wtorek, 8 listopada 2011

Co wywołuje uśmiech

 Rzecz jasna  rzeczy stworzone przez Was, a jak  moge je miec na wlasnosc to podwojna radosc .Upiekszaja  moj dom, co mnie baaardzo ale to bardzo cieszy:)
Fajnie jest wiedziec ze ktos cos zrobil i jakims dziwnym trafem znalazlo sie to u mnie.
Tak bylo z tym szyldem, juz wiecie kto jest jego autorka chyba nie musze przedstawiac to Dagi.
Zrobilysmy mala zamiane i obie jestesmy zadowolone z rezulatow.
Ja gdy zobaczylam to recznie malowane cudo chcialam je miec, nadarzyla sie okazja i skorzystalam, teraz wisi w przedpokoju, biegalam z nim po calym domu ale tam jest jego miejsce.



Ale to nie wszystko, bo w przesylce znalazlam rowniez serduszkowa bransoletke, jest piekna i juz noszona:)

Po otwarciu przesylki najpierw uderzyl mnie cudowny lawendowo-waniliowy aromat.
To byla ta zawieszka.
Dagi raz jeszcze dziekuje, mam nadzieje ze to nie nasza ostatnia wymianka;)


Ja z kolei uszylam znane juz Wam koszyczki z tkaniny. Kolor, grafika wybrane przez Dagi.
Mozecie zobaczyc je w docelowym miejscu, w przepieknej sypialni, ja ciesze sie ze znalazly takie przytulne miejsce;) TU




 Kolejna mila wymianke mialam z Ila.
Otrzymalam pachnace lawenda woreczki z misternie wykonanym hafcikiem.


I nastepny tym razem z rumiankami.
Ilonko dziekuje za wszystko, sprawilas mi ogromna radosc.

Mnie Ila poprosila o tagi wiec stworzylam te:

Ale swiateczny z tkaniny tez sie znalazl:)
***********************************************
Na koniec pokaze jeszcze nad czym pracowalam przez ostatni czas.
To zamowienie dla przemilej osobki, Olu z tego miejsca serdecznie Cie pozdrawiam.
Ola pisala ze wszystko podoba sie, czyli dla mnie nie ma lepszego podsumowania.
W roli glownej len i bawelna:) Zapraszam do ogladniecia.


Woreczki na sztuce

Sporych rozmiarow kosz do lazienki





Etui do torebki

Jakos ostatnio u mnie tylko o szyciu, ale obiecuje ze bedzie bardziej wnetrzarsko.
Niebawem w moim salonie ma zamieszkac pewna stylowa dama, w zwiazku z tym musze poczynic kilka zmian. I juz sie  nie moge doczekac, relacje oczywiscie bede zdawac.
Kupilam tez stol o ktorym od dawna marzylam, ale o tym wszystkim moze juz nastepnym razem.
Teraz wybieram sie na Wasze blogi, kilka dni mnie nie bylo, a to dlatego ze wybralismy sie na weekend do Polski:)
Dlatego przede mna troszke zaleglosci do nadrobienia.

Pozdrawiam goraco
Atena

88 komentarzy:

  1. Siedzę z rozdziawionym dziobem i z zazdrością chłonę te wszystkie skarby :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję cudnych wymianek, prześliczne prezenty. A to co stworzyłaś własnymi rączkami przepiękne.
    Ściskam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zazdroszczę wymianek. :)Są boskie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymianki to ja kocham i pewnie wiesz o tym dobrze:) Prezenty zrobiłaś i dostałaś śliczne! A ta dama to pewnie manekin? Z resztą przekonam się jak pokarzesz salon.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna wymianka! Dagi to perelka w naszym swiecie :) Tabliczka swietna i ja mam zaszczyt posiadac podobna :), bransoletka cudna! Noo a Twoje kosze to mistrzostwo - sa rewelacyjne, pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty, super wymiankę zorganizowałyście, wszystko perfekcyjnie wykonane, ja najbardziej uśmiecham się do woreczków ze sztućcami, są śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za cieple slowa:)

    Myszko niestety to nie manekin:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uff,ale fajnie,że nie na końcu kolejeczki ;-)
    Kochana,najpierw chciałam Ci bardzo podziekować za to ze o mnie pamietasz,zawsze mnie odwiedzasz,dziękuję.
    A zachwalać te cudowności mogłabym do samego świtu,takie atrakcje.
    Ale najbardziej spodobały mi się woreczki ze sztućcami,i kosz do łazienki,te mniejsze również cudowne.
    Wszystko jest szałowe.
    Ściskam Cię bardzo mocno;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anetko, widże kolejne etui, a może i uszylabys dla mnie podobną???cudna jest:)i koszyczki dla Dagi sa świetne:)BVardoz pasują do jej wnetrz:)zrobilyscie światną wymianke, i zazdroszcze woreczków od Ili:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anetko jak ja się cieszę że trafiłam na takie blogi gdzie można kupić coś wyjątkowego. Fartuszkiem pochwalę się chętnie wszystkim a nie mogę się doczekać kiedy kupię coś od Ciebie. Nie wiem od czego zacząć. ;)Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. eh, podziel sie troche tymi swoimi zdolnościami :) Twoje szyciowe dzieła nie maja sobie równych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o ludu,a gdzie takie cudeńka rozdają ;)
    śliczne wszystko, bez wyjątku.
    :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze Anetko, że jesteś, jeden dzień bez Ciebie to jak wieczność! A co dopiera kilka! ;) Wymianki jak zwykle mnie zachwycają i za każdym razem trochę smucą bo tak na prawdę to ja nie za bardzo mogę na nie liczyć...
    Co do Czekoladki to czuję, że się nie skusisz, bo tyle masz już ode mnie zawieszek a jeszcze ile będziesz ;)Więc się nie pogniewam jak się nie zapiszesz ;)
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj! ale się pomyliłam i żebym zawsze tak się myliła! ;) Myślałam, że się nie zapiszesz, na prawdę tak myślałam ;)Buziaki kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prze...prze...prze... śliczne!Pozdrawiam milunio.papa

    OdpowiedzUsuń
  16. Same cuda.... Ja nie potrafię tak szyć, tym bardziej podziwiam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Same cudeńka u Ciebie, ogromne wrażenie zrobił na mnie koszyk do łazienki, woreczki na sztućce, etui i tak dalej, i tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe wymianki, same cudowności:)
    Pozdrawiam kochana ciepło i czekam na Twoje mieszkaniowe metamorfozy????
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Anetko :) oj długo mnie u Ciebie nie było...
    ale już jestem, podziwiam i napatrzyć się nie mogę! same cuda! :)

    uściski wirtualne przesyłam i życzenia zdrówka!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  20. Atenko u ciebie jak zwykle same slicznosci:) az oczu oderwac niemozna:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  21. No, Dziewczyny, wymianka Wam się tak udała, ze aż zazdrość ściska w dołku z zachwytu nad tymi rzeczami - gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej Anetko, same slicznosci jak zwykle!!!!!:-)))))))) piekne prezenty ale twoje wytworki tez cudowne! az sie serduszko i buzia cieszy:-))))Pozdrawiam:-)))

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  23. podziwiam z otwarta buzią te wszystkie skarby!Cudowności!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna wymianka.Oczy cieszy. Z pewnością obie jesteście bardzo zadowolone. A z Wami i ja ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. No i szczęka mi opadła .. ;( znowu nowosci i znowu pieknosci. Powtórzę za Olą - wszystko mi sie podoba :) Pozdrawiam Atenko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wymianki to wspaniała sprawa :) Fajnie gdy ktoś wkłada w swoje prace kawał serducha a tutaj widać, że wszystkie się postarałyście:) Wszystkie prezenty które dostałaś i wykonałaś są przepiękne!
    pozdrawiam
    \Agata

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie wspaniałe wymianki :)) ja tam mogłabym oglądać na okrągło Twoje szyciowe wytworki, bo są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie narzekam, uwielbiam ogladac wszystko co uszylas Anetko! Bardzo spodobaly mi sie pojemniki widziane u Dagi i ten wiekszy kosz do lazienki z napisem Bathroom uszyty dla Oli strasznie mi do gustu przypadl:-)
    sciskam, milego wieczoru
    B.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie jak zwykle, prezenty piękne, Twoje produkcje jak zawsze zachwycające. Nie wiadomo co podziwiać bardziej. Kosz łazienkowy i sztućcowe woreczki oczarowały mnie :))

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Warto popróbować!Pozdrowioneczka slę na wieczorek.papa

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne rzeczy z wymianek dostałaś Atenko! Ale jeszcze piękniejsze rzeczy wykonałaś Ty....ach, marzę o takich koszach, jakie zamówiła Dagi. Na pewno kiedyś je sobie u Ciebie zamówię... :) Ściskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Super wymianki, te rzeczy są takie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anetko, i znów tyle sliczności u Ciebie - zestaw dla Oli bajeczny - to już może ukazywać się z Twoim logo!! Koszyczki już podziwiałam u Dagi - wpasowaly się idealnie:)Ach, swiąteczne tagi zauroczyly mnie tyl razem najbardziej...czy już zaczynamy sezon na ozdoby? w takim razie pora zakasać rękawy:)

    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja tam moge u Ciebie o szyciu bez przerwy sluchac i ogladac te cacka! Piekne woreczki! A te tagi czarno biale- Wow! Szczegolnie ta reniferkiem! Pieknisci! Kosz do lazienki- takie rozmiary a jak zawsze dopracowane w najmniejszym detalu!

    Kochana, wiesz, ze ta wymianka jest przyjemnoscia po mojej stronie! Podziwiam Twoje prace i bardzo sie ciesze, ze moge posiadac je u siebie w domu. Jeszcze raz dziekuje!
    A po cichu licze, ze moze kiedys znow sie czyms wymienimy? :-))

    Pozdrawiam i sciskam!
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  35. Anetko ja już niewiem co pisać ,bo to ,że piękne to wiadomo!!!!!!!Ten kosz mnie oczarował .Wymianki super .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Podziwiam Twoje zdolności, piękne rzezy wychodzą z pod Twojej ręki i tak prezyzyjnie wykonane. Cudności!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ania-ja rowniez dziekuje za odwiedzinki:)

    ABily-spiszemy sie w tej sprawie na maila

    Docia-w takim razie zapraszam, co tylko zechcesz:)

    Joasia-dziekuje kochana

    Rozany Aniol- tak, tak info juz w pasku bocznym

    ArsDecoria-dziekuje

    Ana- tak czas juz zaczynac switeczne ozdoby:)

    DagiMara-jestem za, musimy to kiedys powtorzyc

    OdpowiedzUsuń
  38. U Ciebie jak zawsze cudowności!!! Mam nadzieję, że jak już zamieszkam w moim domku to coś sobie u Ciebie zamówię i będę mogła podziwiać " na żywo " :)) Pozdrawiam Cię cieplutko i bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz miłe słówko!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniała wymianka, piękne rzeczy stworzyłyście zdolne kobitki!
    pozdrawiam magda

    OdpowiedzUsuń
  40. Dostałaś wspaniałe i piękne rzeczy! Zrobiłaś fantastyczne woreczki, a cudny kosz powalił mnie na kolana. Śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale Wy dziewczyny jesteście zdolne!!! Podziwiam i oczom nie wierzę, że można takie cudowności stworzyć. Te koszyczki czy woreczki, doskonałość po prostu. Chyba jesteś fajnym gwiazdorem, dostać od Ciebie prezent to pierwszy krok do metamorfozy mieszkania :) Dziekuję za odwiedziny mojego bloga, byłam przemile zaskoczona. Kończę pisanie i zaczynam ponowne podziwianie.

    OdpowiedzUsuń
  42. ale cudowności,tak wam zazdroszczę takich wymianek :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Fuksiara z Ciebie! Piękne prezenty i wymianki... Pozazdrościć można Ci też talentu, bo wszystko, co wyjdzie spod Twoich rączek jest fantastyczne! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  44. Atenko, a ty haftujesz te napisy?

    OdpowiedzUsuń
  45. Tylko o szyciu! Ale za to jakim szyciu! Ja z podziwu wyjść nie mogę jak to wszystko starannie i gustownie wykonane. Zazdroszczę umiejętności i zdolności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie tylko dostałaś ale i zrobiłaś przepiękne rzeczy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Hannah- napisy nie sa haftowane, przenosze je za pomoca papieru transferowego

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne zdjęcia i perfekcyjne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Witaj Anetko , napisz przy okazji coś o tym papierze transferowym .
    Obiekty wymiankowe cudne ! wspaniałe niespodzianki i znakomicie Wam się one w Wasze wnętrza wpasowały . Czekam z niecierpliwością na spotkanie z Tobą przy Waszym stole w kolejnym poście. Do szybkiego następnego razu ; ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie wiem co mam powiedzieć - zaschło mi w ustach z wrażenia, zabrakło słów.... Jesteś mistrzynią, a Twoje wyroby są perfekcyjne, rozpoznawalne, mają swój charakter styl i markę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja już po prostu nie mam słów podziwu i zachwytu,Atenko,jestes niemożliwie zdolna:))

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowna wymianka, mogę tylko pozazdrościć :))) Szczerze podziwiam!!! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  53. Witaj,
    jakie piękne rzeczy pokazujesz-wszystko bardzo miło się ogląda:-)))
    Serdecznie Cię pozdrawiam
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystko takie piekne u Ciebie, dziekuje, ze do mnie zajrzalas i dziekuje z amily komentarz, pozdrawiam serdecznie zza wielkiej wody:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Kochana, prezenty cudne i te Twoje i od zdolnych koleżanek :)
    Kosze sypialniane piękne, oczarowały mnie bez dwóch zdań :)
    Ściskam Cię

    OdpowiedzUsuń
  56. atenko-ja wprost kocham te twoje szycie...są ponadczasowe,eleganckie....a jaka jakość wykonania:))

    OdpowiedzUsuń
  57. Zawsze mnie zadziwia, iluż to uzdolnionych ludzi siedzi po chałupach i robi takie cudeńka... :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Anetko, padam z zachwytu. Jesteś niesamowicie uzdolniona. Kosz na pranie, woreczki na sztućce, wszystko takie subtelne, delikatne i eleganckie. Zazdroszczę talentu, jakim Cię Góra obdarzyła :)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. No Kochana koszyczek do łazienki jest cudowny a jak pozwolisz to sobie podobny uszyję
    Prezenty otrzymane i obdarowane są piękne.Bardzo podoba mi się delikatna bransoletka od Dagi.Ja tez jestem najszczęśliwsza posiadaczka prezentów od Ciebie, ale pokażę jak wróce do domu.buziaki

    OdpowiedzUsuń
  60. Szyld od Dagi jest boski -tak samo jak rzeczy które wykonałaś dla niej. Zawsze szczerze podziwiam to co tworzysz i zawsze wpadam w zachwyt.I nie inaczej jest dzisiaj.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  61. Te Twoje pudełka są absolutnie cudowne !!! i woreczki iii... ehhhh....sama wiesz że cudne :)))
    a tabliczka od Dagi.... miód !

    OdpowiedzUsuń
  62. O szyciu...ale o jakim! Niezwykle subtelne są Twoje wytwory a i prezenty śliczne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Oglądam ,oglądam i nadziwić się nie mogę jaki te wszystkie rzeczy piękne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  64. Super prezenty i piękne twoje prace, kochana! Jakże się cieszę, że jednak do blogowania wróciłam :)) Te koszyki - rewelacja - chyba podpatrzę sobie do łazienki :)))

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękne prezenty dostałaś,ale to co Ty uszyłaś zachwyciło mnie na maxa:)))piękne:)))wszystko:))zdolna z Ciebie osóbka:))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. How much poetry in these images. Really very good! Congratulations

    OdpowiedzUsuń
  67. Atenko, od pewnego czasu odwiedzam Twojego bloga. Jestem zachwycona tym co robisz.
    Pozdrawiam serdecznie.B.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ech...tylko tyle mogę z siebie wydobyć. Woreczki-aż mi sie oczy zaświeciły.Moje srebrne sztućce aż się proszą o takowe. Niestety nie mam co Ci zaoferować więc nawet nie próbuję. A kosz i etui...???Kobieto, otwórz sklep bo to co w niby markowych sklepach sprzedają to, przy Twoich pracach, chłam.
    A jeżeli chodzi o moje biscornu to nie wiem jak sie ten haft nazywa. Połączenia płaskiego z poplątaniem, z pomieszaniem, hihi.
    Podobno z niego wychodzi się do haftu brazylijskiego ale...może się mylę.
    Buziole kochana

    OdpowiedzUsuń
  69. Anetko - jak zawsze ja nie wiem na czym najpierw wzrok zawiesić wszystko jest takie piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  70. Dziękuję. :) Przy takich prezentach robi się ciepło w sercu. :) Dziś mi bardzo oczy dokuczają nad czym ubolewam bo ani poodwiedzać blogi ani porobić na drutach. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Kosze bardzo mi się podobają - i te małe i ten duży. Gratuluje udanych wymianek.

    OdpowiedzUsuń
  72. Oglądam tego posta już po raz kolejny i teraz zajrzałam co ja Ci tu napisałam ? i patrzę, że nic! Skandal!

    Czarujesz i oczarowujesz, jak będę tylko dysponowała czymś co byś zechciała to jestem gotowa na każda wymiankę z Tobą, to są skarby, których nigdzie kupić nie można. Przedmioty z duszą, absolutnie piękne i do tego precyzyjnie wykonane.
    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  73. super te rzeczy

    Masz ode mnie uśmiech wielki
    sto buziakowi dar wszelki Spełnij proszę swe marzenia
    cudne w sercu nos wspomnienia
    pomyśl czasem o mnie mile
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  74. Ateno wszystko co szyjesz jest cudne! A te koszyczki dla Dagi- absolutna rewelacja!!! Az jeszcze raz zajrzałam do jej sypialni. WOW!
    Buźka
    M.

    OdpowiedzUsuń
  75. Te koszyki są przecudne!!!
    wszystko zresztą:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  76. Tyle pięknych rzeczy u Ciebie, świetne wymianki i miło,że wywołują uśmiech, Ty Atenko robisz cudne rzeczy, jestem zachwycona....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  77. Te woreczki w formie koszy duze i mniejsze sa zachwycajace..wymianki bardzo udane.pozdrawiam milo :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Dziękuję bardzo za milunie słowa, od Ciebie one brzmią jak moc motywacji do działania.pa

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękne rzeczy dostałaś. A twoje prace jak zwykle zachwycające. Zwłaszcza kosz łazienkowy :) Wydaje się ogromny :) Niesamowite ile zwyczajnych rzeczy można uszyć i sprawić, że staną się wyjątkowe! Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  80. ojej Anetko! nie wiem nawet od czego zacząć:] chyba naj..naj ..podobają mi się te pudełka dla Dagi.Ale fakt,cokolwiek zrobisz jest cudne-podziwiam Cię za dokładnośc i precyzję:]

    OdpowiedzUsuń
  81. Dziekuje za Kommentarz...Pieknie u ciebie, te koszyki tez by pasowaly do mojego Paris Style:-)

    Pozdrawiam

    Hania

    OdpowiedzUsuń
  82. Och! Piękne woreczki stworzyłaś, jak zawsze dopieszczone w każdym szczególe... miło jest zawsze do Ciebie chociaż na chwilkę przycupnąć...pozdrawiam cepluchno:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Anetko jestem pod wrazeniem pieknie stworzonych koszyczkow.
    wymiankowe prezenty super. i czekam na wnetrzarski post.
    wszysko cudne
    buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  84. WITAJ ...)))
    WSZYSTKO JEST PRZECUDNE TAKIE DOPRACOWANE I PEŁNE UROKU ...
    I POPROSZĘ O TAKIE TAGI ŚWIĄTECZNE BO MNIE POWALIŁY Z NÓG JAK MAM ZAMÓWIĆ MOJA DROGA BO OCZU NIE MOGĘ NACIESZYĆ
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO...

    OdpowiedzUsuń
  85. super blog :) przyjemny i inspirujący :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Wszystko takie piękne!!! czy Ty te wszystkie rzeczy : poduszki, koszyki itp. tworzysz z głowy czy masz na to jakies wykroje?
    P.S. Czym są utwardzone te koszyczki? czy w środku jest jakies usztywnienie?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń