czwartek, 30 kwietnia 2015

Cherry Blossom Avenue in Bonn

Jest taka ulica, ktora w tym czasie cieszy sie ogromna popularnoscia.
Nic dziwnego, ogladanie w jednym miejscu tylu drzew kwitnacej wisni to naprawde nie lada przezycie.
Natura wyczarowala cos pieknego.
Zapraszam do Bonn a dokladnej na Heerstraße.



Od progu ulicy czuje sie jakby ktos nas przeniosl do innej krainy.
I ma sie wrazenie tak jakby spadl rozowy snieg.
 





Ogromne kwiatostany zagladaja do okien i na balkony starych pieknych kamiec.
Mysle ze widok tej ulicy z gory tez musi byc fantastyczny.
 






Zdjecia z dn. 26.04.2015


W centrum miasta natrafilismy na male bistro Épi.
 Pyszna kawa bio, wypieki i cudne pieczywo!





Gerhard-von-Are Str.2
53111 Bonn

Pozdrawiam Atena :)

64 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia! Ciekawe jaki zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia)))))
    Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie w.idziałam tak pięknych zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia:-)
    Taki śnieg mógłby padać cały rok - nie mam nic przeciwko:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś niesamowitego, prawdziwa magia :) A jak musi tam pachnieć, obłęd ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie to wyglada, a Ty cudnie uchwycialas kamera, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam takie malutkie drzewko przed domem. Śniegu z niego nie będzie ale zawsze to coś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko! Co za widok! Ta ulica wygląda bajkowo! Ciekawe, czy widokowi towarzyszy również zapach?

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj
    Obrazki Jak z bajki
    Myślę, że kierowcy nie są zachwyceni koniecznością częstego mycia samochodów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej dziewczyny pytacie o zapach, jest bardzo subtelny, delikatny, malo wyczuwalny a mogloby sie zdawac inaczej. Na szczescie nie przyprawiajacy o bol glowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy na takiej ulicy mozna mieć złe myśli...? Chyba niemożliwe... Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ cudności... Aż chce się tam być ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudooooo, mogłabym tamtędy chodzić codziennie:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. cudna ta ulica rzeczywiscie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę coś pięknego :) Z przyjemnością pospacerowałabym po takiej ulicy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ pięknie.... magicznie wręcz <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bajka...naprawdę! Cudownie tam, szkoda, że tak daleko:) Dzięki za ten post:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anetko :))
    niesamowite zdjecia :)) gdy zobaczylam je na fb myślałam iż to photoshop w czystym wydaniu... bo przecież nia ma tak cudnych miejsc ;))) jednak rzeczywistość znów okazała sie piękniejsza :)) dziękuję za ten post, za te zdjęcia :)) pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja zobaczylam ta ulice po raz pierwszy w internecie tez nie moglam uwierzyc. Wolalam sprawdzic sama.
      Ciesze sie ze post spodobal sie, baaardzo mi milo :)
      usciski

      Usuń
  19. Anetko bajeczne miejsce !!!
    Aż miło patrzeć ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne ,bajkowe rajskie zdjęcia:))))

    OdpowiedzUsuń
  21. O Jezusie! Cudna ulica, przepiękne zdjęcia, odpłynęłam, poszybowałam, niech mnie ktoś na Ziemię ściągnie:))

    OdpowiedzUsuń
  22. O kurcze,ależ piękny widok(czego zapewne nie mogą powiedzieć właściciele postawionych tam aut ;p) a jaki zapach musi się tam unosić!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne miejsce, boskie zdjęcia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. urocze miejsce, urocze zdjęcia, uroczy post:_))

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku jak pięknie - coś niesamowitego!
    Aż chciałoby się tam być :-)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  26. Aż słów mi brakuje taka piękna ta aleja.

    OdpowiedzUsuń
  27. wcale się nie dziwię że ulica cieszy się taką popularnością po prostu brak mi słów żeby ją opisać. Chciałabym ją zobaczyć na żywo pewnie zapach również cudny :) piękne zdjęcia :) lokalik też :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj Anetko;)
    Przepięknie uchwyciłaś tą ulicę;)))))Bonn jest rzeczywiście prześliczne;))))
    Uściski zdjęcia cudne;)jak z bajki;))))
    Ps Daj znać co tam:))))

    OdpowiedzUsuń
  29. No mega :))) super miejsce i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie dzisiaj widziałam też takie drzewa, ale w pojedynczym wydaniu to nie jest ten sam widok:) Cudne miejsce znalazłaś! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  31. Przecudne miejsce! Nigdy czegoś takiego nie widziałam i dosłownie przeskoczyłabym w czasoprzestrzeni, by choć chwilkę popatrzeń na to własnymi oczami. Rozmarzyłam się normalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Magiczna ulica, magiczny widok, magiczne zdjęcia...
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana dziękuję za piękne ,magiczne zdjęcia. Ulica bajkowa. zawsze myślałam że wiśnia ma białe kwiatki, a tu zaskoczenie.
    Cudowne miejsce.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana poprostu bajka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochanie, mam nadzieję, że się nie gniewasz ale tak mnie zachwyciły twoje zdjęcia, że musiałam przedrukować. Dziekuję za wspaniałe doznania! Serdecznie pozdrawiam a reszta na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  36. Bajkowe zdjecia cudnie!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, coś pięknego... :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cześć
    Nazywam się Klaudia i z chęcią stworze dla Ciebie ślicznego bloga.
    Jeśli, więc jesteś zainteresowany czymś takim, proszę napisz do mnie.
    O to mój FB https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Zapewniamy szybką i dobrą prace, okraszoną stałym kontaktem.
    Zapraszam serdecznie i przepraszam za SPAM :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj Slicznosci,

    Kamienice do zakochania, w polaczeniu z pudrowym rozem kwiatow....to juz Boski widok....zdjecia Cudne jak zawsze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Sciskam mocno ze slonecznego dzis Londynu.napisze @
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  40. cześć!!!!przepiękne miejsce ,warte zobaczenia szczególnie kiedy jest wiosna!!!już wpisałam na moja listę: "muszę zobaczyć" pozdrawiam cie gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej Anetko!! Widoki, tak jak już pisałam, niebiańskie:) Tamtejsi kierowcy pewnie narzekają na upstrzone samochody. Gdyby moje auto pokryły takie płatki, wzdychałabym z zadowolenia...;)
    Przytulam!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Obłędnie piękne!!!!
    Pozdrawiam cieplutko
    M.

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowne zdjęcia, jak różowo :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Niesamowity efekt!
    Natura jest jednak nie do pokonania w komponowaniu tak spektakularnych efektów. Widoki zapierające dech w piersiach.
    Całuję i pozdrawiam, jejku jak mnie tu dawno nie było!!!

    OdpowiedzUsuń