poniedziałek, 8 lipca 2013

Promyk

Witajcie kochani!

Jak minął weekend?
Ja caly odpoczywalam na tarasie, pogoda byla piekna, nigdzie nie chcialo sie wyruszac, cieszylam sie po prostu chwila.
Zrobilam nareszcie sesje na tarasie, ale o niej bedzie za pare dni, jeszcze przed moim wyjazdem na urlop.

Tymczasem, uporzadkowalam zdjecia i nazbieralo sie troche tego co jeszcze nie pokazywam.
A wiec dzis totalny misz-masz, ale szyciowy ;)

Koszyczek tym razem nie szeroki a waski i dlugi, fajnie wyglada jako " wazonik"


Tu mozna sie zastanawiac; co to jest?
A wiec opaska na glowe, tylko moje zapedy aranzacyjne co do zdjec tak daleko zabrnely ze czasami nie wiadomo co jest na zdjeciu najwazniejsze ;)
Opaską oplotłam portfelik.



Seria z kroliczkiem powiekszyla sie o sciereczke kuchenna.



Literki z tkaniny, te sa duzo wieksze niz poprzednie, maja 25cm wysokosci.


Fartuszki dla calej rodziny.
Dwa dla chlopcow, jak przystalo z motywem aut, i sprzetu budowlanego.


Oraz dla mamy i córci.




Ta poduszka a raczej jej zdjecie przelezalo dllllugo w "archiwum"
Nareszcie nadazyla sie okazja.


Poduszka jak i girlandy serduszkowe zdobia teraz pokoj Miloszka.


Tyle o moich szyjatkach.

***

Chcialabym jszcze przekazac Wam  pewna wiadomosc.
Nasza blogowa kolezanka Mili prosi nas o pomoc dla coreczki swoich kuzynow.
Wiecej mozecie sie dowiedziec na blogu Doroty, oraz tu.

Pod zakladka "Pomoc dla Oliwki" Dorota zorganizowala fajna akcje, na ktora kazdy moze cos przekazac, jak rowniez kazdy moze cos kupic.
Ja rowniez przekazalam kilka rzeczy, zachecam do zagladniecia tam.

Trzymam kciuki za Oliwke!






Pozdrawiam Was i sciskam niezwykle cieplo.
Atena

64 komentarze:

  1. ale cudności uszyłaś, muszę coś poszukać na tą aukcję dla Oliwki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy uszyłaś - taka różnorodność, super

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjawiskowe jest Twoje" szyciowo", perfekcja razy 3 i pomysłowe pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fartuszki.
    Różowe zajączki mnie rozbrajają

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowności , a moje serce podbił króliczek jeste w nim zakochana :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy poszyłaś :) nie mogę wyjść z podziwu - bo ja tak nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle brak słów na te Twoje cudeńka :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne... póki co powzdycham sobie do tego co szyjesz... a w przyszłości zrobię sobie prezent w postaci fartuszka spod Twoich zdolnych rączek... jestem mega zauroczona kształtem, wykończeniem, detalami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anetko same slicznosci jak zwykle, zajzalam tez do ostatniego posta ktorego nie wiem jakim cudem przegapilam a tam takie piekne gwuazdy!!!:-)))) Ide na bloga Mili poczytac o Oliwce kochanej moze uda sie nam wszystkim w duzej grupie cos pomoc.

    pozdrawiam Cieplutko!

    P.S. tego nowego katalogu Falby jeszcze nie ma online, ale niedlugo, Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslalam ze juz jest katalog, no nic bede czekac :)
      usciski

      Usuń
  10. Same cudności:))mój weekend też upłynął pod znakiem laby:))prawie cały spędziłam na haftowaniu:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym takiej ściereczki w życiu nie dotknęła łapskami :) taka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko jak zwykle absolutnie zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fartuszki z autkami świetne! Jak i cała reszta - zawsze się cieszę, kiedy widzę nowy wpis u Ciebie, tyle pięknych rzeczy robisz:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wszystko... "dzieciaczkowe szyjątka" urocze, a króliczka uwielbiam. Na czym tylko przysiądzie to zamienia w cukieras. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle same cudowności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Girlandy serduszkowe po prostu mnie urzekły :-). Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko cudne, kochana! nie moge sie napatrzec, kazdy twoj wpis czytam i ogladam z wielka uwaga!
    i ta metka handmade!-klasa!
    znam te sprawe z blogu dorotki, cudownie, ze przekazalas tam swoje rekodzielo!
    buzka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszyczek- wazon,no na to bym nie wpadła, genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne rzeczy tworzysz! :D
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. A chłopczyńskie fartuchy skradły moje serce- my też szyjemy tylko ma być piracki ;) A że urlopik się mi zbliża to plany wielkie w tym temacie.

    Dziękuję Anetko za wpis o Oliwce, mam nadzieję, ze uda nam się sprawę tak nagłośnić i uzbierać potrzebną kwotę na operację Oliwki.

    Dobrej nocy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam taka nadzieje, badzmy dobrej mysli, usciski

      Usuń
  21. Numerem 1 jest fartuszek...Ty wiesz jak zadbać o detale. buziaki kochana. Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  22. A my sobie biwakowaliśmy w weekend :>

    U Ciebie zawsze cudne tworki, ale co jak co, rąk w królika bym nie wytarła :P hehe

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna opaska! Czemu ja na to nie wpadłam przed ślubem :( Tak szukałam czegoś do przyozdobienia łepetynki, a w końcu bez niczego szłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie ta opaska byla stworzona z mysla o slubie, ale byla przeznaczona dla swiadkowej :)
      pozdrawiam

      Usuń
  24. Os aventais estão fantásticos, corações, letras, almofada e tudo muito bem feito.Parabéns por ser tão talentosa.

    OdpowiedzUsuń
  25. Po raz kolejny zachwycasz Atenko:) śliczne te wszystkie Twoje wyroby:)))
    ja cały weekend spędziłam na świeżym powietrzu:) uściski i dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystko piekne, opaska bardzo romantyczna, podusie, sciereczka ( ten kroliczek bardzo mi sie podoba), zawieszki....super po prostu.
    Ale mam nadzieje, ze na urlopie odpoczniesz Anetko? :-)
    sciskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basienko tez mam taka nadzieje, buziaki :*

      Usuń
  27. Fartuszki rodzinne są przepiękne ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Anetko pozdrawiam serdecznie na wstępie, zachwycam się serią z kroliczkiem , to naprawde wdzięczny obrazek i pewnie nie raz pokazesz ocś slicznego z ta grafiką:)Ostatnio zapatrzyłam sie w Twoje fartuszki i postanowilam sobie uszyć nowy, z falbanką:)Tymczasem do usłyszenia, wybierasz sie moze wkrótce na urlop do PL?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko to pokaz koniecznie ten fartuszek :)
      Tak w sobote wyruszamy na urlop do Polski, juz prawie siedze na walizkach ;)
      usciski

      Usuń
  29. Jak zawsze zachwycasz wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie próżnujesz! A na wakacje też zabierasz ze sobą igłę z nitką? :)
    Ja też weekend spędziłam na dworze, szkoda mi było każdego promyka słońca!
    pozdrawiam serdecznie
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje odpoczac od igly i nitki, chociaz w kazdym odwiedzanym przeze mnie miejscu jest maszyna do szycia, u mamy jedna i w domu rodzinnym mojego meza rowniez, chyba musze gdzies dalej wyruszyc ;))))

      Usuń
  31. Same cudeńka jak zwykle a do literek już mi się buzia smieje od wczoraj :)) kiedy je sobie podejrzałam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. To wszystko jest takie piękne, że nigdy nie wiem na czym oko zawiesić, cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak, przecudne rzeczy, podziwiam zawsze!
    Serdeczności! Magda

    OdpowiedzUsuń
  34. Szyjesz niesamowite rzeczy.. Zawsze takie wszystko dopieszczone.. piekne:) Komplet z kroliczkiem jest boski:) Udanego pobytu w Polsce, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. ile niezwykłych rzeczy, to niesamowite, że jedna osoba ma tyle różnych pomysłów. Seria króliczkowa piękna, widzę. że się rozrasta :) "wazonik" bardzo fajny i te poduszki, fartuszki, girlandy... ach chciałoby się choć jedną rzecz tak perfekcyjnie wykonać jak Ty to potrafisz.

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudny ten Twoj "misz-masz"!
    Jestes inspiracja i chwilka zapomnienia w cudnym swiecie tkanin oraz pieknych aranzacji...dziekuje,ze moge tu do Ciebie wpadac!
    Buziaki
    Frida

    OdpowiedzUsuń
  37. Anetko Ty jesteś niesamowita !!!
    Tyle naszyłaś cudnych rzeczy, że nie wiem na co najpierw patrzeć ...
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam,zawsze lubiłam tu zaglądać nie mając jeszcze bloga.Tworzysz piękne rzeczy.Zostaję i podziwiam nadal.Pozdrawiam,Iventi

    OdpowiedzUsuń
  39. jak zawsze same wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  40. Anetko dotarłam,musiałam nie mogłam wytrzymać do wieczorka;)
    Same wspaniałości i znowu mój ulubiony motyw króliczka, jest rewelacyjny:)
    Literki również cudne;)
    Jak się naoglądam u ciebie to aż mi się maszynę chce wyciągać,ale wiem , że moje skromne szycie może się chować do Twojego kunsztu i talentu...:))))ale nasłodziłam hi hi,ale to prawda:)uściski:)))

    OdpowiedzUsuń
  41. No fartuszkami jestem oczarowana, ten w grochy do schrupania;)
    Literki wspaniałe jak i cała reszta, którą bezustannie podziwiam;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  42. Jejku, Anetko, u Ciebie mozna zawsze wszystkim sie tak zauroczyc. Te literki i fartuszki sa przesliczne!
    A mi sie spodni nie chce podwinac. :)))

    Sciskam serdecznie!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  43. Musze wziasc z Ciebie przyklad :) uwielbiam Twoje nowosci, o takim fartuszku marzylam bedac mala dziewczynka,fajnie musi wygladac cala rodzinka odziana w te fartuszki :)Sliczne zdjecia, a na drugim to juz wogole..... buzka

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne szyjątka Atenko!!! A przy ściereczce z króliczkiem odpadłam - fantastyczna!!! Ten motyw jest taki urzekający...
    Pozdrawiam Cię serdecznie i lecę zobaczyć na stronkę Oliwki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Tyle cudowności :))) mnie ciężko zapędzić do maszyny,a przecież można uszyć tyle pięknych rzeczy - tylko,że umiejętności nie te same.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne rzeczy uszyłaś!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne szyjątka i domowe drobiazgi! Urocza jest ta biała tacuszka z fikuśnymi uszami!

    OdpowiedzUsuń
  48. Pozdrawiam Promyk.
    Najcudniejsza podusia z autkiem i girlanda dla Miłoszka :)
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  49. Anetko, wszystko urocze :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko

    M.

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne rzeczy zostały przez Ciebie uszyte :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. kurcze, Twoje fartuszki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Mogłabym tak oglądać i oglądać te piękne rzeczy uchwycone na zdjęciach... śliczne to wszystko!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. za każdym razem jak u Ciebie jestem zachwycają mnie Twoje wytwory,chciałabym umieć tak pięknie szyć :)

    OdpowiedzUsuń
  54. OMG this post Is SO Amazing:) beautiful pictures.

    Check out my blog If you want to see a lovely Swedish Country style home:)

    have a wonderful week dear

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (sweden)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystko co szyjesz jest perfekcyjne. Twój blog jest wielką motywacją by jak najwięcej pracować nad sobą by osiągnąć takie efekty jakie nam prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń