piątek, 10 sierpnia 2012

Summer bag

Takie dni jak dzis lubie, poczatek weekendu, piekne slonko nad glowa, i po raz pierwszy chyba w tym roku udaje mi sie pisac post na tarasie.

Dzis bedzie o pewnej torbie ktora tuz przed urlopem, doslownie na dzien przed postanowilam uszyc, w sumie malo czasu ale mysle sobie co tam zdaze.
Nie mialam na nia konkretenego pomyslu, czesto w trakcie szycia przychodza najfajniejsze.
I w rezultacie wyszla calkiem przyjemna torba na co dzien.
Przydala sie na zakupy, na piknik, nad jezioro.


Jest z dosyc grubej bawelny, w srodku kraciasta podszewka.
Rączki z alcantary.


Grafika od niezastapionej w tym temacie Bree.
Zawsze moge na Ciebie liczyc, buzka kochana!


Zastanawialm sie co zrobic z prostokatnym dnem, bo po wlozeniu do niej czegokolwiek nieladnie zwisalo.
I padlo na usztywnienie calego dolu. Sprawdzilo sie rewelacyjnie.



*******************************
Chcialabym jeszcze pokazac cos co czekalo na mnie w Polsce. To przemile niespodzianki od blogowych kolezanek.
Naprawde nie wiem czym ja sobie zasluzylam, ze wciaz tak mnie milo zaskakujecie.

Niezwykle uroczy vintage dzbanek znalazlam w przesylce od Grazyny ale to nie wszystko nizej dalsza czesc konik i zegar.
Na zdjeciu jest tez swietna wiklinowa taca ktora przywedrowala prosto od Oli.
Z lewej strony dobry pomysl na wykorzystanie woreczka ( dawny prezent od Bree)  u mnie jako oslonka na wazonik.

   
Drewniany konik i zegar ktory wciaz wedruje po domu ,zastanawiam sie gdzie mu bedzie najlepiej ;)




Kolejną uroczą osobką ktora sprawila mi tyle radosci jest Anabel.
Tabliczka ma dwie rozne strony...

...to druga slodka strona ;) do tego pyszna herbatka o czekoladowo-pomaranczowym smaku.
I mydelko ktore w pierwszej chwili myslalam ze jest czekoladka hihi


I  przesylka od Lacrimy ta naczekala sie na mnie,  no i tak jak sie spodziewalam zawartosc absolutnie mnie zaskoczyla.
Koronek, serwetek zrobionych przez Lacrime mam teraz ogromne ilosci.
Czesc to ozdobne "sukienki" na swiece, czesc wykorzystam przy szyciu a nawet mam dwie piekne koronki ktore doszyje do recznikow.
Oprocz tego piekne drobiazgi ktore z pewnoscia sie przydadza.



Dziekuje dziewczyny za wszystko, nawet nie wiecie ile sprawiacie mi radosci.
Usciski dla Was.

Przyjemnego popolodnia i udanego weekendu.
Atena

ps: dzis postaram odpisac na zalegle maile, ostatnio mialam male klopoty z internetem



108 komentarzy:

  1. świetna torba!! bardzo mi sie podaba .. a drewniany konik całkowicie mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Atenko za co byś się nie złapała- sukces murowany :)
    Torba fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba świetna, i ja muszę sobie taką na solidnych uszach wymodzić. Grafiki dodają jej charakteru :))
    Prezenty.... dżizas.... ależ tego. Pozostaje tylko pogratulować i.... pozazdrościć :))

    Uściki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna torba ;) bardzo lubię takie na zakupy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna torba!Jak zwykle widac dbalosc o kazdy detal-ale to wlasnie z tego jestes znana- dokladnosc i perfekcja:)Ja jestem zakochana w Twoich koszyczkach na chleb:)
    Ciesze sie razem z Toba z tych wszystkich pieknych prezentow i zycze slonecznego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna torba , dopieszczona w szczegółach . Ja też częstą przed wyjazdem lub przed jakimś wyjściem siadam i szyje rożne potrzebne rzeczy , tak na ostatnia chwile .
    Prezenty cudowne , pozazdrościć tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba rewelacyjna!!!!A i prezenty wspaniałe, miło, że ktoś o nas pamięta:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba cudna i wydaje sie taaaka pojemna, ze wszystko by sie tam zmiescilo, a szczegolnie kilo milosci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. torba świetna :)

    a blogowy świat ...... to zupełnie inny świat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba prosta, ale szykowna. Mam pytanie - czym została usztywniona? A poza tym prezenty - wspaniałości same, aż można pozazdrościć nieco:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuje plastikowe arkusze, ktore docinam na wybrany wymiar
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Torba jest cudowna.
    Prezentów moc i wszystkie piękne

    OdpowiedzUsuń
  12. dziwna torba. dużo piękności!

    OdpowiedzUsuń
  13. Torba jest fenomenalna, jesteś świetną projektantką! zastanawia mnie ten komentarz powyżej, co w tym przypadku oznacza dziwna???
    Atenko wclae sie nie dziwię, że czekało na Ciebie tyle piękności, przecież Ty co chwilę coś robisz i kogosz uszczęsliwiasz. Musze przyznać, że dziewczyny wybrały same perełki, czułabym sie jak na gwiazdkę odpakowując te wszystkie skarby, naprawde wspaniałe i piekne paczuszki, konik i dzbanek jest świetny, reszta tez super ale ten zegarek to ma wszystkie inne rzeczy pod sobą, bardzo mi się podoba:) pozdrawiam, pa

    OdpowiedzUsuń
  14. Atenko , torba jest Rewelacyjna!
    Prezenty dostałaś śliczne i jak dużo:)
    Pozdrawiam Cie serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rzeczy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torba jest przepiękna, prosta - idealna :))
    Prezenty dostałaś śliczne ..... konik - uroczy, dzbanek .....
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj kobietko:)
    Same wspanialości dostałaś:)
    Torba też prześliczna i te kolorki miodzio:)
    U WAS sloneczko, a u nas niestety pada:(
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  18. Torba przecudna! Właśnie kilka dni temu uszyłam dwie, kolejną wygrałam w Candy Zza uchylonych drzwi, ale jak teraz patrzę na tę... chciałoby się kolejnej :-) Jak Ty to robisz, że za co się tkniesz - wychodzi takie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, nie pogardziłabym taką torbą :) Genialna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna ta torba :-) Ja bym nie miała aż tak dużo cierpliwości, żeby uszyć coś tak dokładnie (kieszonki, podszewka, rączki). Dlatego jeszcze bardziej Cię podziwiam za dokładność :-)
    Alcantarę bardzo lubię, choć na dużych powierzchniach się wszystkie paprochy do niej przyczepiają i to mnie denerwuje. Ale na małe projekty jest w sam raz. Szczególnie na etui na telefon :-) Teraz mam właśnie w planach uszycie z niej turkusowej psiej obroży.
    Takie mydełka w kształtach słodkości zachwycają mnie niezmiernie. Szukałam jakiegoś w H&Y, ale w tych sklepach, w których byłam, nie znalazłam niestety.
    Piękne prezenty otrzymałaś :-)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dobrze, że już jesteś, bo u mnie za oknem właśnie pada, jest zimno, więc zrobiłam sobie gorącą herbatę i zasiadłam by popodziwiać-i jak zawsze się nie zawiodłam.Torba świetna! A prezenty!!!Cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Torba "absolutny czad" - jak mówi moja córka!! Rewelacja! i prezenty również super! Dziel się swoimi pomysłami bo są super:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna torba i jak pięknie wykończona!

    OdpowiedzUsuń
  24. Torba rewelacyjna :))i prezenty czaderskie :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko zjawiskowe ale torba to prawdziwy odlot! ;) Niesamowite, że można stworzyć łapkami coś co się wymarzy i jest się samowystarczalnym i nie trzeba się denerwować w sklepach, że nic nie można znaleźć w swoim stylu!
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko co wychodzi spod Twoich rąk jest absolutnie przepiękne!
    Zakochałam się w tej torbie...

    OdpowiedzUsuń
  27. Torba jest cudna, jak wszystkie Twoje prace.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietna ta torba a jakie superowe prezenty dostalas.)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale czadowa torba! WOW! Znowu jestem pod wrazeniem! :)Sliczna grafika od naszej Doci!
    Piekne prezenty!

    Pouzdrawiam serdecznie!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjna ta torba, widac że tkanina i wykonanie przede wszytskim porządne;)) genialna...konik rewelacyjny;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  31. Torba cudowna !!! sama tez się przymierzam do uszycia torby ale jakoś nie mogę się zdecydować na wybór konkretnego projektu. Tez pewnie powstanie pod wpływem chwili.
    Prezenty przepiękne!
    Uściski:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Droga Ateno, torba rewelacyjna !!!!!!!! brak mi słów, profesjonalna, miód ! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  33. Torba super! masz talent :)
    Prezenty superowe i te ubranka dla świec :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  34. Love that white bag.

    Have a nice weekend

    OdpowiedzUsuń
  35. Super torba! Zakochałam się :-)
    Piękne prezenty dostałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Atena, torba jest świetna! Piękne uszka i naturalna tkanina. Super!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się bardzo Twoja torba! takie eleganckie i nienaganne wykończenie to już Twój znak rozpoznawczy!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna torba:) ja się zabieram do uszycie swojej jak pies do jeża... Prezenty od Dziewczyn wspaniałe. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ha! a ja taka torbe mam lalala....Anetko jeszcze raz bardzo Ci dziekuje za wspanialy prezent imieninowy :*
    Torba jest rewelacyjna!
    Alez ile niespodzianek otrzymalas, wszystkie piekne, koronkowe ubranko na swiece - pierwszy raz widze :)herbata musi smakowac rewelacyjne w tym polaczeniu.

    ok ide spac ;) buzka

    OdpowiedzUsuń
  40. Torba świetna:))a prezenty-nie dziw się:))dobro powraca:)))))

    OdpowiedzUsuń
  41. o kurka torba wyszła Ci mega Anetko. Super prezenciki dostałaś. buziaki

    OdpowiedzUsuń
  42. Torba jest genialna, po prostu fantastyczna!!!a te raczki-jejku cudo.
    Upominki wspaniale, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  43. Torba jest absolutnie fantastyczna!!!!!!!!!!!! Wow, ale mi się podoba!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow, jestem pod wrażeniem, torba cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  45. Anetko, torba jest rewelacyjna, o takie wlasnie marze i szukam po skepach, bo niemam takiego talentu do szycia jak Ty:) Ja odpisalam na Twoj e-mail i bede czekala na Twoja odpowiedz, bo koszyczkiem jestem zainteresowana, pozdrawiam serdecznie:) A prezenciki przepiekne dostalas:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Na prędce uszyłaś taką kapitalną torbę, mistrzyni z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  47. torba jest extra. tym bardziej, że uszyta jak dla mnie w rekordowym czasie. A koronki - bajkowe...
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Krásna taška, nápad skvelý. Aj ostatná tvoja práca je úžasná. Držím palce, nech tvoja kreativita nepozná hranice. Pekný deň, Natália

    OdpowiedzUsuń
  49. Torba jest po prostu rewelacyjna, o wystroju nie wspomnę bo to by było nudne

    OdpowiedzUsuń
  50. torba bardzo praktyczna, a koronki.... śliczne. Pozdrawiam. Ja ostatnio nie za wiele działam twórczo, poznaje miasto, korzystam z pogody i jak widzę Twoje prace obiecuje sobie wrócić do szycia, jak widzę hafty na blogach to do haftów,transfer czeka na mnie nie mówiąc o decoupazu, a tak naprawdę to wciaz dziobie pergamin. Teraz widzę co znaczyło mieszkać w miejscowości z jedna ulica, czas płynął znacznie wolniej. Na pewno jednak nie tak ciekawie. Jak będziesz przejeżdżać w pobliżu, to zapraszam na kawę, lub herbatkę.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ateno gdzie nauczyłaś się tak pięknie szyc?? to jest niesamowite:),piękne. Zapraszam Cię na mojego dopiero co założonego bloga http://aneczqowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Torba prezentuje się wspaniale, tak naprawdę to świetnie się nadaje na wiele wyjść, nie tylko na zakupy czy na piknik ;-)
    Prezenciki otrzymałaś wspaniałe !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam serdecznie Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  53. Torba superowa, tylko pozazdrościć jej mogę, a prezenty ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  54. Torba swietna ,prezenty równiez.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Torba jest przepiekna....:))) Masz ogromny talent ....:))) a z taka torba chodzilabym wszedzie ....cudo . Pozdrawaim i milej soboty zycze :)))

    OdpowiedzUsuń
  56. Torba świetna, miałam już zadawać pytanie, w jaki sposób usztywniłaś dno, ale zdążyłam doczytać w komentarzach;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Torba śliczna. Talent kwitnie! Prezenty przeurocze. Zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Witaj!
    Piękna torba. Ja też zawsze usztywniam dno gdy robię rozszerzane. Wspaniałe prezenty.
    Pozdrawiam, u mnie dziś pada i jest tak zimno, brrrr...
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  59. Torba piekna, romantyczna..:-) Wspaniale dorbiazgi, ciesza oko i dusze;-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudowna ta torba, zazdroszcze pomysłu i talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny pomysł na torbę ..
    A i prezenty dostałaś śliczne ..

    OdpowiedzUsuń
  62. Piekna, profesjonalna i jedyna w swoim rodzaju torba i jak zwykle u Ciebie Atenko bardzo przytulnie
    pozdrawiam cieplo,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  63. Łał fantastyczna torba. Podoba mi się ta gruba bawełna i rączki, które pasują nie tylko do podszewki. Prezenty też są cudne - szczęściara z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  64. Anetko, przede wszystkim życzę Ci jak najwięcej słońca!Torba jest super!!!!Cieszę się, że prezencik Ci się podoba:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  65. " Całkiem przyjemna torba "? Jest fan-tas- tycz-na ! Napatrzeć się nie mogę , no a te uszy z alcantary tak wspaniale dopasowane. Cudowny desing ... Gorąco Cię Anetko pozdrawiam, a teraz wędruję raz jeszcze do Twego postu dotyczącego okładania książek i tworzenie ich tytułowych grzbietów - jestem na etapie urządzania biblioteki (moc pracy , ale b. przyjemnej . bo długo wyczekiwanej )
    Uściski z Wielkopolskie

    OdpowiedzUsuń
  66. torba jest wspaniała :)
    chciłabym taką do
    mej kolekcji :P

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie mam czasu poblogować i robią mi się okropne zaległości które nie muszę ale chcę nadrobić , zwłaszcza na takim blogu jak twój. I wiesz dzisiaj cieszę się że zaległości miałam, mogłam długo nacieszyć oczy pięknymi rzeczami i było mi niezmiernie przyjemnie u ciebie znowu pobuszować, herbatka wieczorna mi się udała, dziękuję i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  68. Śliczna letnia torba! W sam raz na plażę albo wakacyjne wycieczki :) A ubranka na świece to wspaniały pomysł.
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Fajnie, że jesteś:) piękną torbę uszyłaś, musi być solidna i wygodna, super postarzona. Zachwyciłam się tymi krawieckimi starociami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo fajna torba, za kratką nie przepadam zwłaszcza za taką (jakaś taka niemodna jestem :)) ale reszta super, uszy fajnie dobrane kolorystycznie a ten transfer po prostu świetnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  71. i mnie się bardzo podoba torba :-)))) jesteś niesamowita, wszystko co wyjdzie spod Twoich rąk jest cudowne !

    pozdrawiam ciepło
    hania

    OdpowiedzUsuń
  72. same wspanialosci dostalas !!!!
    Ja wczoraj wrocilam z urlopu, na razie nie wiem gdzie rece wlozyc:-), za dwa dni bede miala gosci z Pl..
    Anetko skrobne maila w sprawie koszyczka i moze czegos wiecej.
    buziole, milej niedzieli
    B.

    OdpowiedzUsuń
  73. Torba jest rewelacyjna, uwielbiam takie:)) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Torba jest sliczna , zreszta jak wszystko , ciagle czarujesz kolejne cudne przedmioty.

    OdpowiedzUsuń
  75. witaj:) och jakie cudne prezenty podostawałaś a w tej torbie to się zakochałam! jest niesamowita! bardzo podoba mi się grafika i środek. :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Fajna Twoja torba, ja uszylam sobie tylko torebkowa kosmetyczke na wyjazd. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. śliczna torba!!! jak troszkę się wprawię to uszyje sobie podobną. Prozencików pozazdrościć!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  78. Torba jakby od niechcenia a jednak wypieszczona w każdym calu i bardzo stylowa. A że łączy w sobie dwie cechy: urodę i praktyczność to zasługuje jak najbardziej na peany.I pełni swoją rolę 24h/dobę ...czy to na zakupach, czy dekorując Twój śliczny przedpokój.
    Pozdrowienia ślę cieplutkie

    OdpowiedzUsuń
  79. Kochana, już myślałam, że przyzwyczaiłam się do tego, że u Ciebie pięknie, romantycznie, inspirująco...że już nie będę jak głupia wzdychać do Twoich fotografii i rzeczy sfotografowanych. Ale gdzie tam...nie da się. Co tu zajrzę, to muszę sobie powzdychać...

    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  80. Witaj!!!

    Ciesze sie ,ze podoba Ci sie möj stöl!!
    Zwlaszcza ,ze Twoje WSZYSTKIE prace sa IDEALNE....
    Czasami pytam -jak ona to robi????
    Nie stresuj sie moja podusia,bo ja przez te zniwa to nawet nie mam jeszcze wkladu do niej..
    Milego dnia zycze! :)
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  81. WOW torba jest fantastyczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Rewelacyjna torba, prezenty wspaniałe.
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Nawet stylowa ta torba:) Podoba mi się bardzo:) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  84. Wszystkie rzeczy są tak bajeczne, że aż dech zapiera! Tymi zdjęciami jestem zachłyśnięta! Cudowności! Gratuluję takich wspaniałych prezentów! No a torba jest przewspaniała! Podziwiam, pozdrawiam! aga

    OdpowiedzUsuń
  85. Witam Was wszystkich, dzieki za tyle pozytywnych komentarzy, fajnie wiedziec ze torba tak sie podoba :)
    pozdrawiam i sciskam

    OdpowiedzUsuń
  86. Torba jest rewelacyjna ja tam codziennie wpadam tu do Ciebie i gapię się na tą torbę .Reszta rzeczy cudna od cudnych osób fajnie wymieniać się swoimi pracami to daje motywacje do dalszej pracy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  87. Witaj
    Dobrze, że jesteś , steskniłam się za Twoimi postami.
    Torba fantastyczna.
    Gratuluję pięknych prezentów i udanego urlopu.
    Buziaki śle

    OdpowiedzUsuń
  88. oj podoba się Anetko :)ślicznie wykończona z zewnatrz i w środku:)grafika dosyć nietypowa jak na Twoje szyciowe tworki:)ale prezentuje się świetnie:)bardzo vintage:)cieszę się,ze udał się pobyt w PL i gratuluję tak pięknych prezentów od naszych blogowych kolezanek:)pięknie je wyeksponowałaś:)i czekam z niecierpliwością az pokażesz zakupy z A. :P

    OdpowiedzUsuń
  89. PIEKNA TORBA!!!!! Anetko w pierwszej chwili pomyslalam, ze kupiona!!!! Ale gdzie?? A tu, prosze, pelen profesjonalizm!!!!

    tagi sa boskie, szczegolnie ten z napisem : Patisserie, moj faworyt!!!
    Kochana!!! Usciski sle!!!

    OdpowiedzUsuń
  90. Torba rzeczywiście ładna, dopracowana w każdym detalu.
    Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  91. Mistrzostwo :) Wygląda tak cudownie niedbale, jestem ciekawa, czy każdy detal, szew itd wcześniej rozrysowałaś :) Zakładam jednak, że masz taką wprawę, że możesz pozwolić sobie na fantazję w trakcie szycia :) Hut ab!

    OdpowiedzUsuń
  92. Anetko, tu Kamilla, jestem na wakacjach, odczytalam Twoj e-mail, nie wiem dlaczego nie otrzymujesz moich wiadomosci , w mojej skrzynce pokazuje mi ze wszystko przeszlo...a moze wiadomosci moje Ida automatycznie do twojego kosza, albo sa odrzucane jako spam... Ja od Ciebie dostaje z Twojego meza skrzynki... Odezwe sie za tydzien z adresem...ostatnio jak pisalam to chcialam sie dowiedziec czy masz konto na PayPal, to bylo by dla mnie najlatwiej zeby ci zaplacic...pozdrawiam z San Francisco:)

    OdpowiedzUsuń
  93. Witaj Anetko:) wiem ze lubisz konisie na biegunach mam u mnie na blogu prosty wzorek takiego konika:)zapraszam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  94. Wspaniale dopracowana.Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  95. Anetko, witaj po urlopie. A co do torby i prezentów to wszystko zostało już napisane.
    Jestem absolutną fanką Twojego bloga.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  96. Torba genialna. Tez by mi sie taka przydala, bo ja to mam jedna uniwersalna do wszystkiego. No i ten kapelusik...

    OdpowiedzUsuń
  97. Jeszcze raz dziękuję za świetną wymiankę:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Piękna torba ! Połączenie bieli z beżem wygląda rewelacyjnie . Pozdrawiam Anula

    OdpowiedzUsuń
  99. Torba perfekcyjna w każdym calu - dopracowujesz każdy szczegół. Wspaniałe prezenty otrzymałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  100. Beautiful bag !

    Have a nice day,

    Lieke.

    OdpowiedzUsuń
  101. Beautiful!!!
    greetings from Christien

    OdpowiedzUsuń
  102. Świetna torba:-) Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń