wtorek, 10 maja 2016

sewing room ;)

Pokoj w ktorym spedzam duzo czasu, w ktorym robie to co kocham... tworze.
Moje miejsce.
Bardzo powoli powstawal, mysle ze jeszcze nie jest do konca ukonczony, ale nie chce sie spieszyc.
Tak w skorcie, jedna sciana to skos pod ktorym stoi sofa, mam dwa okna i dziwne drzwiczki wychodzace na strych :) Jasny i ustawny.
Najwazniejsze ze maszyny juz stoja na ogromnym (2,5x1m) solidnym stole.
Jest ustawiony wyzej abym mogla przy nim nie tylko siedziec ale i swobodnie stac.
Uszylam tu juz sporo rzeczy w nasteponym poscie bedzie wlasnie o tym.
Tak zwyczajnie lubie tam przebywac, jak nie szyje fajnie polozyc sie z ksiazka na sofie, pokoj nie jest ogromnych rozmiarow i chyba dlatego tak tam przyjemnie ;)
Zatem zyczynajmy :)



Zastanawiam sie czy nie dodac jeszcze jednego regalu. Tam gdzie stoi krzeslo jest na to miejsce w sam raz, sama nie wiem...


dodatki... dodatki...






piekna jest...

 A tu widac te smieszne drzwiczki ;) lubie je bo z nimi mam tez sporo skarbow pochowane. 


I witrynka ze starego mieszkania tez sie znalazla :)







No i ten widok na okazalego kasztanowca, cudny :)))))







Uwaga a bylo tak, zerwalismy tapety i kladlismy nowe, podloga tez wyrwana.


Drzwi glowne wymienione a te smieszne pomalowane.

Zdjecia troche wymieszane, ale mam nadzieje ze ogladalo sie ok, pozdrawiam do nastepnego razu
Atena

67 komentarzy:

  1. Pięęęęęękna pracownia, moja Droga! Jestem pod ogromnym wrażeniem przemiany!
    Ps. biurko mamy takie samo! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)
      Bardzo lubie te biurka na koziolkach :)
      usciski

      Usuń
  2. Ale pięknie! Marzenie :))) jeszcze nie dodawaj regału ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)
      No jeszcze nie bede dodawac, tylko tak luzno rozmyslam a jak sie do czegos przyzwyczaje to pozniej ciezko mi zmieniac. Tak jak teraz jestem oswojona z tym regalem kolejny moze mnie denerwowac, zobaczymy.
      usciski

      Usuń
  3. ależ odmieniliście to miejsce...
    pracownia idealnie odzwierciedla ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje nigdy nie spełnione marzenie o własnej pracowni:)))
    pięknie się urządziłaś:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wszystko przed Toba, jeszcze moze sie spelnic, trzymam kciuki.
      usciski

      Usuń
  5. Cudownie i przytulnie. Miejsce stworzone do przyjemnej pracy. No i świetny pomysł z kanapą. Fajnie jest mieć taki kącik tylko dla siebie :) Czy regał był robiony przez Daro Meble?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, kanapa troche z przymusu tam stanela ale w rezultacie to byl swietny pomysl, przywedrowala ze starego mieszkania i szkoda mi ja bylo wyrzucic.
      A regal i witryna to Ikea :)
      usciski

      Usuń
  6. Przepiękne miejsce, idealnie w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No wypas po prostu :-) Ja bym wstawiała regał bo pewnie za jakiś czas będzie Ci brakowało miejsca - wiem coś o tym ;-) Tylko, tylko, czy na takim pięknym krześle bez oparcia będzie Ci wygodnie szyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Calkiem mozliwe, zobacze z czasem jak z iloscia miejsca :)
      Mialam wczesniej krzeslo z oparciem ale jednak wygodniej mi na kreconym hokerze :)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Piękne miejsce do pracy!Oj,sama chętnie bym się tam wprowadziła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przytulny pokój, pewnie bym nie chciała z niego wychodzić :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że pięknie, ale podziwiam Cię przede wszystkim za porządek, porządeczek, porządunio ... Jesteś niesamowita.

    Pozdrowienia mazurskie ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje, ale jak szyje to juz nie ma takego porzadeczku ;))))
      usciski

      Usuń
  11. Piękna pracownia a te materiały i cała masa szpulek:) cudnie mogłabym tak siedzieć i patrzeć:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała pracownia, z wielką przyjemnością oglądałam zdjęcia :) U mnie chyba niemożliwe jest, żeby panował taki porządek :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana tak jak wyzej napisalam, kiedy szyje juz nie ma takiego porzadku :)
      usciski

      Usuń
  13. Cudna pracownia, w takim miejscu tez bym mogła tworzyć!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pracownia marzenie A jaki porządeczek ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi na potrzeby mojej sesji taki porzadek ;)
      buzka

      Usuń
  15. Ateno, a te śmieszne drzwiczki, czy wygodnie się z nich korzysta? Pytam, bo mam taki zaułek pod schodami i o czymś takim myślałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy wygodnie... nie za bardzo bo trzeba sie zawsze schylac, ale nie jest to w sumie jakis wielki problem. Ja zdazylam sie przyzwyczaic :)
      pozdrawiam

      Usuń
  16. Nie dziwie sie, ze lubisz tam przebywac, pieknie jest!!!!!!! A regal dodatlowy zawsze sie przyda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęściara :) ale dobrze jest patrzeć również na szczęście innych :) ja tymczasem dzielę przestrzeń na kuchennym stole :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tekj pory tez szylam na kuchennym stole i tez bylo super :))))))
      usciski

      Usuń
  18. Fantastyczny!!!PS. Nie zagracałabym narazie jeśli nie masz takiej potrzeby na już.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pedantycznie i świeżo. Przyznam się że zadroszczę , ale przy moich dzieciach to awykonalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna pracownia! Im mniej tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna pracownia :) przytulna, uporządkowana..

    OdpowiedzUsuń
  22. CUDOWNIE!!! Coż za metamorfoza pomieszczenia. Ja już widzę się w takmi miejscu pracy - zawsze taki porządek? Jak w podełeczku :) (UWIELBIAM TAKI ->AŻ MAM DRESZCZE :) )
    Pikowana kanapa rozkoszna!
    Widok za oknem obłędny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie zawsze taki porzadek, jak szyje to jest masakra :)))))
      Ale tez lubie wszystko uporzadkowane wiec po szyciu pokoj wraca do takiego stanu :)
      usciski

      Usuń
  23. MOje marzenie!!!!
    Cudenko wyszlo.
    Buziaki Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak ja marzę o takiej własnej, pięknej pracowni!! Metamorfoza cudowna! Zachwycona jestem. Pozdrawiam i wielu twórczych pomysłów życzę! Asia z babidom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Baardzo dziekuje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Atenko, tak się napatrzyłam na to wszystko i zapragnęłam mieć maszynę... Chcę spróbować szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To salonowa sofa wylądowała w pracowni? :) Ciekawe co wykombinowałaś na dole :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj Anetko;) Właśnie zajrzałam do Ciebie na bloga aby zobaczyć co u Was słychać;) ślicznie sobie zaaranżowałaś swoją pracownie;)bardzo mi się podoba;) i kanapa znalazła swoje nowe miejsce uściski;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale piękna zmiana! U Ciebie każda zmiana jest wow, super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Trzymałas przed nami w tajemnicy takie piękne zdjecia? Pracownię masz wspaniałą, nie dziwię się, że powstają w niej takie cudeńka. Narzuta dla chłopca jest wspaniała. Masz bardzo fajne gadżety w pracowni, jestem nimi zauroczona.

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  31. marzę o takiej pracowni - niestety na razie zadowalam się tym, co mam - niewielkim pomieszczeniem, które dzielę razem z mężem. on robi swoje, a ja swoje, przy jednym biurku :) może z czasem uda się zrobić tak cudne pomieszczenie, jak u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  32. Aż nieprzyzwoicie Ateno pokazywać taki porządek w pracowni :-p Wpadnę przez Ciebie w kompleksy :(
    I doradzam do szycia krzesło z oparciem. Mogą Ci się pojawić problemy z kręgosłupem (niestety przerabiałam :(

    A poza tym cóż.... bosko :) jak to u Ciebie.
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam!
    Ale porządeczek wszystko pod linijkę, pięknie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. wspaniale u ciebie - pomysł z ramkami popieram, sama też mam na schodach ścianę w ramkach, ale białych. sama preferuję bardziej styl shabby chic, ale u ciebie jest tak klimatycznie, nieco ascetycznie i lekko zarazem!!! jestem oczarowana

    pirates of the caribbean 5

    OdpowiedzUsuń
  35. Też uwielbiam szyć:) Właśnie zainwestowałam w nowe mieszkania Wrocław i już na dniach będę się tam wprowadzać. Chciałam zrobić sobie właśnie jakiś kącik do pracy, ale nie za bardzo miałam pomysł. Dzięki Tobie się zainspirowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. I really like your new decorative designs! it's beautiful so much and good idea on site.

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  37. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń