wtorek, 27 czerwca 2017

Bathroom and kitchen






























18 komentarzy:

  1. Pięknie Anetko! Wyszystko przemyślane , jest jasno i przestronnie ! Ale też równocześnie zachowałaś swój styl mimo tego, że masz teraz bardziej nowoczesny styl! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesc kochana :) bardzo dziekuje za przemile slowa
      usciski

      Usuń
  2. Niesamowicie wypoczelam, zrelaksowalam sie a jednoczesnie naladowalam mnostwem pozytywnej energii. :-) Dziekuje Ci za to. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, polecam sie na przyszlosc :)
      usciski
      ps: pod poprzednim postem jest odpowiedz :)

      Usuń
  3. Ślicznie :)
    Makaron świetny.
    Pozdrawiam
    http://dompodbialasowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna ta łazienka :) i kuchnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Reinvent your bathroom and kitchen with Plumb Center. Choose from a great range including toilets, basins, taps, kitchen appliances, and bathroom suites.
    บุนเดสลีกา

    OdpowiedzUsuń
  6. This is why we thought of bringing you some ideas to design a combination of bedroom and living room effectively and stylishly. So, take a look: ...
    pirates of the caribbean 5

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaglądnęłam do Ciebie po roku czasu czy dwóch i chyba tamten styl bardziej mi się podobał. Ten jest trochę za sterylny. Czy długo zajmuje Ci sprzątanie mebli z połyskiem?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna łazienka jednak ja bardziej stawiam na meble drewniane a nie takie nowoczesne jak widać na załączonym obrazku, ale cóż... każdy ma swój gust :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Kochana. Próbuje reaktywować mój uśpiony od paru miesięcy blog. Czy mogę prosić o pomoc i umieszczenie go na bocznym pasku na Twoim blogu? Link do niego to - http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie jasne i przestronne wnętrza. Właśnie coś w takim klimacie planuję zrobić w moim nowo kupionym mieszkaniu (jeśli ktoś byłby zainteresowany to polecam inwestycje mieszkania rynek wtórny Kraków). Już nie mogę się doczekać kiedy dostanę do niego klucze i będę mogła zabrać się za urządzanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaglądnęłam do Ciebie po roku czasu czy dwóch i chyba tamten styl bardziej mi się podobał. Ten jest trochę za sterylny. Czy długo zajmuje Ci sprzątanie mebli z połyskiem?
    Genting Crown

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekie zdecydowanie moj klimat, przy okazji polecam przepraszam poprawny link http://www.wozek-dzieciecy.pl/opinie/kinderkraft-grande

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow Wow i jeszcze raz Wow!!!!! Jestem zachwycona tym wnętrzem i jest ono dla mnie inspiracją. Sama wzięłam się teraz za aranżowanie własnego mieszkania i idzie mi to całkiem sprawnie. Wnętrze pomalowaliśmy na biało, czekam też na zamówione plisy z Agata Rolety oraz dodatki z Duki. Jestem bardzo zadowolona, że namówiłam męża na metamorfozę naszego lokum. Długo nie zmienialiśmy nic i będzie tak świeżo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za niesamowicie piękny i jasny dom. Minimalistyczny i przytulny jednocześnie Anex

    OdpowiedzUsuń