wtorek, 4 lutego 2020

Jaka kawe pijasz?


19 komentarzy:

  1. z odrobiną mleka bez cukru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bez cukru ok, ale u mnie musi byc chociaz rtoszke mleka :)
      pozdrawiam cieplo

      Usuń
  3. Ja zamiast kawy piję yerba mate :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeważnie Jacobs Crönung rozpuszczalna, bo nie mam ekspresu do kawy, bez mleka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarną z ekspresu.......zero mleka i cukru pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie musi byc chociaz odrobina mleka ale sa i takie dni ze potrzebuje espresso. Pozdrawiam goraco

      Usuń
  6. Każdą:)))...no może nie tą najdroższą co to ptaki wydalają nasiona kawy a oni je czyszczą i wypalają:))za tą dziękuję:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej najdrozszej tez nie pijam hihi. Ale kawe w sumie w kazdej wariacji lubie od espresso po latte :)

      Usuń
  7. Wcale kawy nie piję. Za to uwielbiam herbaty szczególnie zielone. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie herbata kroluje wieczorami wtedy bez nie moge sie obyc. I tez lubie zielona :)Pozdrawiam

      Usuń