środa, 13 sierpnia 2014

Simple is beautiful

Swieci słońce, rozkladam bialy parasol, zawsze jak to robie mam jakies obawy bo wokól korbki pajaki plota swe opowiesci.
Udalo sie uff...i tak prawie codziennie ;)
 Korzytam z urokow tarasu niemal kazdego dnia, czynnosc ta moze popsuc tylko deszcz.
Dzis jest pieknie, choc nie upalnie...


W srebrnej paterze Asparagus- szparag pierzasty.
Nie jest wymagajacy, jego prostota jakos pasuje mi do koncepcji tegorocznego tarasu.


A kilka letnich akcentow tworzy mila atmosfere.


















Pozdrawiam 
Atena

63 komentarze:

  1. Pięknie Anetko, ehh pooddychaj za mnie świeżym powietrzem! Pozdrawiam z biura;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne połączenie prostoty z elegancją!.
    Miłego wypoczywania na tarasie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądając Twoje zdjęcia już wypoczęłam :D fantastyczne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anetko, pieknie na Twoim tarasie, mozna tu z pewnoscia dobrze odpoczac:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie u ciebie! W takim otoczeniu,wśród tylu pięknych dekoracji to dopiero jest przyjemnie się relaksować :)
    Miłego leniuchowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo...bardzo miły taras...aaaa baaardzo lubię te Twoje zdjęcia ;-)...żałuję że tak rzadko teraz piszesz ale nie raz przeglądam sobie stare posty. Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakbym miała taki teraz to też pewnie bym go nie opuszczała ;-)
    Urocze dekoracje !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zauroczona magiczną atmosferą płynącą z Twoich fotografii. Błoga chwila relaksu:) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne detale Atenko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też mam asparagusa :) ale nie jest taki bujny jak Twój ;/
    i bardzo łady masz bluszcz, uwielbiam bluszcze! tam to dopiero jest pająków! ;)
    oby pogoda nam sprzyjała na przesiadywanie pod chmurką :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie! :) Takie otoczenie na pewno sprzyja relaksowi :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Kochana,
    wszystko piekne, chetnie wpadlabym na kawe :), a tymczasem wpadnij TY do mnie na CANDY!

    Ucalowania ze slonecznego Londynu tymczasem
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze Twój styl:)Pozdrawiam serdecznie.pa

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny taras, a dodatki dodają nastroju:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ zachwycająca ta prostota u Ciebie. Cudny ten asparagus, ale najbardziej mi się marzy drzewko oliwne, koniecznie w takiej betonowej doniczce.

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie :) ja niestety na Podhalu rozkładam parasol ale przeciw deszczowy :( i tak cały tydzień... pragnę słońca!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie :) Już samo patrzenie na zdjęcia relaksuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak, prosto , tak pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne miejsce na odpoczynek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ pięknie u Ciebie! :) Cudowne zdjęcia, dekoracje i atmosfera :).
    Asparagus uwielbiam, taki jak Twój mieszka z nami już od minionej jesieni :). Urocza i wdzięczna roślinka, tylko nasz troszkę odchorował sezon grzewczy zimą :).
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepieknie wyglada ta roslinka w tej srebrnej misie!
    Twoj taras ma cudowny klimat!

    Pozdrowionka!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne dodatki :) z klasą i wyszukane i to jest dowód na to, że mniej znaczy więcej!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglada ta puchata parotka w plaskim naczyniu!! chyba odgapię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale klimatycznie! Posiedziałabym sobie z przyjemnością na takim tarasie:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też korzystam z każdej chwili ogrodowej....Uwielbiam ten czas.....Fajna aranżacja....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia :) Dekoracje, które wprowadzają magię, urzekają swoją prostotą, subtelnością :) Cudnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. bosko i błogo :) lubie zdjęcie nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pieknie jest na Twoim tarasie, a te wszystkie rośliny i detale sprawiają, że jest również niezwykle przytulnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. masz style,wiesz jak masz dekorowac,komliment,pozdrawiam milutko Irena

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj
    Anetko stworzyłaś wspaniały klimat, cudnie.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne, dopracowane zdjęcia, niezwykle klimatycznie jest u Ciebie:)) Aż się napatrzeć nie mogę, dosłownie wszystko mi się podoba, na takim tarasie na pewno cudnie się odpoczywa:)) Pozdrawiam Cię słonecznie:))

    http://www.homeonthehill.pl/

    OdpowiedzUsuń
  33. Oh yes, you are so very rigth! Wonderful pictures with georgeous decoration!!!
    Have fun
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana, widzę że masz stolik z maszyny do szycia Singer :-)Marzę o takim!!:-))))Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj po przerwie, bardzo ładnie masz w ogródku ale tez widze że coraz bardziej minimalistycznie dobierasz dodatki.Sama kupiłam swojego szparaga rok temu i tryzymam go w domu, nie wiem dlaczego ale nie kojarzy mi się on jako roślina ogródkowa. I bardoz podoba mi się drzewko oliwne, sama od jakiegoś czasu myślalam by sobie sprawic:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. ehhhhh
    mi się wyrwało z piersi

    OdpowiedzUsuń
  37. A miałam zapytać co to za cudowna roślinka w tej super misie :)) Nigdy nie podejrzewałam,że tak fajnie może się prezentować. Latarnie też masz piękne przez co tworzy się wspaniały klimat!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. chciałoby się u Ciebie przycupnąć pod parasolem i po prostu poodpoczywać :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyjątkowy jet te Twój taras- bardzo osobisty , misa z kwiatem super się uzupełniają pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  40. Doskonale...:)
    Asparagus- zapomniałam o tej roślinie...a tak pięknie i delikatnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię tą roślinkę,kiedyś rosła w moim domu.
    Piękne zdjęcia tarasu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia i subtelne dekoracje:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zazdroszczę pięknego tarasu. Korzystaj z niego, jak najdłużej pogoda pozwoli.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię ten Twój taras, pełen ładnych bibelotów. Asparagus w misie wygląda bardzo oryginalnie :)
    Ja w końcu też doprowadziłam swój taras do porządku. Teraz będę go dopieszczać :)
    pozdrawiam i oby było jeszcze trochę ciepłych wieczorów tego lata!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam Twoją prostotę! Jest tak inna od mojej pstrokacizny i chyba dlatego tak intryguje :-) Życzę jeszcze wielu bajecznych wieczorów tego lata! :-) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  46. Cos pieknego!!!! Wasz taras jest wprost zaczarowany!!!!!
    Uwazaj na "primozus" nie zalej go bo Twoja doniczka nie my chyba odplywu..
    Az sama mam ochote usiasc na tym Twoim tarasie!!!-pieknie to wszystko razem skomponowalas!!
    Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jestem zauroczona Twoim tarasem, za każdym razem, kiedy go pokazujesz!

    OdpowiedzUsuń
  48. Tarasik-marzenie;)Ale ta misa robi wrażenie;)Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  49. To się nazywa wypoczynek ! piękne aranżacje pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie jest na Twoim tarasie , przecudne zdjęcia . Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wspaniale popatrzeć na taki cudowny taras! Pięknie w każdym zakątku:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  52. taras idealny,pełna harmonia w doborze dodatków,tylko siedzieć i odpoczywać :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wspaniały klimat stworzyłaś na swoim tarasie, takie delikatne letnie akcenty idealnie teraz pasują u progu mijającego lata :-)
    dziś Dzień Blogów z tej okazji w moim nowym poście wspomniałam też między innymi o Tobie :-) http://www.blog.pollyanna.pl/dzien-blogowblog-day/
    Zapraszam Ciebie serdecznie, gdyż na stałe zmieniłam adres mojego bloga :-)
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  54. Masz cudowny taras, muszle nadają wakacyjny nastrój tak jakbym cofnęła się w czasie ;)
    Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo podoba mi się, że potrafisz tak tranie i wyjątkowo ująć każdy element, każdy kawałek swojej przestrzeni. Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń