piątek, 27 czerwca 2014

live for today dream of tomorrow

Dawno sie nie odzywalam, wiem. Zagladnelam na date poprzedniego posta, byl  jakis czas temu ;)
Dostaje maile z pytaniami co u mnie, daje to do myslenia...
A ja zmagam sie z czasem, zmeczeniem, obowiazkami.
Do dzis, bo jutro obieramy kurs na Południe.


Jestesmy spakowani, szczesliwi, ciekawi nowego.
Liczymy na wielka włoska przygode.



Mialam swoje wielkie plany "szyciowe" ale udalo mi sie tylko jedno zrealizwac.
Uszylam duza torbe plazowa.
Solidna tkanina w bezowe gwiazdki, w srodku bawelniana podszewka z kieszonka na zamek.
Metalowa etykieta i kólka z odzyku, stara torba do niczego sie juz nie nadawala.


 Dobrze ze kólka maja skorzana obwódke, inaczej nie udaloby mi sie ich uzyc ponownie.
Najpierw wycielam otworki, obszylam je, nastepnie metalowe kolka nakleilam na goracy klej i przestebnowalam.


Sznur mial byc grubszy, bialy, bawelniany ale jak sie na ostatnia chwile szuka takiego to zwykle nie ma, musialam kupic jutowy (w najblizszym czasie do zmienienia)
Mam nadzieje ze torba przyda sie nie tylko na toskanskiej plazy :)




Przed podroza doszkalam sie w robieniu dobrych zdjec, chce przywiesc ich cala mase.
Moze uda mi sie w koncu bardziej wykorzystac potencjal jaki daje lustrzanka.


 Tak, Toskania to nasz kierunek, wybieramy sie tam autem. A dokladniej malownicze miasteczko polozone nad samym morzem -Viareggio.
Bedzie swietna baza wypadowa do Pizy, Florencji, Livorno, Lucci mam jeszcze wiecej planow ale z doswiadczenia wiem, ze ma co za duzo planowac :)


Pozdrawiam Was bardzo goraco!
Tym ktorzy tez teraz wybieraja sie na urlop zycze aby byl niezwykle udany.
Atena

duza torba skorzana- Gregorio
torba mala- Salamander
klapki- impressionen

62 komentarze:

  1. Cudowne zdjęcia robisz, piękne zestawy na wakacje. Na pewno pobyt będzie udany, dużo słoneczka dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj
    Cudownego wypoczynku, naładuj baterie i czekam na relacje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wzajemnie, pięknych widoków, niesamowitych smaków i szczęśliwego powotu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatem miłej podróży i udanego wypoczynku :)
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko zachwyca! Torba jest cudowna, ależ Ty masz talent! A w podróż jesteś spakowana bezbłędnie, piękne rzeczy, dodatki! Twoje zdjęcia są naprawdę świetne, wstyd się przyznać, ale ja dopiero co kupiłam lustrzankę i niestety nadal jest to dla mnie czarna magia :( Udanej podróży!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudne zdjęcia, matko jak u Ciebie klimatycznie i cudnie!:)) Podróż zazdroszczę, Toskania to moje wielkie marzenie:)) Póki co w tym roku podbijamy Pragę, Wiedeń i Budapeszt;)) I już się nie mogę doczekać:) Życzę cudownego, udanego wyjazdu i niezapomnianych wrażeń i wspomnień:) Uściski.

    http://my-homeonthehill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We Wiedniu bylam w tamtym roku, cudowne miasto! A Prage planuje w sierpniu :)
      Udanych wojazy!
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Anetko, zycze pieknych wakacji, odpoczynku i zaczerpniecia jak najwiecej pozytywnej energii:) Pozdrawiam, a torba w gwiazdki CUDNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. udanych wakacji , ja dopiero druga połowa sierpnia tym razem Cypr ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to kochana, udanych wakacji i koniecznie czekamy na foty :)

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego wypoczynku;)A torba świetna;)pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Toskania..?? Rany, ale Wam zazdroszczę:))) Toskanię koooocham!! Anetko, torba świetna!
    Szerokiej drogi kochani:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bylam w Toskanie we wrzesniu i tez na wybrzezu)-Marina die Pietrasnta..Florencja,Pizza..Lucca...Polecam tez San Giminiano (nie znam dokladnej pisowni)-bardzo popularne,a i przy okazji maja przepiekne skörkowe torebki...maste torebek..setki...
    Urlop z pewnoscia sie uda!!
    Widze nowy objektyw?... ten srodkowy...?...coz to za cudo?
    Torba...ach tylko pozostaje do niej wzdychac...))))
    Raz jeszcze udanego urlopu))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu dzieki za tipp San Gimignano nie byl na mojej liscie ale jak czas na to pozwoli to z pewnoscia odwiedze.
      Na srodku miedzy obiektywami to pierscienie posrednie (nie mam pojecia jak po niemiecku to sie nazywa) przydatne w fotografii makro, choc jak dla mnie troche trudne.
      usciski

      Usuń
  13. Śliczna ta torba !!! z resztą jak i wszystkie gadżety gotowe do podróży. Koniecznie pokaż na blogu po przyjeździe Toskanię i miejsca które zwiedziłaś. Udanej podróży !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego wypoczynku w takim razie :) Mam nadzieję, że kilka zdjęć zagości później na blogu :-)
    A torba jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Toskania....moje marzenie :-) już nie mogę się doczekać Twoich malowniczych zdjęć z tej krainy :-)
    Torba rewelacyjna!
    Życzę dużo wypoczynku na urlopie :-)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  16. Anetko udanego wypoczynku zwiedzaj ile się da ,buziaki ewa :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. udanego wypoczynku,ja juz po urlopie,powróciłam z naładowanymi słonkiem akumulatorkami do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia tak piękne jak z urlopu a to dopiero przed torba świetna życzę udanych złapanych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czyli będziesz wypoczywać niczym bohaterka "Pod słońcem Toskanii" - bagaż wskazuje,że klimat masz już ze sobą :)) pozdrawiam serdecznie i jak zwykle podziwiam Twoje szycie, torba - marzenie! uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna torba:)) A nie wiem co Ty chcesz od swoich zdjęć, są świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia katalogowe;) Torba jak z dobrego sklepu markowego;) no i Włochy.... ah dwa lata temu spedzalam tam urlop. Byl magiczny.... zakochalam sie we Wloszech i moglabym tam zamieszkac. A po powrocie... okazalo sie ze jestem w ciazy;););)

    OdpowiedzUsuń
  22. miłych wakacji:) Torba - śliczności!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia już według mnie robisz perfekcyjnie! Torba niesamowita. Projektuj, szyj i sprzedawaj. Jesteś w tym naprawdę dobra! Udanego urlopu Wam życzę! Pozdrowionka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow,wow i jeszcze raz wow!!!!!Torba przecudna,prześliczna,przepiękna !!!!
    Toskania-marzenie :)
    No to życzę udanego wypoczynku!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka ta torba piękna ... :) Życzymy cudownych wakacji , dużo słońca , odpoczynku i czekam na następne posty po powrocie .. może jakaś fotorelacja z Toskanii .. ? Pozdrawiam serdecznie :) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  26. udanych wakacji :)
    ps. zachwyciło mnie to zdjęcie złotych bransoletek .... mogłabym na nie patrzeć i patrzeć... no i przymierzyć też

    OdpowiedzUsuń
  27. Torba super....Miłego wypoczynku.....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  28. Torba fantastyczna!!! no to co Bella Italia!!!:-) miłego urlopu. Pozdrawiam***

    OdpowiedzUsuń
  29. Udanej podróży !!! Toskania to moje marzenie, tym bardziej czekam z niecierpliwością na relację z urlopu. Piękne zdjęcia, jakim apartem robisz, pytam ponieważ ja również planuję zakup lustrzanki. A torba fantastyczna, sama bym taką chciała:)))
    Jeszcze raz udanego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Udanej podróży, baw się dobrze i wracaj z głową pełną przygód i aparatem napakowanym tysiącem zdjęć.
    Torba śliczna !!!!! I cała reszta też, szkoda , że w tym roku nasze wakacje będą ubogie ale co tam aby pogoda była to coś się wykombinuje , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Anetko udanych wakacji! Niech będą tak bajeczne jak Twoje fotografie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana, no to wspanialych wakacji zycze!!!!!!!!!!!!!
    Przygotowana jestes idealnie, cudowne dodatki a torba swietna.
    Szerokiej drogi! Sciskam,
    Frida

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne zdjęcia!
    Anetko życzę Ci wspaniałych wakacji, ja też dziś wyjeżdżam wiec do "zobaczenia" po powrocie :* buziaki
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastycznych wakacji!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Udanych wakacji, torba jest fenomenalna

    OdpowiedzUsuń
  36. Szczęśliwej podróży i udanych wakacji, a zdjęcia faktycznie piękne:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne zdjęcia...Życzę Ci/Wam udanej podróży, fantastyczny czas...zwłaszcza odkrywanie nowych zakątków samochodem...uwielbiam:) Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. ,swietna torba....a mnie urzekły klapeczki:)) pięknych wakacji!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Atenko, życzę cudownego odpoczynku! torba świetna! jak i zdjęcia które robisz więc nic się nie martw, te które przywieziesz z wakacji będą REWELACYJNE! już to widzę :)
    i koniecznie pozdrów Włochy ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknych wakacji Ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam Toskanie, włoski klimat, widoki, zapachy ....
    baw się dobrze, czekam na fotorelację :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniałego urlopu kochana!

    OdpowiedzUsuń
  43. Atenko, fantastycznej wyprawy życzę.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zdjęcia! Bawcie się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna torba :-) Moim zdaniem wcale nie musisz się doszkalać- robisz piękne zdjęcia, jak z żurnala :-))
    Miłego wypoczynku...

    OdpowiedzUsuń
  46. I starczyło czasu na profesjonalną sesję podróżną!! :)) super torba, miłych wakacji!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Już same przygotowania wyglądają bajecznie! Jak Ty w tym wszystkim znalazłaś czas na aranżacje i zdjęcia? :-) Torba przepiękna, podróż zapowiada się cudnie. Odpocznij, nabierz wiatru w żagle. Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Oj, jak ja Ci zazdroszczę tej Toskanii :-) Udanych wakacji!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Życzę udanego wypoczynku, a po powrocie czekam na piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Torba rewelacja !!!! Udanego wypoczynku :)))

    OdpowiedzUsuń
  51. Torba jest rewelacyjna! :-)) wspaniałych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  52. Super torba,super dodatki!Czekam na więcej zdjęć z wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ateno:) torba plażowa jest piękna, nie mogę się nadziwić jak takie ładne rzeczy można zrobić samemu;) aż ciągnie mnie do maszyny:)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo gustownie spakowalas się na urlop. Życze wspaniałego wypoczynku, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  55. ajj mocno spozniona ale bede slodzic :)
    swietne zestawienia, uwielbiam pokazane w ten sposob przedmioty, a torba plazowa cudna!!!!!!!!! jestem pewna ze odegrala swoja wazna role :) sciskam

    OdpowiedzUsuń