piątek, 30 października 2015

To sa ostatnie zdjecia z Lavendowej

Dzisiejszy post zamyka pewien etap w naszym zyciu, jestem sczesliwa a jednoczesnie przerazona.
Targaja mna rozne emocje bo za bardzo przyzwyczajam sie do miejsc, rzeczy, ludzi...
W tej chwili siedze "na walizkach" wszystko spakowane, jutro otwieraja sie przed nami nowe drzwi.
Drzwi do naszego nowego domu...

Tu w tym mieszkaniu spedzilismy cudowne lata, bylismy szczesliwi, zakochani, tyle wspomnien bedzie sie wiazac z tym miejscem.
Te ostatnie zdjecia beda mi go cudownie przypominac.

















Zawsze trzeba wiedziec, kiedy konczy sie jakis etap w zyciu.
Jesli uparcie chcemy w nim trwac dluzej niz to konieczne, tracimy radosc i sens tego, 
co przed nami.
 Paulo Coelho

40 komentarzy:

  1. Ja też bardzo się przywiązuję do ludzi, miejsc i rzeczy. Życzę wszystkiego dobrego! :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Anetko ja jestem zdania, ze wszystko w zyciu jest po cos :) kochani bardzo sie ciesze i czekam na zdjecia i @ z nowej perspektywy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsce. Jestem pewna, że nowe będzie jeszcze piękniejsze, bo to Wy tworzycie klimat. Tutaj on jest, więc i w nowym będzie. Powodzenia, cierpliwości i wiele radości na nowym. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie dobrze, taki stan, w którym się obecnie znajdujesz jest zrozumiały. Zatem pozostaje mi tylko życzyć wszystkiego dobrego w nowym miejscu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia!!! I duuuzo siły dla Was! Nowy domek-fajna sprawa. Niech jego urządzanie z rekompensuje trudy przeprowadzki;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anetko, szczęścia na nowej drodze życia-czekam na to nowe w Twoim wydaniu.
    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Anetko, ale pięknie! Jestem ciekawa nowego domu. Wnętrza będą kontynuacją obecnego stylu, czy coś zupełnie nowego?
    Za nami trzy przeprowadzki. Mogę sobie wyobrazić co teraz czujesz. Z jednej strony jest się przywiązanym do obecnego miejsca, natomiast z drugiej strony myśl o nowym domu jest taka ekscytująca! :)
    Uściski! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepieknie :-) Duzo szczescia i radosci pod nowym adresem zycze :-)

    pozdrawiam cieplo :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anetko czekam na wieści i trzymam mocno kciuki:)bedzie super zobaczysz:))))uściski

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo radości w nowym domu. I samych pogodnych dni :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to teraz czekam na zdj z nowego domku :) Powodzenia w przeprowadzce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anetko, czasem zmiany, nawet jeśli mają zapowiadać lepsze, przerażają. Znam to. Jednak czasami są potrzebne niczym świeże powietrze. Wierzę w to, że szybko pokochasz swoje nowe cztery kąty. Życzę Wam przyjemnej klimatyzacji:)
    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze cieszę się z tymi którym idzie na lepsze :-).Powodzenia i wierzę że będzie cudownie i twórczo :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozumiem emocje, które teraz Ci towarszyszą i pewnie nie raz z nostalgia pomyślisz o tym pięknym miejscu, które już na zawsze dzięki pięknym wspomnieniom pozostanie w twoim sercu. Życzę Ci żeby nowy dom okazał się twoim miejscem na ziemi! I koniecznie zapamiętaj sen z pierwszej nocy!!!!

    Wszystkiego najlepszego, Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam więc kciuki za dobre i piękne chwile w nowym miejscu. Powiem tak jak mi powtarza pewna osoba - nie ważne gdzie, ważne z kim:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nowe z wiarą" na lepsze"... Wszystkiego dobrego, będzie pieknie...

    buziaki
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasami nowe, nieznane przeraża nas, szybko się okazuje ze zupełnie niepotrzebnie :) piękne zdjęcia są urocza pamiątką, :) ale czas w drogę :) Trzymam kciuki bo sama pewnie też bym bardzo przeżywała takie rozstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymam kciuki za nowe miejsce! :) Nie mam żadnych wątpliwości, że będzie równie pięknie urządzone... albo nawet znacznie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ateno-gdziekolwiek zakotwiczycie - życzę wszystkiego dobrego! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. No to powodzenia i rownie szczesliwych dni na nowym miejscu zycze!
    Sciskam, Frida

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne fotli, jak zawsze;-)
    A na nowym etapie zycia zyczę Ci spełnień wszelakich i wszystkiego naj, naj... I oczywiście niecierpliwie czekam na nowe fotki.
    Buziaki slę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj jak ja doskonale Ciebie rozumiem..Też czeka mnie w swoim życiu przeprowadzka, której nie powiem trochę się obawiam: nowe miejsca, ludzie i inny kraj...Też bardzo się przyzwyczajam do miejsc i taka zmiana jest dla mnie szokiem:) Ale trzeba wierzyć , że w nowym miejscu czeka nas nowa przygoda:)

    Pozdrawiam Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  23. Anetko mam ten cytat zapisany i bardzo lubię go przywoływać....Niech ten powiew nowego da Ci duzo satysfakcji.
    Ahoj przygodo...!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia, piękne i ciepłe mieszkanie. :) wiem co czujesz bo w ubiegłym roku przeżywałam to samo... Ale powiem Ci, że nowy dom i "nowe" w nim życie przyniosło mi wiele radości i spełnienia, wiem, że w końcu znalazłam swoje miejsce na ziemi. Mam wszystko czego mi potrzeba i mam nadzieję że i Ty znajdziesz w swoim nowym domu pełnię szczęścia. Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziewczyna z take energia nie ma się czego bać, do przodu i dalej kreować, tworzyć, fotografować! Nie mogę się doczekać co tam zmajstrujesz na "nowym" pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. To czekam na to, co wyczarujesz w nowym miejscu :) Tyle możliwości :) Musi Cię to kręcić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy to znaczy że wracacie?? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu zostajemy w Niemczech, dom jest kilka kilometrow od poprzedniego miejsca :)
      usciski

      Usuń
  28. Piękne miejsce zostawiasz ale jeszcze piękniejsze pewnie stworzysz bogatsza o doświadczenia, które nazbierałaś. W życiu liczą się wyzwania, one dodają smaku każdemu nowemu dniu. Powodzenia! Ściskam Dora

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne wnętrza. Kiedy zobaczyłam charakterystyczną podłogę wyłożoną płytkami, miałam zapytać czy przypadkiem nie mieszkacie w Niemczech, ale po wejściu na Twój profil potwierdziły się moje przypuszczenia ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Sylwia

    whitegreypastels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego co najlepsze na nowej drodze! :) Wasze mieszkanko było przepiękne, ale coś czuję, że dom będzie jeszcze piękniejszy.
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem zachwycona żyrandolami... Czy mogę prosić o informację, gdzie zostały kupione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bylo tak dawno, pamietam ze ten z sypialni kupilam w sklepie Ostermann (niemcy) a ten z pokoju chyba w Xenos

      Usuń
  32. Cos mi mowi,ze w nowym domku bedzie rownie klimatycznie-wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piekne mieszkanie zostawiasz ale taki wspaniala perspektywa na nowy rok to tez wspanialy projekt. Od nowa bedziesz mogla pokazac swoje wspaniale talenty dekoracyjne...Same pozytyne rzeczy na ciebie czekaja.!

    OdpowiedzUsuń
  34. Czy mogę wiedzieć co to za roślina w doniczce na zdjęciu 10 od góry (tym z telewizorem)?

    OdpowiedzUsuń
  35. I am waiting for what you will conjure up in a new place :) so many possibilities :) it must spin you :)

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń