czwartek, 2 lipca 2015

:)

Jutro zaczyna sie moj urlop, rzutem na tasme pokaze to co udalo mi sie przed wyjazdem dokonczyc.
I zaraz lece sie pakowac ;)
Bedzie totalny misz masz, ale w jednym temacie szycia, zaczne od szarych narzut.
Wymiary okolo 180x 150cm





Wakacyjna lniana torba na podszewce, zapinana na zamek.
Ktora pomiesci naprawde duzo :)




Troche pastelowych zawieszek do pokoikow dzieciecych.





I obrazek z okazji Sakramentu Bierzmowania.

Zycze Wam udanych wakacji tak goracych jak dzis ;)
Trzymajcie sie.
Usciski
Atena

48 komentarzy:

  1. Same śliczności, jak zawsze. Te narzuty mnie oczarowały :)
    Udanego urlopowania życzę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne wszystko i bardzo podoba mi się narzuta i wykończenie różową lamówka.
    tobie równiez życzę wspaniałego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaa ja chcę taką torbę! Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te gwiazdki są cudne :) Wszystkie Twoje prace są piękne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko niesamowite, jak zwykle, ale zwycięzcą dzisiejszego odcinka jest dla mnie narzuta w trójkąty! Cuuuudooo!
    Udanego urlopu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę ci udanego urlopu i żebyś wróciła naładowana na maxa (oczywiście pozytywna energia)!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jak zwykle zadziwiasz i zachwycasz swoimi wyrobami!!! Torba bardzo mi się podoba!!! A materiał skąd?Może Pasmasz? :)
    Udanego urlopowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pamietam, to stronka http://www.stoffundstil.de/Katalog/Bolig.aspx?group_id=11331&ArticleId=33844
      buzka

      Usuń
  8. Udanego urlopu! :) A uszytki są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Narzuta na łóżko - MARZENIE!!!!!!!!!!! <3
    A torba w gwiazdki cudooooooooooooo

    OdpowiedzUsuń
  10. Istne cuda wyszły spod Twojej ręki:-)
    Podziwiam talent krawiecki:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rzeczy uszyłaś, narzuty zachwycające, ale i torba bardzo mi się podoba, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje narzuty i wszystkie szyjątka zawsze mnie zachwycają ;) Udanego wypoczynku!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze cudne prace:) Udanego i przyjemnego wypoczynku:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och ta torba letnia jest świetna ! Aż się chce mieć.. :) i cala reszta oczywiście słodka ! Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie narzuty, wow! Gratuluje! A i wakacji życzę pełnych miłych wrażen! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności!!!! Torba jest moim faworytem. Choć gwiazdki też mnie bardzo zachwyciły. Udanego urlopu życzę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. mmm... uwielbiam do ciebie zaglądać :) ja w planach szyciowych mam girlande z trojkacikow, ale patrzaxc na te gwiazki chyba dodam cos jeszcze do mojej listy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Torbę bym chętnie porwała ze sobą :) Prawdziwy powiew lata ...

    Udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko piękne , dopracowane w każdym szczególe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. piekne!!! bardzo lubie Cie odwiedzac!

    Zycze udanego urlopu i zazdroszcze bo u mnie dopiero we wrzesniu.

    zdradz prosze skad jest Twoje lozko, ma super zaglowek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupilam je tu:
      http://www.fashionforhome.de/bett-grand-beige-180x200-cm-2.html
      pozdrawiam

      Usuń
  21. "Superanckie" te Twoje wyroby.....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  22. Koją oczy Twoje prace, narzuta z wąsami skradła moje serce:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Samych pięknych chwil na urlopie :))

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne i do tego takie idealnie uszyte...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne prace,zresztą jak zwykle:)
    Torba rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Torba mi się podoba, zawieszki urocze szczególnie imienne, cudo po prostu! Miłego odpoczynku! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne narzuty :-) podoba mi się ta różowa lamówka :)) Na taką torbę mam ochotę, szczególnie ze urlop tuż tuż . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny wąsato - gwiazdkowy post! Takie posty to Anie lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super torba..muszę sobie sprawić podobną.. Świetne rzeczy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne te narzuty, i w ogóle wszystko cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko piękne jak zawsze, ale pledzik z wąsami mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Twoje ręce jak zawsze tworzą cuda!!

    OdpowiedzUsuń
  33. To jest to , co uwielbiam : szare, białe, różowe! Przepiękne rzeczy, szczególnie narzuty. Od razu mam lepszy poniedziałek:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko jest super, narzuty prześliczne;)
    Pozdrawiam i miłego urlopu życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam nadzieję, że Twój urlop przebiega w pełnym relaksie:) Pozdrawiam serdecznie i czekam na relację PO:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Powzdycham sobie do tych ślicznotek :-) I już nie mogę się doczekać Twojej relacji z urlopu. Uwielbiam Twoje zdjęcia :-) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej Atenko :o)
    cudne te twoje narzuty! No a torba swietna!
    Pieknego urlopu zycze! Sciskam mocno,
    Frida

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej))
    Zycze udanego urlopu!!!!
    Wrzuc po powrocie kilka zdjec,bo u mnie latem nie ma szans na urlop..
    Pozdrawiam))
    Twoje prace sa....zachwycajace a ich estetyka wykonania powala na kolana!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej Anetko
    Super post , wspaniałe narzuty (podoba mi się ta wąsiasta:)))))))Torba też cudna:)))
    Mam nadzieję, że dobrze wypoczywasz w Polsce:)
    Ps Pisałam do Ciebie jeden dzień na komórkę:)))Uściski

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj,

    Czy sprzedajesz to co szyjesz?
    Byłabym zainteresowana narzutą na łózko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Szyjesz piękne rzeczy. Narzuta wygląda wspaniale. Teraz zaczęłam się zastanawiać nad uszyciem czegoś takiego. :)

    OdpowiedzUsuń