piątek, 5 marca 2010

Mali pomocnicy


Igielnik i poduszeczki haftowane krzyzykami na kanwie.
Jak dla mnie bardzo pomocne,wkoncu szpilki, igly i agrafki nie gubia sie i sa uporzadkowane w jednym miejscu.


W srodek igielnika wlozylam cienka gabke i przez to jest mieciutki.

Poduszeczki wypchalam ocieplinka.




Teraz o czyms innym a mianowicie podziekowania dla Elamiki ktora przyznala mi wyroznienie.
Jest to moje pierwsze,wiec tym bardziej DZIEKUJE. Nie ukrywam zaskoczenia i radosci.



I przekazuje je dalej, dla Fuerto ktora tak jak ja niedawno zalozyla bloga,na ktorego lubie zagladac. Mam nadzieje, ze sprawie jej radosc.

Zycze milego weekendu i pozdrawiam Was.

15 komentarzy:

  1. Niewątpliwie taki zestaw jest pomocny,ja póki co mam to słabiej zorganizowane, mimo mojego pedantyzmu((;
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne detale ! Gratuluję wyróżnień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie te bibelociki Twoje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia i
    Ogromnie dziękuję za wyróżnienie mnie sprawiłaś mi wielką radość.
    Kochana jesteś!!!!!!!!!!
    Przybornik zrobiłaś śliczny.
    Kolorki moje ulubione!
    Mam pytanie gdzie nabyłaś to urocze pudełeczko na przydasie??
    Pozdrawiam
    i jeszcze raz dziękuje za wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  5. To "krawieckie" pudelko kupilam jak wiekszosc rzeczy w Holandii.

    Pozdrawiam Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ,że tak daleko(((((

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy!Zdolna bestyjka z Ciebie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. samej by mi sie taki organizerek przydał bo zawsze mam problem z igiełkami szpileczkami i tą moja resztą pierdułek pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo gustowny komplecik sobie sprawiłaś. te maleństwa świetnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny ten komplecik, bardzo, bardzo mi się podoba, z przyjemnością widziałabym taki u siebie :) Gratuluję wyróżnienia - w pełni zasłużone. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie bardzo podobne mamy pudełka na nici! I jakie ładniutkie!

    Świetne dodatki sobie stworzyłaś. Ciekawie uzupełniają pudełko.

    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny komplecik i w moim ostatnio ulubionym kolorku.

    OdpowiedzUsuń
  13. WItam:) zapraszam do mnie po wyróżnienie:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Komplecik piękny, ale najbardziej przypadło mi do gustu pudełko. Jest cudne. Uwielbiam takie rzeczy.

    Gratuluję również wyróżnienia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń