam , ze w pelni zasluzylas na to wyroznienie, znowu cudownosci poszylas, piekne zdjecia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluje Ci bardzo, zasługujesz w pełni na takie wyróżnienie:-)))
    Pozdrawiam,
    Milka

    OdpowiedzUsuń
  51. A widziałam, widziałam bo gazetę już mam:))Gratulacje:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja rowniez dolaczam sie do gratulacji. Jestem dumna, ze mam taka slawna kolezanke blogowa! Zasluzylas na to!
    Dekoracje swiateczne s apiekne, ja tez w tym roku postawilam na papier nutowy jako oslonki do doniczek. Poduszka i serca z zajaczkiem sa przeslodkie!
    sciskam Cie Anetko!

    OdpowiedzUsuń
  53. So very beautiful. Love the pillows, the hearts, the chair, in fact I love it all.

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję!!! Przepiekne te twoje prace-nie mogę się napatrzeć na poduszkę!

    OdpowiedzUsuń
  55. Moje serdeczne gratulacje. Poduszeczka różowo biała z zajączkiem powaliła mnie na kolana, jest cudowna a ten motyw zajączka odlotowy.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anetko, serdeczne gratulacje!!!!!! W pełni zasługujesz na wyróżnienie. Twoje prace są piękne, dopracowane w każdym szczególe! Poduszka jest zachwycająca! Bardzo subtelnie połączyłaś kolory, a motyw z królikiem w róży jest cudowny!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję serdecznie!
    Przecudna podusia i piękne aranżacje. Wiosennie u Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie i na pewno zakupię gazetkę.
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratulacje!
    Aranżacje cudowne, poducha z zajączkiem w filiżance z róży obłędna. Podziwiam, chylę czoła...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Witaj!:)

    Przejde od razu do sedna,bo zapomne...
    Na konsoli obok sofy stoji wazon -swietny pomysl z tymi jajkami:)
    Chodzi mi oten wazon.Wszedzie szukam takiego wlasnie i NIC....
    Atenko-gdzie kupilas ten wazon????

    O gazete musze poprosic kogos z PL-chyba sa jeszcze w kioskach?:))
    No i Gratuluje!!!! To nie po raz pierwszy mozemy o Tobie poczytac w gazecie!!!

    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  60. Nic dodać, nic ująć, pełna klasa!Pozdrowionka.pa

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja właśnie gazetkę oglądnęłam a czytać będę do poduchy :)
    Piękna poszewka i śliczne świąteczne dekoracje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Prawdę mówiąc czekałam na blogowisko z Tobą w roli głównej :) Najszczersze gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  63. GRATULUJĘ, JEST CZEGO :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Anetko-bardzo!!!!! sie cieszę i gratuluję!!!z pewnością muszę kupić ten egzemplarz.całusy-aga

    OdpowiedzUsuń
  65. Anetko serdecznie gratuluję:)
    A serduszka z owadami są cudne;))
    Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Oj to pognam kupić, fantastycznie ogląda się zdjęcia na papierze, ostatnio polowałam na Villę z mieszkaniem Dagi i rzeczywiście efekt zupełnie inny (w sensie lepszy)

    Gratuluję kochana, w ogóle to fajny pomysł na taki cykl. Super fotki :))

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  67. Serduszka z zajączkami mnie powalają...:) Ja oczywiście jutro polecę do kiosku i KUPIĘ:)Zasłużyłaś swoimi dziełami na takie wyróżnienie;) Chylę pokłony:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratuluję. jak zwykle u Ciebie wiele wspaniałych pomysłów i inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Atenko gratuluje z calego serca!!! iscie zasluzenie...swoja droga to swietny cykl w tym czasopismie:) wszystkie Twoje aranzacje cudne no a poducha wspaniala;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratulacje!!juz w takim razie nie.moge sie doczekac wyyjazdu do Pl.za dwaa tyg.jade,wiec pierwsze co zrobie to kupie gazete:-)

    OdpowiedzUsuń
  71. jaka miła niespodzianka! Własnie kupiłm to pismo , ale jeszcze nawet nie zajrzałam!Bombowo!:)gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  72. No właśnie, od razu kiedy zobaczyłam Cię w "blogowisku", to się zdziwiłam, bo uważam, że zasługujesz na duży artykuł, a nie taką maleńką wzmiankę wśród kilku innych... Robisz piękne rzeczy i mieszkasz pięknie... Powinnaś mieć przynajmniej 3 strony;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję ! Piękna podusia i serduszka ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. cudne cudeńka :) gazetkę już dawno kupiłam i podziwiałam zdjęcia - szkoda, że tylko tyle... króliczek - przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  75. kupiłam wyczekiwaną gazetę, czytam i.... GRATULACJE :) piękne aranżacje a poduszka z królikiem przesłodka

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratuluję, kochana i w ogóle sie nie dziwię! Takie cuda, jakie dzisiaj prezentujesz nadają się do ksiązki o jakimś cudownym designie, nie tylko do gazety :-*

    OdpowiedzUsuń
  77. Noo kochana, jestem pod ogromnym wrazeniem :) podusia z kroliczkiem zamknietym w rozanej filizance - chyba dobrze wypatrzylam? Jest cudna, ten motyw w kolorze i b&w piekny, nowy wzor z falbankami - super pomysl. I te slynne juz serduszka ahhh
    Sesja do gazetki fantastyczna, super dekoracje-inspiracje, Moje gratulacje i ciesze sie razem z Toba !!!!! Buzka

    OdpowiedzUsuń
  78. Gratuluję Anetko i jutro rano biegnę po gazetkę, bo jeszcze nie mam- dzisiejszy pracowity dzień zakończył mi sie dopiero przed chwilą:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  79. Gratuluję, jutro pędzę kupić ten numer:)
    Bardzo mi się podobają Twoje świąteczne propozycje, te słodkie króliczki w róży...
    pozdrawiam gorąco z bardzo niewiosennego wschodu:))
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratuluję :) chyba też się skuszę na gazetę :)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Anetko ! Gratulacje !!! wcale się nie dziwię bo z Twoich rąk wychodzą same cudeńka - choćby ta podusia - jest boska !!! i skuś się na więcej ;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Poduszka i serduszka z króliczym printem są wspaniałe, ale widzę, że nie tylko na mnie zrobiły wrażenie. Już dawno tak się nie zachwyciłam.

    OdpowiedzUsuń
  83. Cudnie Anetko!!!

    Brawo!!!!

    Ależ pudrowo -różowo!!!!!!

    Sciskam Cie cieplutko zaszyta Kobietko....zaszyta Kaja:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Gratulacje Anetko! Jesteś moją niedoścignioną mistrzynią :) Znów pozwoliłaś zachłysnąć się swoim pięknem.
    Ślicznie
    Ściskam cieplutko
    Marta
    http://marta-berceuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Czytałam, gazetkę kupuję jak co miesiąc. Gratuluję, zdolna kobietka z ciebie, tworzysz takie cuda, że zazdrość z lekka mnie ogarnia (oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło
    Kasia z www.mojdom-mojemiejsce.blogspot.com
    ps ja z niecierpliwością czekam na majowy numer Mojego Mieszkania

    OdpowiedzUsuń
  86. gratuluję! :) a najbardziej przypadła mi do gustu ta poduszka z kolorowym nadrukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  87. jak zwykle śliczne prace z pewnością kupię gazetkę , jak jeszcze dla mnie starczy bo kolejka już jest dość spora

    OdpowiedzUsuń
  88. Gratuluje :-) Gratuluję :-) Też liczę ,że pojawisz się w szerszym artykule , bo masz co pokazac :-) Nie tylko dom ,ale i swoj talent . I chętnie bym poczytała - nie ukrywam :-) A swoją drogą - piękna ,ale to bardzo piękna z Ciebie Babka :-)

    OdpowiedzUsuń
  89. Gazetki jeszcze nie kupuję, ale kupie na pewno, bo jest ona na mojej stałej liście i sobie obejrzę. ;) Ale juz teraz gratuluję.
    Poduszka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  90. Dlaczego mieszkam na koncu swiata bez dostepu do polskiej prasy!!!!!!!:o(
    Kochana GRATULACJE!!!!!!!!!!!!!! Pamietalam i myslalam o Tobie caly dzien!
    Cudowne zdjecia!!a podusia...zakochalam sie ,tak jak i w tych serduchach!
    No ale zebym tu i tak z zaskoczenia musiala sie dowiedziec,ze za tydzien juz Cie nie ma-FOCH ;o)
    Sciskam najmocniej jak tylko sie da!Jestem z Ciebie dumna :o)

    OdpowiedzUsuń
  91. WOW!!! Gratuluję z całego serca, robisz przepiękne rzeczy, z taką starannością detale, śliczne aranżacje, popadam w zachwyt naprawdę, jest u Ciebie pięknie!!! Twoje pele mele jest moim marzeniem :) Mam nadzieję, że u mnie kiedyś też będzie tak cudownie! Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  92. Anetko, na wstępie gratuluję. Fajnie nacieszyć oczy Twoim rękodziełem , zwłaszcza że wszystko takie dopieszczone,

    OdpowiedzUsuń
  93. A ja własnie dzisiaj kupiłam rano gazetkę - otwieram i od razu buzia mi się smiała że ktoś znajomy :) Gratuluję z całego serca i jak najbardziej jestem za większym artykułem - towrzysz takie cudeńka że trzeba to pokazywac światu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. O rany, jak cudownie! Ogromne gratulacje, niesamowite to Wielkanocne tworzenie, piękną grafikę wybrałaś do tych ślicznych prac :)) Pozdrawiam serdecznie i idę jeszcze raz pocieszyć oko :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Atenko! Właśnie Ola z moje miejsce na ziemi zapytała mnie czy widziałam nowe MM! A tu niespodzianka! Jaka Ty Jesteś ładna!!! A jakie piękne dekoracje stworzyłaś, ja mogłabym oglądać Twoje aranżacje godzinami... Słój z pisankami - prosto, a jednak oryginalnie :) Śliczne są też serduszka z zajączkami.
    pozdrawiam i gratuluję
    marta

    OdpowiedzUsuń
  96. Gratuluje publikacji muszę kupic gazetkę .

    OdpowiedzUsuń
  97. Ślicznie słodko u Ciebie!!
    I oczywiście gratuluję MM :)
    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
  98. MEGA OGROMNIASTE NAJGORĘTSZE GRATULACJE
    KOCAHNIE !!!! JAK CUSNIE U CIEBIE :)
    A TE ZAJĄCZKI NA SERDUSZKACH - ZAKOCHAŁĄM SIĘ

    CUDNIE CUDNIE CUDNIE

    GAZETKE JUZ MAM

    OdpowiedzUsuń
  99. gratulacje :)) a arnżacja świetna!

    OdpowiedzUsuń
  100. Oh, ciesze sie dla ciebie, Kochana!

    Hania

    OdpowiedzUsuń
  101. Jedne z najpiękniejszych rzeczy jakie widziałam, poducha mistrz!Jaką metodą nanosisz tak wyraźne nadruki jeśli wolno spytać? Gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja właśnie wstąpiłam do Ciebie, bo mam przed sobą MM i chcialam Ci z całego serca pogratulować!!!A tu proszę nowy post:) piękne wiosenno-świąteczne aranżacje!Ja myslę, że cały artykuł powinien być o Tobie:)Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  103. Gratulaceje! cudne kompozycje i fajnie się prezentujesz w blogowisku. też uwielbiam ten dział, bo można poznać bliżej troszkę odwiedzane codzień dziewczyny :-)

    OdpowiedzUsuń
  104. Gratuluję sukcesu! :) Osobiście zakochana jestem w tym małym stoliczku z szufladkami, obok sofy ... :> Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  105. Super Anetko, super, super!!!
    Ja już niestety nie mam dostępu do tej gazetki, bo jedyny PL sklep który ją sprzedawał, zamknął się:(

    OdpowiedzUsuń
  106. już przeczytałam:) Bardzo przyjemnie się ogląda tworzone przez Ciebie przedmioty.

    OdpowiedzUsuń
  107. Atenko, ta poduszka jest przepiękna!
    Mimo, że nie przepadam za różem - całkowicie mnie urzekła. Każdy centymetr wykonałaś tak starannie, każda niteczka jest idealnie na swoim miejscu. Jestem pod wielkim wrażeniem twojego talentu do szycia, wyczucia koloru, estetyki i niezliczonych pomysłów.
    Na koniec zgłaszam protest - w gazetce jest stanowczo za mało Twoich zdjęć! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Zagadam tu od kilku miesięcy, jednakże przez ostatnie dwa dni spędziłam całe popołudnia na przeczytanie blogu od deski do deski!! Przepiękne prace! Mnóstwo inspiracji, dziękuję za podzielenie się tym na tak wspaniałym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  109. wow gratuluje a te jajka wydmuszki super- gdzie mozna takie nabyc?

    OdpowiedzUsuń
  110. Piękna ta twoja poducha i cała reszta też

    OdpowiedzUsuń
  111. Gratuluję! Właśnie dziś kupiłam gazetę. Ślicznie wyszłaś na zdjęciu :) A w podusi z króliczkiem się zakochałam :) Tak u ciebie pięknie i wiosennie, że aż strach wyjrzeć przez okno, no bo co tu robi ten śnieg?
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  112. Gratuluję !!!

    U Ciebie zawsze panuje niesamowita atmosfera na zdjęciach.

    W mojej pracy bardzo często zaglądamy na Twój blog. I jestem bardzo dumna, że moja Rodaczka jest obdarzona takim talentem, bo zza granicą czasem lepiej się nie przyznawać do narodowości :(

    Pozdrawiam z zimnej Norwegii
    Munia

    OdpowiedzUsuń
  113. Dołączę się do gratulacji!
    Cudowne zdjęcia:)
    Wczoraj w Sopocie biegałam od sklepu do sklepu szukając tej gazetki i mam, podziwiam!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  114. Gratuluję serdecznie rozkładówki:)piękne zdjecia i oczywiscie perfekcyjne prace, obrazek z królikiem przesłodki:)

    OdpowiedzUsuń
  115. W moim, 123 wpisie:))) powiem tylko, że kto, jak nie TY?!
    Uściski:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  116. Moje serdeczne gratulacje - zasłużenie tam jesteś i poszukam czasopisma, bo trzeba to zobaczyć. Jeszcze raz gratulacje.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  117. Gratuluję artykułu w gazecie, mieszkanie masz cudne , pomysły i prace też tak że należało ci się to wyróżnienie,a ja sobie nasyciłam oczy wszystkimi detalami i mam w tym wielka przyjemność. Motyw zajączka posiadam i czekał do wykorzystania ale nie wiem czy będę śmiała to zrobić bo twojej podusi nie przebiję , jest niemożliwie śliczna. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  118. Kochana!
    Serdecznie gratuluje! Bardzo sie ciesze, przepiekne zdjecia, Twoja kanapa jest niesamowita na tych fotach.
    W pelni zaslugujesz na takie uznanie i jesli trzeba by bylo- bede popierac zawsze i wszedzie! :)

    Pozdrawiam serdecznie Anetko.

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  119. Gratuluję!
    Poduszka, serduszka, aranżacje - wszystko prześliczne!!:)

    OdpowiedzUsuń
  120. Gratuluje! Jesteś najlepsza! Podusia jak zwykle przecudna;-))

    OdpowiedzUsuń
  121. Gratuluję! Piękne prace, poduszka mnie zauroczyła:), super zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  122. Gratuluję artykułu w gazecie! Zdjęcia jak zwykle przepiękne!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  123. Gratuluję z całego serducha i wiem jakie to uczucie być na łamach tego pisma:) sama tam zagościłam w wydaniu bożonarodzeniowym:) Ateno, cudne te serca uszyłaś!!! Już nie mogę się doczekać patchworku:)
    uściski ślę,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, mam nawet ten numer z Toba :) A patchwork juz zapakowany, troszke podrasowany bo dodalam mala mufinke i sukiesie ciut ulepszone :)

      Usuń
  124. ZAPRASZAM NA NOTESOWE CANDY :) http://nieoceniampookladce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. Ateno! Gratulacje, zasluzylas na kilka podobnych artykulow, wytwory rak Twoich sa cudowne i bezcenne, poduszka z kroliczkiem-zajaczkie-dech zapiera- jak Ty robisz tak precyzyjne transfery.pozdrawiam serdecznie.Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ateno. ile kosztuje u Ciebie taka podusia, moze byc sama poszewka, bo nie moge przestac o niej myslec.

      Usuń
    2. Dobry wieczor, czy ja tez moglabym prosic o cene takiej poszewki?
      izbela.grzegorek@gmail.com
      Dziekuje i pozdrawiam, Iza.

      Usuń
  126. Takie cudeńka u Ciebie, że nie mogę się napatrzeć, gratuluje, Twoje mieszkanie zasługuje na wyróżnienie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  127. Wszystkim bardzo dziekuje za pozostawienie tu tylu cieplych slow, jest mi baardzo milo. Czytam ze wiekszosc z Was juz ma gazete,a ja nie moge sie doczekac :)
    Pozdrawiam Was!

    OdpowiedzUsuń
  128. ciesze się :) w takim razie proszę tylko o spełnienie oby dwóch podpunktów które są warunkiem wzięcia udziału w candy

    OdpowiedzUsuń
  129. Ja juz mam oczywiście gazetke,piękne zdjecia.gratuluje;))

    OdpowiedzUsuń
  130. Muszę koniecznie kupić gazetkę, cieszę się , że tu trafiłam , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  131. Bylam tak ciekawa Ciebie w gazecie ze zamiast grzecznie czekac na porod wyrwalam sie do miasta wlasnie po czasopismo;)
    Ale to wszystko fajnie wyszlo teraz moge byc tylko szczesliwa ze taka kobitka jak Ty ma ochote wpadac do mnie i zostawiac swoich pare slow;)
    Dziekuje i zycze Ci zebys ze swoja pasja rozkwitala.

    OdpowiedzUsuń
  132. Cudowne rzeczy robisz. Gratuluję takiego wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Anetko serdeczne gratulacje - Twoje wnętrze oraz aranżacje które tworzysz zasługują jak najbardziej na miejsce w najwspanialszych gazetach wnętrzarskich. Poduszka którą przygotowałaś jest obłędna a grafika zajączka niczym z kart książki o Alicji w Krainie czarów.
    Stół który upolowałaś na flohmarku powalił mnie na kolana. Masz fantastyczne oko. Pierwotnie gdy spojrzałam na pierwsze zdjęcie myślałam, że to stół na zamówienie bo wygląda z krzesłami jak komplet. Cena też fantastyczna. U nas ludzie handlujący na giełdzie (oczywiście nie wszyscy) mam wrażenie że mylą miejsca i myślą że handlują w salonie, ceny windują tak wysokie, że wielokrotnie stwierdziłam, że lepiej kupić nowe.

    OdpowiedzUsuń
  134. Jeszcze ja, jeszcze ja!:) serdeczne gratulacje, no i koniecznie musze sie zaopatrzyc w ten numer:)))) Cieplo pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  135. Anetko!!
    Bardzo, bardzo serdecznie gratuluję!Piękne dekoracje stworzyłaś i cieszę się, że mogłam Cię zobaczyć na łamach MM:-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  136. Anetko gratulacje - naprawdę miło było Ciebie zobaczyć na łamach gazetki MM. Podusia która powstała na potzreby sesji mnie oczarowała. Prawdziwe mistrzostwo.
    Tak trzymaj !!!

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  137. Atenko gratuluje. :-)
    Dekoracje jak zwykle piekne.
    Kochana czekam na maila z cenami. A tymczasem podziwiam Twoje kolejne dziela. Poduszka i serduszka sliczne.
    Pozdrawiam.
    Kasia z Danii.

    OdpowiedzUsuń
  138. Ateno, ja jeszcze raz (kolejny ;)) zajrzałam i podziwiam :) i podłączę się pod pytanie, które już było wcześniej - jak robisz tansfery? Papierem? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to papier transferowy, innymi technikami tak ladnie mi nie wychodzi wiec jestem wierna tylko tym papierom :) pozdrawiam

      Usuń
    2. I nie dziwię się :) nitro daje inny efekt (też fajny, taki vintage ;)). Dziękuję pięknie :)

      Usuń
  139. Anetko -gratulacje !!!!!!!Gazete mam i często podziwiam blogowe koleżanki .No ,ale kto jak kto Ty zasłużyłaś na takie wyróżnienie .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  140. anetko zapomniałam napisać że bardzo ładnie jest tobie w ciemnych włosach .. i że na blog twoj wchodzilam ze 100 razy bo mi nie pasowalo zdjecie z gazety ze zdejciem z bloga hihihihihihiihih
    milego tygodnia
    m

    OdpowiedzUsuń
  141. A dziekuje, jak zakladalam bloga i wkejalam zdjecie bylam jeszcze blondynka, ale to bylo bardzo dawno temu :) Teraz poszlam w bardziej naturalne kolory, musze chyba to zdjecie wymienic, czas najwyzszy.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  142. Anetko,gazetkę mam!! Serdecznie Ci gratuluję!
    Bardzo mi miło,że Cię znam..nawet wirtualnie..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  143. Nice pictures

    LG Grace www.zeit-fuer-dich.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  144. Anetko..............
    Poduszka..............................................Rozwalila mnie!!!!! Doslownie!!!!
    Nie wiem jeszcze JAK (!!) Ale musze, po prostu musze sobie podobna WYHAFTOWAC...Mam nadzieje, ze sie nie obrazisz? Kroliczek w filizance z........pieknie rozwinietej rozy...Czemu na to nie wpadlam?!!! Czy to serwetka? Czy grafika? Jesli jedno lub drugie, to moze da sie wykonac w hafcie np. 3D...Nie no, nie zasne teraz:(((( Alez mialas pomysl:) Poduszka i serduszka wygladaja jak milion dolarow w czystej platynie!
    Pozdrawiam Cie Wrozko!!!!
    P.S. I gratuluje:))) Powinno sie o Tobie pisac, powinno byc glosno, bo tworzysz przedmioty zachwycajace!

    OdpowiedzUsuń
  145. Gratuluje Anetko! Jestem pewna że jeszcze nie jednej bublikacji doczekają się Twoje pomysły! Zaproponowałas niezwykle eleganckie wielkanocne aranżacje!
    Może uda mi się zdobyć ten numer czasopisma:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  146. Gratuluje publikacji!!! wszystko wygląda idealnie :) oczywiście zostaję obserwować i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  147. Gratulacje! :)
    Ślicznie u Ciebie... nie mogę się napatrzeć na te dodatki, a okrągły stół z krzesłami "medalionami" jest piękny! :)
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  148. Piękne! Gratulacje :))
    Mam też pytanie/prośbę: otóż Twój blog zainspirował mnie m.in. do zabawy z transferami, niestety z efektów jakie otrzymałam nie do końca jestem zadowolona:( - miejsce wokół napisu odznacza się, widoczne jest to zwłaszcza pod kątem, po prostu widać, że materiał jest czymś pokryty, i stąd moje pytanie: w jaki sposób wykonujesz transfer z użyciem papieru, że nie jest u Ciebie widoczne tzw.podtło? czy jest jakiś sposób na zminimalizowanie tego efektu (np.dokładne wycięcie napisu?), czy może to kwestia samego papieru -jakiego producenta polecasz? Będę naprawdę bardzo wdzięczna za pomoc:)
    Pozdrawiam, Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papier kupuje w Holandii wiec pewnie firma nie powie Ci duzo, a jakiej jakosci jest w Polsce nie wiem.
      Dokladnie wycinam obrazek, i zrywam papier od razu po odlozeniu zelazka tak na bardzo goraco, jak dluzej potrzymasz (wystygnie) to widac te obramowania.
      Sprobuj moze polozyc na odbita grafike bialy papier i raz jeszcze przeprasowac.
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za wskazówki :)

      Usuń
  149. Cudownie! Gratuluję :)
    Strasznie podobają i się kwiaty w nutach! Pomysł na pewno przemycę do mojego domu :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Miło było zobaczyć cie w "Moim mieszkaniu". Gratuluję z całego serca. To wspaniałe przeżycie i ciesze się za ciebie :) Masz piękny blog i świetne prace, więc nic dziwnego, że padło na ciebie :))))
    A króliczek w róży jest po prostu ekstraśny!!!!!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  151. Gratuluję. "MM" mam już od kilku dni i kartkuję w kółko i nieustannie zatrzymuję się na końcu i podziwiam Twoje aranżacje, a ta podusia, kobietko :)) jest przepiękna :)) Pozdrawiam ciepluteńko!!

    OdpowiedzUsuń
  152. Gratuluję ! nie wiem czy jeszcze zdołam kupic ten nr ale poszukam, sesja cudowna, a poduszka z królikiem powala na kolana, ależ Ty masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze numer jeszcze bedzie w kioskach, planuje kupic :)

      Usuń
    2. jak by co to skombinuję jak nie dostaniesz :))

      Usuń
  153. JA też mam ten numer "Mojego Mieszkania" - wielkie gratulacje, wszystkie dekoracje są cudowne i bardzo urocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  154. Z mojej strony również, gratulację :), a zajączek prezentuję się na prawdę rewelacyjnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  155. Gratuluję Anetko, wcale się nie dziwię, wszystko takie cudne u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  156. Widziałam, od razu poznalam:) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  157. Bonjour
    Je vous félicite pour votre blog un vrai enchantement c'est ma première visite et que du bonheur de voir autant de merveilles
    ce petit lapin dans la tasse me fait craquer est ce que cela serait possible de savoir svp ou je pourrai me procurer cette image
    d'avance grand merci
    je vais m'inscrire à votre news pour ne rien rater .....
    douce soirée à vous
    Isa
    http://zaza4.canalblog.com

    OdpowiedzUsuń
  158. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  159. Ale cudenka, podusia urocza;) Gratulacje;) Z wielka checia przegladnelabym gazetke ale tutaj niestety nie mam do niej dostepu:( Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  160. Świetna podusia :) - Gratuluję !!! dodaję do ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  161. super pomysły. talent nieopisany! zazdroszczę Ci!

    http://paulapearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  162. piekna poduszka:-) możesz zdradzić gdzie sa takie fajne grafiki króliczka do transferu, czy to sekret?:-)

    OdpowiedzUsuń
  163. Szczerze gratuluje zaistnienia:))
    To musi być cudowne odczucie:))
    Masz talent.To od Boga- nie może być inaczej...
    Majac tylu obserwatorów musi Ci być, Anetko trudno odwiedzać nas, dlatego dawno u mnie nie byłaś...Rozumiem w pełni...
    Niekończacej się weny życzę:)))
    Uściski, M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  164. Blog jest cudowny, podoba mi się dosłownie wszytsko i chyba zawalę nockę aby całego przejrzeć. Piękne wnętrza, piękne wnętrza i wspaniałe rękodzieło. Będę na pewno stałym bywalcem i podkradaczem inspiracji w urządziu mojego małego M. ;)

    OdpowiedzUsuń
  165. Super to wygląda! Chciałbym mieć tak dobry gust artystyczny, żeby swoje mieszkanie równie dobrze urządzić :) Gratuluję świetnych pomysłów i już nie mogę się doczekać kolejnych ciekawostek na tym blogu. Pozdrawiam serdecznie!

    mieszkania wrocław fabryczna

    OdpowiedzUsuń
  166. Zgadzam się z przedmówcą. Świetnie to pasuje zwłaszcza jeśli się skorzysta z opcji wrocław nowe mieszkania Od razu podkreśli charakter nowego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  167. Mieszkanie idealnie urządzone, ja także dzieki lokum-deweloper.pl/mieszkania/ posiadam już swoje mieszkanie na wyłączność. Bardzo mi pomogli w wyborze mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  168. Oo, jeśli chodzi o Wrocław to teraz fajna okazja się pojawiła na zakup mieszkania z ogródkiem https://vantage-sa.pl/mieszkania-z-ogrodkiem-wroclaw/ . Aż żałuję że nie mam troche gotówki odłożonej bo na pewno bym skorzystała. Ale to poczekam na następną okazję, tak za dwa lata chce zmienić lokum

    OdpowiedzUsuń
  169. Też chciałabym mieć już swoje mieszkanie i go urządzać, ale niestety jeszcze trochę drogi przed nami. Ostatnio jakoś zainteresował mnie temat mieszkań deweloperskich i chyba na nich się zatrzymamy, bo można powiedzieć, że niemalże idealne propozycje znaleźliśmy tutaj https://vantage-sa.pl/mieszkania-z-ogrodkiem-wroclaw/

    OdpowiedzUsuń
  170. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  171. Ogólnie posiadanie własnego mieszkania jest bardzo fajną sprawą i muszę przyznać, że ja uwielbiam spędzać czas w moim nowym mieszkanku. Jakiś czas temu wybrałam ofertę https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdynia.html i muszę powiedzieć, że znów bym zrobiła tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  172. Ze swojej strony chciałbym Wam polecić http://orion.lublin.pl/, gdzie znajdziecie najróżniejsze mieszkania w Lublinie w atrakcyjnych cenach. Według mnie mają bardzo dobre ceny, zwłaszcza jak na tak wysoki standard.

    OdpowiedzUsuń
  173. W internecie jest dużo różnych inspiracji dotyczących wystroju pomieszczeń ale przyznam, ze ten artykuł zaciekawił mnie najbardziej. Polecono mi też do projektowania wnętrz program online z tej strony https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje oraz wsparcie biura, które go udostępnia. To bardzo fajne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  174. Super zaaranżowane wnętrze. Jeśli ciekawi kogoś ile zarabia i czym dokładnie zajmuje się architekt wnętrz to polecam zerknąć na ten artykuł ;) https://szybkagotowka.pl/Finanse/ile-zarabia-architekt

    OdpowiedzUsuń
  175. W Polsce już jest taka tradycja, że nowe mieszkanie to dla większości młodych podstawowy życiowy cel, a na zachodzie tendencje są inne. Na przykład z tego co wiem, to na przykład w Niemczech ludzie wolą wynajmować.
    Jakbyście szukali jakichś sprawdzonych mieszkań deweloperskich, to zapraszam tutaj https://omegabuildings.pl/mieszkania/smolec

    OdpowiedzUsuń
  176. Gdybyś kiedykolwiek szukała serwisu AGD to polecam zajrzeć tutaj serwis agd kościerzyna. To serwis działający od dawna na rynku. Posiada duże doświadczenie i szeroki zakres usług. Ja jestem zdania, że lepiej naprawić sprzęt AGD niż wyrzucić i kupić nowy.

    OdpowiedzUsuń
  177. Przede wszystkim warto jest zadbać o to, aby nasze wnętrza zawsze były wykończone jak najlepiej. Jeżeli chodzi o mnie to ja do takich prac zawsze wzywam fachowców z https://www.wawerbud.pl/prace-wykonczeniowe/ i to jest moim zdaniem najlepsza opcja.

    OdpowiedzUsuń
  178. Oj tak - nie ma jak to pięknie zaaranżowane wnętrza. Ja póki co będę zamawiać meble na wymiar u firmy maxdesign-meble.eu , ale potem na pewno pokupuję różnorodne dodatki. Także też mam nadzieję, że pięknie będę mieć wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  179. Dla mnie jako dla właściciela starego domu, regularne kontrole i czyszczenie kominów to absolutna konieczność. Zaufałem firmie, którą znalazłem na https://kominiarz.warszawa.pl/, i nie zawiodłem się. Ich podejście do pracy jest bardzo profesjonalne, a wykorzystywane technologie – nowoczesne. Cenię sobie także, że po każdej wizycie otrzymuję raport z wykonanych działań i zaleceń na przyszłość. To daje mi spokój ducha, że mój dom jest bezpieczny i zgodny z obowiązującymi normami.

    OdpowiedzUsuń