środa, 28 kwietnia 2010

Wyniki losowania i wczorajsze zakupy.

Losowanie nastąpilo w ogródku w sprzyjajacych warunkach pogodowych.
Przy kawce i ciasteczku, oraz śpiewie ptaszków.



Oto te drewniane szkulki


Wedruja do iki:
Nie wiem dlaczego zdjecia wydrukowalo mi podwojnie.


Woreczek wraz z serduszkiem.


Wedruje do Izabeli:


Gratuluje dziewczyny i prosze o przeslanie adresu na mojego meila.

Milo mi, ze tak wiele wpisow bylo, takiej ilosci nie spodziewalam sie.
Dziekuje bardzo wszystkim za udzial w candy,obiecuje ze to nie koniec i beda nastepne slodkosci do wygrania.
Jakby ktos byl zainteresowany szpulkami to mozna je kupic na allegro: TUTAJ


***************************************************
A teraz wczorajsze zakupy.Wrocilam do domku z podusiami.



I z ramkami, nie moglam przejsc obok nich obojetnie.
Byly jeszcze okrągle, i na nie tez chyba sie skusze.


To naczynko kupilam jakis czas temu.
Z mysla ze bedzie to pojemnik na ciasteczka.
Jak mąż je zobaczyl to spytal:
-co to za znicz? haha
Mimo wszystko mi sie bardzo podoba.


Pozdrawiam Was slonecznie.

36 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyniom :)) Oj ależ wam zazdroszczę ..hih..
    Kochana masz cudowny ogród.. a te zakupy.. WOW!
    Poduszki są świetne.. a te ramki, nie mogę się napatrzeć :)

    Buziaki xoxox

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyniom!
    Zakupy zrobiłaś wyśmienite! Nie wiem co ładniejsze, poduszki czy ramki - cuda!!
    Ale najładniejszy jest jednak "znicz" :)) Super cacko!
    Uściski przesyłam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. ogromne gratuluje zwyciężczyniom i trochę zazdraszczam wygranej :)))
    A Twoje podusie cudne i ten pojemnik na ciasteczka - bomba !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyniom!
    Piękne te skarby, ramki są cudowne!
    Uwielbiam te subtelne męskie aluzje co do tych naszych "pierdółek", którymi się zachwycamy... niesamowicie mnie to bawi ;p
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje serdecznie dziewczynam, mysle, ze zrobilas im duzo radosci i pewnie sie dzis beda usmiechali:)
    Poduszki sa przesliczne, rowniez ramki w bialym kolorze, ktory ja lubie. I pojemnik zaraz otworzylabym i zjadla wszystkie te ciastka. Mniam:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż, może nastepnym razem. Gratulacje.
    A znicz, boski.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko zdradź nam sekret gdzie takie ładne rzeczy wynalazłaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam za usuniecie komentarza. "Znicz" jest swietny i bardzo mi sie podoba. Reszta zakupow rowniez udana. Gratuluje zwyciezczyniom

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję dziewczynom!Szczęściary!!
    Cudne nowe nabytki!Wszystko przepiękne!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla wygranych!
    A zakupy bardzooooo udane ((:

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale swietne te naczynko :) tez chce takie same :) Mozna zakupic online?

    OdpowiedzUsuń
  13. I tym razem mi się nie udało:) Ale szczerze gratuluję dziewczynom.
    Gratuluję również zdobyczy, jak zwykle piękne zakupy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje dla wygranych, zakupy debeściackie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję szczęściarom, a zakupki - piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję.

    Zakupy sliczne a pojemnik cóż..nieco urnowaty - faktycznie ale mimo wszystko coś w sobie ma.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję dziewczynom ;)
    A zakupy świetne! te podusie, a ramki! "znicz" też fajna ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. och :( no ale liczę, ze kiedyś będziesz miała dla mnie dobre wieści :))
    a zwyciężczyniom gratuluję!

    zakupy super, zwłaszcza ramki są ładniutkie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że Twoja łapka nie wylosowała mnie:( może innym razem...
    Zakupy świetne, rameczki piękne a i znicz niczego sobie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję zwycięzcom!
    Znicz świetny. A gdzie to trzeba się przechadzać nieobojętnie koło takich ramek? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczęściary!:)
    Zakupy bardzo udane:) Ramek zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję zwyciężczyniom!
    A Twoje nowe nabytki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zwyciężczyniom zazdroszczę, a z Twoich zakupów najbardziej spodobały mi się ramki. Piękne, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O nie wierzę!! to naprawdę mnie wylosowałaś?? ale sie cieszę! Ateno! to moje pierwsze zwycięskie candy :)))) już piszę maila!
    A zdobycze bardzo stylowe, ale i tak szpulki najpiękniejsze ;)))
    Buziole!!!
    hurrra!!
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję szczęściarom!
    Piękne ramki.
    Link na allegro nie działa??

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki za zabawę!Gratuluję szczęściarom!!!Ach szkoda, że na mnie nie padło...podusi i "znicz"piekny, urocze...:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzieki wszystkim za mile slowa.

    Monique-naczynko kupilam w sklepie w Holandii.
    Midutki-ramki kupilam tu w niemczech.
    Jaga-link juz dziala,przedtem trzeba bylo go skopiowac.Wiecej szpulek bedzie w przyszlym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje wylosowanych cukierasow dziewczynom, a Tobie swietnych zakupow! Podobaja mi sie bardzo te podusie i ramki!
    Pozdrawiam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  29. Atenko, naprawdę ja??? Hura!!!:))))Normalnie aż nie wierzę!!!:)))) To moje pierwsze candy, które udało mi się wygrać! Nawet nie wiesz jak wielką radość mi sprawiłaś!:)))JUPI!!!!:)))) aż pisnęłam z radości:))))Żebyś Ty wiedziała jak nieposkromiona jest w tej chwili moja radość!:)
    Zaraz napiszę maila:)))
    A zakupy są fantastyczne!Wszystko mi się ogromnie podoba. Najbardziej jednak podoba mi się pojemnik na ciasteczka. Niebanalny i stylowy:)
    Serdecznie pozdrawiam i raz jeszcze bardzo dziękuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje zwyciężczyniom!
    Piękne ramki.
    Gustowne, klasyczne, no po prostu cudne.
    podusie tez zakupiłaś rewelacyjne.
    "Znicz" jak nazwał go Twój mąż - bardzo interesujacy.
    Masz dar do wyszukiwania cudnych przedmiotów.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj, bardzo udane zakupy,zwłaszcza "znicz" :-) Rameczki świetne-ja niedawno kupiłam podobną,tyle że "na górze" są dwa aniołki.Poduszki prezentują się wspaniale.
    Serdecznie gratuluję Zwyciężczyniom ,a Ciebie pozdrawiam bardzo serdecznie.Maja

    OdpowiedzUsuń
  32. miałam ostatnio problemy żeby oddać komentarz
    u ciebie. ale masz tyle wpisów za pomyślałam
    za brak mojego,zbytnio cię nie zmartwi. dziękuje Anetko że bywasz u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ateno zakupy cudnie udane:)ramki z duszyczką a ciasteczkowy znicz badzo mi się podoba:)pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie piękne zakupy poczyniłaś!! Rameczki, poduszeczki i pojemniczek godne pozazdroszczenia :)

    Jakieś candy mnie ominęło ;(
    Gratuluję tym, którym się poszczęściło :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. ramki i pojemniczek, cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  36. gratuluje - zakupy przepiekne, mysle, ze ja bym sobie jeszcze te okragle ramki dokupila. Najbardziej mi sie "znicz" podoba.
    goraco pozdrawiam
    Ela

    OdpowiedzUsuń