wtorek, 9 września 2014

...

czesc, mam nadzieje ze poczatek wrzesnia mija wam przyjemnie :)
Ja po dlugiej nieobecnosci wracam, spedzilismy dwa oststnie tygodnie sierpnia na urlopie w Polsce. 
Ktore obfitowaly w niezwykle uroczystosci, zdjecia bede wrzucac na Atena Photography jak tylko je ogarne :)

A dzis moje szycie, nazbieralo sie tego sporo, najblizsze posty tez beda szyciowe.
Bedzie to kilka nowosci, nowe kolory, tkaniny, pomysly.

Ale teraz zaczynam od poduch ogrodowych.



Te okragle obrusy wykonczone falbanka bardzo lubie szyc, bylo juz kilka roznych wersji kolorystycznych, tym razem beż. I do kompletu zazdrostka.


Ponizej tez okragly obrus, niestety nie pasuje na moj stolik wiec tylko takie zdjecia ;)


Kosmetyczka w groszki na podszewce.



***
Moje obrazki tym razem w formie pamiatki slubnej.
Do obrazkow na chrzest szyje malenkie ubrania a te wykonuje z papieru.




Pozdrawiam Was niezwykle cieplo, milego dnia!
Atena

74 komentarze:

  1. Ciesze sie, ze wrocilas... Juz stesknilam sie za szyciem w twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje pomysły są niesamowite , wszystko tak pięknie uszyłaś , pamiątki na chrzest są cudne i niepowtarzalne .Pozdrawiam Elżbieta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne szyjesz rzeczy; zawsze jestem oczarowana. Twoje okragle obrusy z falbanka sa cudne. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. cudności!!! a kolorowy obrus kojarzy mi się z latem! - które jeszcze z nami:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to wszystko fajne ! Poduszeczki takie romantyczne. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. U ciebie wszystko takie piękne, mam ochotę znów coś zamówić. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, jak dawno niczego nie pokazywałaś, jak dobrze że znowu jesteś :)
    Śliczności!!!
    Obrazki -rewelacyjne!
    Wracaj szybko, i nie zostawiaj już na tak długo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas urlopow niestety skonczyl sie, teraz mam nadzieje ze bede tu czesciej :)
      usciski

      Usuń
  8. Piękne rzeczy tworzysz, te poduchy ogrodowe są boskie, ja to bym takie u siebie w domu chętnie widziała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obrus w krateczke , powalil mnie na kolana, tez chce taki, ale ten w kwity tez piekny, jak zwykle wszystko tak starannie uszyte, ze mucha nie siada:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle kosmiczna precyzja wykonania ;-). Podziwiam ...w życiu próbowałam szycia raz ale jestem za duużym nerwusem aby temu podołać ;-). Uściski Anetko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same cuda, jak zawsze :) Obrus w kratkę genialny, no i te pamiątki zachwycają mnie niezmiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. same cudenka rzeczywiscie genialny okragły obrus:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje falbanki!!!! Marzy mi się taki obrusik...
    Fajnie, że już wróciłaś, czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aj wszystko znowu piekne az dech zapiera! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ mi tych widoków brakowała...wszystko piękne jak zawsze;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie to wszystko słodkie i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poduchy z falbankami jak marzenie. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. miło znów popodziwiać Twoją niezwykle precyzyjną robotę :) poduchy cudne - takie delikatne..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Aj ,kochana,same cudeńka naprodukowałaś! Te poduchy z falbanką są przepiękne,nie wspominając o zazdroskach i obrusie :) Ja w swoim dorobku mam jedynie dwie poszewki z falbanką dookoła ;p
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorowy okragły obrusik skradł moje serducho, jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie Ci wychodzi to szycie! Zazdroszczę takich umiejętności :)
    Pozdrawiam ciepło,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  22. Obrusy są rzeczywiście cudne - szczególnie ten w krateczkę mnie urzekł, reszta oczywiście też piękna jak wszystkie Twoje prace!!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Poduchy są przepiekne, zresztą jak wszystko :)))
    Przyjemnego wieczoru życze.

    OdpowiedzUsuń
  24. po prostu słów brak :) wszystko tak piękne i wykonane z największą starannością :) cuda!! a zazdrostka już od dzis będzie mi się śniła po nocach , pięknotka jedna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Marzy mi się taki wiklinowy fotel :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Po pracach widać ,że urlop udany i masz zapał do pracy- wspaniałe , wspaniałe , super wykonanie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  27. Szyciowe dzieła cudne. Podoba mi się obrus z falbanką. Obrazki też są piękne. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne! A kosmetyczka boska!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Obrazki ślubne są rewelacyjne:) Obrusy i podusie jak zwykle mnie zachwycają, jestem pod wrażeniem za każdym razem jak starannie i doskonale wykańczasz wszystkie szyjątka:) Chętnie pouczyłabym się od Ciebie:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  30. U Ciebie zawsze tak wszystko cudnie dopieszczone :)

    OdpowiedzUsuń
  31. To zawsze miłe uczucie, gdy wraca się z urlopu z werwą do działania:)) Poduchy wspaniałe - czekam na więcej uszytków:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Żałuje że nie zamówiłam u ciebie pamiątki chrztu .... cudna!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne te poduchy . Komplet z brazową kratką super wygląda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Twoja pracowitość i pomysłowość jest NIESAMOWITA - piękne rzeczy!!:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ateno, same cuda :). Taka uczta zdjęciowa z rana, pięknie :). Nawet na zdjęciach widać jak bardzo dopracowane są wszystkie rzeczy, które robisz :).
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Akumulatory urlopowo naładowane. Teraz kolej na wysyp prac. Twoje, jak zawsze swoją perfekcyjnością cieszą oko.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Twoje ręce cuda czynią jak zawsze. Zazdrostka słodka,aż żałuję,że nie posiadam okna w kuchni :)))
    Buziol

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystko wspaniałe! uwielbiam ten Twój koronkowy styl :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Anetko ale miałam nosa, ze dzisiaj zajrzałam do Ciebie;)
    I co zastałam ? ogrom wspaniałych rzeczy;) super poduchy i wspaniały kolorowy obrusik;)bardzo mi się podobają...obrazki też świetne;)
    Uściski kochana
    PS Ja dzisiaj powinnam być około 13-14 w domku;))))

    OdpowiedzUsuń
  40. Anetko wszystko jest cudne ,cieszę się że wróciłaś,przesyłam buziaków tysiące gorących jak słońce:-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem wierną fanką Twojej twórczości -ale Ty to przecież wiesz Kochana ;)
    Świetne te proporczyki i w takich ,,moich,, kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam falbanki:)))Twoje są cudne:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Same cudeńka :) szczególnie kosmetyczka wpadła mi w oko :) przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  44. Ateno....robisz to perfekcyjnie!:) wszystko jest na tip top, idealne:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam patrzeć na twoje szycie. Jest takie doskonałe , zawsze czerpię z niego inspirację , choć u mnie nieco inna tematyka. Podziwiam sobie , a deszcz pada za oknem....

    OdpowiedzUsuń
  46. Atenko,piękności jak zwykle;)poduchy,obrusy i cała reszta podobają mi się bardzo;)pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak Ty chwytasz w ręce igłę, sukces jest murowany! piękne prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Boska jesteś!!!! MOje firanki chowają się przy Twoich arcydziełach :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ach ta Twoja cegła i biel. Uwielbiam:) Od razu wchodzę i siadam w Twoim ogrodzie. A jak już usiądę, to wczytam się w Twoją Szpulkę, bo jutro u nas ulewa, a u Ciebie zawsze ciepełko:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale u ciebie pięknie, zawsze wpadam w zachwyt jak tu jestem. Poduchy ogrodowa są śliczne, lubie biel z szarością, no i reszta tworów też pełen profesjonal:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak ja zazdroszczę, jak ja bym chciała tak umieć czarować, ech....;p Wszystko jest boskie i zachwycające, u Ciebie jak zwykle bajkowo. Najbardziej jednak zachwyciły mnie poduchy, są fantastyczne!:)n Prezentują się pięknie:) Uściski przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  52. Twoje prace są perfekcyjne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Witaj
    Przepiękna kosmetyczka, a obrusiki zachwycające. Anetko szyjesz takie cudeńka, że zachwycają mnie za każdym razem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. U Ciebie zawsze tak przytulnie.....Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudności i jeszcze raz cudności u Ciebie:) pozdrawiam serdecznie aga

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudeńka! Girlandy jednak skradły moje serducho!

    OdpowiedzUsuń
  57. Te okrągłe obrusiki przecudne i podusie sama słodycz:) Pamiątki naprawdę pomysłowe i oryginalne, muszę pomyśleć czy takiej na ślub szwagra nie sprawić:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Jeju jakie piękne rzeczy i jeszcze tak ich dużo. Inspirujesz mnie do pracy ;) Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  59. Stęskniłam się bardzo....
    Pięknie u Ciebie, a kolorystyka tego okrągłego obrusu mnie zachwyciła, zakochałam się
    Ściskam cieplutko
    M.

    OdpowiedzUsuń
  60. taka pracowita jesteś... ach, nie mogę oczu oderwać od Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Witaj, dobrze, że już wróciłaś mam nadzieję, że urlop się udał :) ale chyba tak bo znowu inspirujesz. Piękne obrusy, poduchy jak zwykle śliczne a obrazkami jestem ciągle zachwycona. Pozdrawiam i czekam na nowości.

    OdpowiedzUsuń
  62. Kocham Twoje podusie !!! ;-);-);-)
    Przerwa byla długa....ale fajnie,ze juz Jesteś;-) pozdr serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. jestem zachwycona pani szyciem. te piękne poduchy, obrusy to jakieś wspaniałe dzieła!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!zazdrostka,,,,no coś wspaniałego. połączenie kolorów z koronką....mistrzostwo. ja dopiero stawiam pierwsze kroki w szyciu, chciałabym tak szyć....może kiedyś dojdę do takiej perfekcji jak pani. tymczasem zajmuję sie odnawianiem staroci i nie tylko. zapraszam na mojego bloga który dopiero od niedawna odważyłam sie założyć. zapraszam grzebielka.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Jestem zachwycona, podziwiam pani prace nie tylko pod względem artystycznym, ale również estetycznym - zdjęciami i ich prezentacją. Są bardzo wysokiej jakości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Jestem tu pierwszy raz i już sie zakochałam. Piękny stworzyłaś dom.
    Czy ja mogę kupić u ciebie poduszki, obrus i inne cuda które szyjesz?
    Jak mogę to zrobić, czy posiadasz jakiś sklepik internetowy, żeby podpatrzeć na wszystko w jednym miejscu?
    Jestem właśnie w trakcie remontu i na etapie kompletowania dodatków;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jak Ty to robisz? :-) Miło jest znów popatrzeć na Twoje cudeńka, wspaniałe wykonanie, piękne kolory.. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudowne ujęcia i lektura umocniła mnie w decyzji, że mój fotel muszę potraktować na biało :)
    Pozdrawiam.
    http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Potrzebuje takiego kolorowego obrusu okrągłego czy można u pani zamówić

    OdpowiedzUsuń