wtorek, 6 czerwca 2017

Pamiątkowe obrazki















28 komentarzy:

  1. Przepiękne, zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zwykle cudowności u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowności! zakochałam się w nich :D <3 Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne! Jak tylko poznam datę przyszłorocznej komunii Młodego będę się odzywała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie i dopracowane w każdym szczególe.
    Kadry zjawiskowe.
    Pozdrawiam z Mazur

    OdpowiedzUsuń
  6. Torcik i lody mnie urzekły. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwie z nich dotarły do mnie.I mogę potwierdzić, że są cudne i misternie wykonane :)
    Dziękuję Anetko!:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemilo jest mi czytac takie slowa, dziekuje :)
      buziaki

      Usuń
  11. Witaj Atenko po długim czasie wróciłąm do blogosfery, wiele się działo u mnie ale głównie działam na Fb, widzę,że nic się nie zmieniło ,dalej jest szlachetnie pastelowo i widać,że praca dalej sprawia Ci wiele przyjemności:-) Pozdrawiam serdecznie i moc buziaków przesyłam :-)
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej tak ja dalej szyje z wielka pasja :)
      *
      Z kolei bardziej dzialam na instagramie, to znaczy tam jest mnie wiecej niz tu.
      Usciski

      Usuń
  12. Jestem pod wielkim wrażeniem, szycie mistrzostwo świata, wykończone perfekcyjnie. Pracownia zwaliła mnie z nóg.
    pirates of the caribbean 5

    OdpowiedzUsuń