poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Nie w temacie

Jestem, jestem...
Wiem ze ostatnio malo mnie na blogach ale szycie pochlonelo mnie totalnie.
Na wszystko brakuje mi czasu, a ten dzisiejszy post mial byc podzielony na dwa.
Nie udalo sie wiec jest jeden dlugasny, pomieszany, sa w nim roznosci, łaczy je tylko jedno wszystko wyszlo spod mojej igly :)

A dlaczego taki tytul, bo na blogach pysznią sie juz zajace, jajeczka, kurczaczki jednym slowem wielkanocne klimaty.
U mnie w domu tez odswietnie, ale o tym w nastepnym poscie.
Malenka odslona na blogu fotograficznym KLIK

A szyciowo, serducha z imionami:


i bez imion...

Lniane serwety



Wiosenne poduchy dla Ani :)



A przepraszam jest malenki akcent wielkanocny :)

A tu cos z czego jestem naprawde dumna.
Narzuta 160x200cm
Ale nie taka zwykla, bo podszycie to mieciutki, mięsisty "misio" ;)


O tu widac najlepiej.

Na sam koniec bialy komplet z kropla rozu dla malenstwa.


Nizej przescieradlo z falbana maskujaca do lozeczka.
 Pierwszy raz takie przescieradelko szylam, zdjecie dobrze by wygladalo z lozeczkiem, no ale musialam sobie tak radzic:



Ochraniacz w troche innym ksztalcie niz dotychczas, srodek podwyzszony.


To wszystko na dzis, mam nadzieje ze ten nałtok roznosci byl do ogarniecia :)
Nastepnym razem tak jak wspominalam bedzie swiatecznie, zatem juz zapraszam.
Sciskam Was!
Atena

87 komentarzy:

  1. Wow, ależ cudowności! Poduchy rewelacyjne, a narzuta rzeczywiście niezwykła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne rzeczy uszyłaś!
    Narzuta bardzo mi się podoba :)
    Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jestem pod ogromny wrażeniem! :) Same cudowne rzeczy, no i ta narzuta.... marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda, cuda i jeszcze raz cuda :) A ta narzuta - tak piękna, że aż mi słów zabrakło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No kochana faktycznie Cię wciągnęło :) Narzuta jest genialna !!! Prześcieradełko i komplet dla maluszka słodki ... aż się chce mieć kolejne maleństwo w domu ...
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anetko ;-) wszystko piękne i cudnie odszyte ;-). Mistrzostwo w szyciu jak i zdjęciach!!!. Ty to genialna dziewczyna jesteś ;-). Wyjątkowo uzdolniona... U mnie też jeszcze nie ma żadnych ozdób wielkanocnych, bo pochłaniają mnie inne rzeczy. Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. to wszystko jest przepiękne,aż słów mi brakuje pod takim jestem wrażeniem Twoich szyjątek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko! Aleś naszyła tego a wszystko takie piękne,że nie mogę się napatrzeć i nadziwić!!!! Z chęcią bym wskoczyła pod tą gwiazdkową narzutę ;p
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ to wszystko piękne a narzuta robi ogromne wrażenie!
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poduszki z różami w szczególności, ale ogólnie to wszystko podoba mi się szalenie:) Kiedy Ty to wszystko robisz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie calymi dniami siedze przy masznie :) Dlatego na inne rzeczy juz ciezko znalesc czas, nawet napisanie postu graniczy z cudem :)
      Ale daje rade.
      usciski

      Usuń
  11. No nic dziwnego ,że Ciebie długo nie było ;)powstawały takie cudeńka;)poduchy są śliczniutkie;)ale reszta też piękna;)pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same piękności! pozdrawiam Cię Kochana :*
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! :) odpocznij już sobie kobietko :)
    Udanych przygotowań do Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne podusie, narzuta, wszystko. Marzenie chyba każdej pani domu... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach jakie cudowności...narzuta mnie oczarowała ...marze o takiej :) Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta narzuta..... No Kochana, Mistrzostwo Swiata! Slowo daje! Piekna, zreszta wszystko jest cudowne! :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko pięknie wykonane choć muszę napisać ze tkanin ikeowskich mam już przesyt. Za to narzuta w gwiazdki SUPER!!!! pozdrawiam*** :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudeńka same, no i ta misiowa podszewka narzuty -WSPANIAŁA!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ideał ! Perfekcja przez duże P.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Same cudowności. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejciu, jakie to wszystko jest śliczne!
    Pozdrawiam :-

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne cudeńka :) narzuta rewelacyjna :) prześcieradło z falbanką marzy mi się od dawna, tyle, że do małżeńskiego łóżka ;) pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale sie namachalas..mnosto slicznych i pieknie wykonanych rzeczy,,tekstylia najpiekniej stroja kazde wnetrze,)

    OdpowiedzUsuń
  24. matko jakie piękności! najbardziej podoba mi się narzuta w gwiazdki i obrusy na stoliku:)))
    przepięknie:) ale Ty mas zdolne rączki...

    OdpowiedzUsuń
  25. Anetko, jak zwykle pięknie! Narzuta jest przepiękna!
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  26. wiesz Anetko, u Ciebie to nie widać, że szyjesz coś po raz pierwszy, bo wszystko wygląda zawsze perfekcyjnie, ze smakiem, delikatnie i pastelowo - cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. aż żałuję,że moje dzieci już pod wąsem:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie wszystko piekne! Od malenkich serduszek po wielka narzute;) Cudne wszystko! Naprawde podziwiam;) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  29. Anetko wszystko jest prześliczne,cudne,piękne......buziaki Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  30. No kobieto,z tym szciem to zaszalalas konkretnie-wyszly same cuda

    OdpowiedzUsuń
  31. Mow mi szybko kochana skad masz ten bieznik rozowy z kroliczkiem sama go uszylas? Jejku teraz bym go chciala zamowic a za pozno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja go stworzylam, ale jesli chcialabys taki na swieta to niestety nie da rady, za malo czasu zostalo.
      pozdrawiam

      Usuń
  32. I jeszcze ta narzuta jest cudna powiedz ile by kosztowala taka perelka;)? Fortunę pewnie;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anetko cóż mogę napisac, wszystko cieszy oczy, takie śliczne. Gratuluje serdecznie cudownej kolderki:)Taka misiowa musi byc ogromnie milutka:)Serdecznie pozdrawiam i zycze udanego ulopu:)

    OdpowiedzUsuń
  34. ha ha.... znam to, dziś wróciłam o 21 z pracowni....

    śliczności Anetko, narzuta mega, ale pewnie dla Twojej super maszyny taka narzuta to bułka z masłem ;-) króliczy bieżnik uroczy :)

    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko taka bulka z maslem to nie bylo, troche musialam sie nagimnastykowac :)
      pozdrawiam

      Usuń
    2. noooo.... powiedzmy bUŁa z masłem ;-)

      Usuń
  35. Jak zwykle Anetko wszystko co wychodzi spod Twojej ręki jest perfekcyjne. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  36. Niesamowicie u Ciebie - to właśnie te różności tworzą KLIMAT...cudnie! Podusie wiosenne bajkowe, no i w ogóle te Twoje zdjęcia...perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. no i znowu same piękności!! a za narzutę masz mistrza!

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie nie dziwie się że szycie Cię pochłonęło skoro tak piękne i misternie wykończone rzeczy szyjesz. Pozdrawiam i pędzę na bloga fotograficznego bo ciekawa jestem świątecznych piękności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam z Twojego bloga fotograficznego i pisze tutaj bo tam chyba nie da się komentować o ile dobrze widziałam. Przyznaje że pierwszy raz odwiedziłam drugiego bloga i jestem pod wrażeniem, niezmiernie i wszechstronnie utalentowana z Ciebie osoba :) śliczne zdjęcia...

      Usuń
    2. Ciesze sie ze zagladnelas, milo mi :)
      Zablokowalam tam komentarze, ale chyba odblokuje.
      buziaki

      Usuń
  39. Jestem pod
    OGROMNYM
    WRAŻENIEM :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Tworzysz i tworzysz .....
    Nie mogę się napatrzec na narzute , cudna!

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem zauroczona Twoim blogiem i tym,co tworzysz...zostaję na dłużej i zapraszam do siebie :) pozdrawiam-Barbara

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam. Ale cudne rzeczy, niepowtarzalne i piękne. Zazdroszczę talentu!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Fantastyczne cuda stworzyłaś. Każda rzecz jest po prostu niesamowita i wyjątkowa. A narzuta, to istne dzieło sztuki! Nic tylko podziwiać!!! Uściski - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  44. FANTASTYCZNE! Każda jedna rzecz! No cuda! Brawo brawo brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystko jest tak cudowne i dopracowane w każdym calu, że nie wiem brak mi słów, cudności:) pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak zwykle cuda. Mogłabym podziwiać Twój talent bez końca. Narzuta będzie mi się śniła po nocach. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudnie! A ta narzuta coś wspaniałego. Z chęcią bym się nią otuliła, zwłaszcza dziś, kiedy tak buro za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczności Anetko!!! Ja uwielbiam to łączenie kolorów, wszystko jest jak z bajki -i faktury i kolory. Gdybym miała mieć jeszcze jednego maluszka - to w Twojej pościeli by spał :)

    OdpowiedzUsuń
  49. witaj
    Ależ Ty jesteś zdolna Kobieta.
    Narzuta wyszła Ci REWELACYJNA !!!
    Pozostałe szyciowe wytwory również bardzo piękne ale narzuta mnie zauroczyła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Nawet nie umiem powiedziec co mi się podoba najbardziej, bo wszystko śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Witaj Anetko
    U Ciebie podobnie jak u mnie:( brak czasu na wszystko;)
    Z wielkim podziwem oglądam Twoje prace...cudne wszystko, bardzo podoba mi się Wasza nowa sypialnia i bieżnik z królikiem jest śliczny :)
    Uściski
    PS Napisałam ci @

    OdpowiedzUsuń
  52. Wspaniała ta narzuta. I piękne poduchy. Serwetki też bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Narzutę w gwiazdki zabieram do mojego domku, jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wspaniałe poduszeczki, urzekające są te z motylkami :-)
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Aż mi buzia nie może się zamknąć, bo na widok też narzuty otworzyła mi się z wrażenia:) Jest wspaniała, jestem pod wrażeniem! Domyślam się ile pracy musiałaś włożyć w jej uszycie! Podziwiam Cię jeszcze bardziej i kłaniam się w pas:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowności stworzyłaś....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  57. Kawał dobrej roboty, nic dziwnego, że tak Cie to pochłania. Śliczne rzeczy stworzyłaś ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Chyba nie ma rzeczy, której nie potrafisz uszyć. Uszyć jak uszyć, przepięknie stworzyć!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Piekne serca i poduchy :)
    Pozdrawiam i czekam na swiateczny post :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wszystko śliczne:) Piękne zdjęcia zamieszczasz na blogu fotograficznym:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne rzeczy poszyłaś szczególnie podobają mi się poduszki z motylkami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  62. Jesteś Mega zdolną dziewczyną!!!
    Wszystko co wychodzi spod Twoich rąk jest po prostu PIĘKNE :-)]
    buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Dech zapiera... zdolniacha i już!!!!

    OdpowiedzUsuń
  64. niezwykłe rzeczy, jak to jest możliwe, że ludzkie ręce potrafią takie dzieła wykonać, narzuta i prześcieradełko zapierają dech, cos wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  65. Przepiękne - jak zawsze.
    Podziwiam wkład pracy, szczegóły, dopracowanie i staranność!
    Mam pytanie, chciałabym sama uszyc przybornik na łóżeczko, a jestem totalnym amatorem w takich większych formach:) Czy jest gdzies dostępny wykrój takiego w stylu Twojego? Bo obawiam się że mnie to przerośnie - zwłaszcza przy kieszonkach :) Czy to jest czymś usztywnione?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykroj takiego przybornika jest w zasadzie bardzo prosty, glowna czesc to dwa kwadraty (przod i tyl) Kieszenie sa tez podwojnie wykrojone ale niczym wiecej nie usztywniane, nie jest to potrzebne. Kieszen to prostokat dluzszy o jakies 8cm od szerokosci przybornika ten zapas jest wlasnie na te kontrafaldy. Jesli bedziesz miala z nimi problemy napisz na maila ja postaram sie jakosc zdjeciowo pomoc.
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo, w najbliższych dniach do tego zasiadam, więc niewykluczone że napiszę. Albo pochwalę się ze wyszło :)

      Usuń
  66. Naprawdę z narzuty możesz być dumna! Ale nie tylko. Wszystko jest pieknie wykonane, urzekły mnie serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Wspaniałe rzeczy szyjesz,jestem pod ogromnym wrażeniem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Atenko opanowałaś szycie do perfekcji i tworzysz unikatowe rzeczy! Wszystko cudne i niepowtarzalne!
    Ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Kochana...zdecydowanie za krotkie sa Twoje posty;-).... Ja moglabym tak ogladac i ogladac;) uwielbiam Twoj pefekcjonizm;)
    Jestem Twoja mega fanką;););)
    Zycze Wam pieknych radosnych Swiat Wielkanocnych;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Wszystko piękne, dopracowane w każdym szczególe! Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  71. Cudowna narzuta!!!!! Jak zwykle brak mi slow!!!! A inne rzeczy mnie po prostu rozwalaja! Pogodnych i szczęśliwych świat!

    OdpowiedzUsuń
  72. Jedno wielkie WOW !!!! o matka narzuta musi byc milusiaaaa

    OdpowiedzUsuń
  73. Pięknie! Pięknie!! Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  74. Nigdy nie sądziłam, że będę żałować, że nie umiem szyć :) Każdą Twoją uszytą rzecz oglądam po stokroć i podziwiam - ostatnio również w realu :)) serdeczności, ania.

    OdpowiedzUsuń
  75. Twoje podusie i inne szyciowe wyczyny jak zwykle cudne!!!
    Mam jeszcze do Ciebie pytanie odnośnie poduch a dokładniej chodzi mi o te wydruki na papierze termicznym. Kilka razy robiłam nim wydruk ale prawie zawsze podczas odrywania papieru od materiału były miejsca w których nadruk odrywał się od materiału i brzydko strzępił. Czy lepiej jest odrywać ten papier gdy jest jeszcze gorący czy jak już wystygnie? Kiedyś czekałam aż wystygnie i zniszczyłam poduszkę bo nie chciał się oderwac:)
    Będę wdzięczna na poradę.

    Pozdrawiam Małgorzata

    OdpowiedzUsuń