środa, 6 lutego 2013

Czekając na swoją kolej

Prawie wszystkie rzeczy ktore zobaczycie nizej uszylam w tamtym roku.
Dopiero teraz po przegladnieciu folderow, uswiadomilam sobie, ze nie pokazywalam ich.
W wiekszosci to szyjatka dla dzieci albo... ich rodzicow... po to aby otoczenie bylo piekne, aby cieszyly oczy, albo tez po prostu przydatnych do codziennego uzytkowania.
Nie ma co tu duzo pisac, zobaczmy zdjecia.

Dla Poli.


Pudelko oczywiscie kupilam, moja zasluga to koronki, kokardki i wyhaftowane imie.
Bedzie skrywac /raczej juz skrywa/ skarby malej dziewczynki.


Bardzo delikatny w kolorystyce organizer.
ż mial byc tylko minimalnym akcentem.




Do kompletu ochraniacz. 


I sa tez literki, pierwszy raz je szylam.
Na zyczenie kazda miala byc z tej samej tkaniny.
A w glowie mam juz kolejny projekt literkowych imion, tym razem dla moich siostrzencow :)


Przy tym zdjeciu mozna sie zastanawiac co to jest.
A wiec posciel do łozeczka.
Nie udalo mi sie uchwycic calej, nie mialam kołderki, nie mialam łozeczka w ktorym moglabym wyeksponowac posciel. 
Dlatego tylko tyle pokazuje.
Poszewka na kołderka to zdjecie po lewej byla wykonczona koronka, falbanka i wielka kokarda.


   
:)


Macie jeszcze ochote cos ogladnac?
Lniano-kremowy komplet.


I poduszki dla przemilej Uli.
 O ktorej tu jeszcze bedzie, to za sprawa pewnego prezenciku :)


Lawendowe saszetki



Z pozdrowieniami
Atena

129 komentarzy:

  1. uzbierało się tego troszeczkę:))))))))
    przepiękne rzeczy! :DDD
    fantastyczny ten lniano kremowy komplecik...
    pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy:)
    Ja mam tylko pytanie, skąd bierzesz lawendę do saszetek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawende najczesciej kupuje w sezonie i sa to wieksze ilosci, zwykle na allegro lub ebay.

      Usuń
  3. atenko jestem w raju:)))...a te literki..moge odgapic dla przyjaciółki?:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko pewnie ze tak, to zreszta nie jest moj pomysl i takich literek w sieci mozna znalesc bardzo duzo.

      Usuń
  4. Lniano beżowy komplecik strasznie mi się podoba :) i pościel dziecięca!!! no i szkoda że nie widać dobrze napisu - imiona (tylko literki są w kupie) ale pewnie pięknie się prezentować będą :)

    Buziaki z białej NO :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tatianka :)
      A wiesz dzis rano zdziwilam sie i to bardzo jak zobaczylam ze za oknem gruba warstwa bialego puchu,a wiec tez z bialej krainy pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Piękne nie mogę wyjść z podziwu jaki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aneciu slicznosci!!!! powtarzam po raz 156625863 jestes niesamowita!!:-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Atenko... czy mamy ochotę oglądać ?????? Nawet nie wiesz jak ja czekam na każdy Twój post. A Twoje dzieła - niestety :-) - nie tylko oglądam, ale także zapisuję na swoim dysku :-) By mi nic nie umknęło :-) To wszystko jest piękne, słodkie, a do tego tak wykonane... ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciesze sie, tylko myslalam ze zbyt duzo zdjec wprowadzi w post pewien chaos :9 buzka

      Usuń
  8. Piękne! Wszystko takie delikatne i perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak doczekam się wnuków to Twój blog będzie dla mnie inspiracją do tworzenia takich pięknych cudeniek. Pozdrawiam Cię Atenko cieplutko i na przekór śniegom cieplutko. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudności szyjesz.Ta pościel strasznie mi się podoba.Piękna jest.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Anetko! Wszystko cudne, uwielbiam taki styl, te podusie, falbanki i pokrowiec na wieszak - śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż powiedzieć, wszystko tak piękne, że zapiera dech....
    Zdolniacha :)
    Pozdrawiam cieplutko
    M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne , dobrze że wyszło z ukrycia ;) Dziękuję Anetko za odpowiedź w kwestii kanapy. Zdecydowaliśmy z M że kupujemy nową , masz rację nie dałabym rady jej obić. Sprawdzałam ceny tapicerowania i nie opłaca się tyle samo zapłacę za nową kanapę.

    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam zaglądnij do mnie
    www.kreatywnastrona.blogspot.pl będzie mi bardzo miło :)
    Miloma

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie to wszystkie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze, znowu Ci muszę posłodzić, bo takie to wszystko wykwintne, dobrane, gustowne, delikatne i subtelne. Najbardziej te poduszki siedzą mi w głowie. Pozdrawiam Cię serdecznie
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę kawał dobrej roboty!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anetko same cudności pokazałaś, aż nie mogę oderwać oczu od zdjęć. A komplet lniano-kremowy podbił moje serducho to moje marzenie, coś cudownego. Buziaki, ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam wymieniać po kolei? Wszystko piękne, jak zwykle! Najbardziej mnie urzekł lniano-kremowy komplet, wspaniałe połączenie i te dopracowane detale, ach! Pościel przepięknie uszyta, a we wszystkich rzeczach widać perfekcyjną rękę profesjonalistki, doskonałość wykończenia jest po prostu powalająca!

    OdpowiedzUsuń
  19. Od pudelka,przez posciel,poduchy do saszetek siedze z ogromnymi oczami i na bezdechu!!Cudownosci!!a zonkilki urocze i takie...SLONECZNE :o)
    U nas znow zima na calego,brrr!
    Buziaki i usciski!
    Frida

    OdpowiedzUsuń
  20. Od razu widac, ze sie nie obijasz Anetko! mam nadzieje, ze masz czas rowniez na odpoczynek:-) Wszystko przepieknie i perfekcyjnie wykonane.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  21. Co jedno to piękniejsze !
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne te Twoje prace, widać, że wkładasz w ich tworzenie całe serce.
    Pozdrawiam
    domeknapolanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Od kilku dni zaglądam czy nie pojawiło się coś nowego i dziś jest nowy, piękny post.
    Oczywiście jak zwykle jestem zachwycona wszystkim co pokazałaś
    pozdrawiam gorąco
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe prace! Komplet lniano-kremowy cudeńko :)
    Wykonanie jak zawsze perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cudowności ! Wszystkie bez wyjątku :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  26. Znowu czas mi skradasz ! Siedzę i się gapię, jestem absolutną fanką Twoich saszetek lawendowych i poduszek :) Piękne !

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zwykle same cudenka, a ten komplet kremowo-lniany to juz w ogole skradl moje serce.. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Incredibly beautiful works, I have been fascinated. Wonderful inspiration, I really like the cover on the pillow with ruffles and lace.

    OdpowiedzUsuń
  29. Komplet szaro-ecru cudowny.
    Nadal tradycyjnie zachwycam sie Twoimi zawieszkami piękne

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoja cudenka ogladam za kazdym razem, nie zawsze pisze bo czasami trudno wyrazic zachwyt nad tymi cudami a wciaz pisac cudne, piekne to za malo. Ale wszystko co tworzysz jest piekne.

    OdpowiedzUsuń
  31. zakochałam się w "rowerowej" poduszce i saszetkach! Boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oh jaka jestem szczęśliwa posiadając komplet przybornik i oslonki na łóżeczko :) uwierzcie mi ze są piękne, piękniejsze w rzeczywistości ;) jeszcze raz dziękuje Atenko!

    OdpowiedzUsuń
  33. красивые вещи !!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Och, wszystko takie piękne, delikatne i cudownie pokazane:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystko piękne, ale najśliczniejsza jest ta dziecięca pościel, ochraniacz i organizer. Takie delikatne i subtelne. Uwielbiam taką klasyczną elegancję jeśli chodzi o pościel.

    Pozdrawiam,
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne te twoje wytwory, takie dopracowane w każdym szczególe. Prześliczne:) Zawsze kiedy do ciebie zaglądam zaskakujesz mnie, zapiera mi dech w piersiach. Lubię u Ciebie bywać. Zapraszam na mojego niedawno rozpoczętego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  37. o jeny Anetko ta posciel bajka normalnie, jaka ona cudna ! Ooo juz wiem czego mi brakuje organizera wlasnie, super sprawa, musze pomyslec, dzieki za pomysl :) Uwielbiam takie literki sama tez uszylam i o dziwo mi wyszly, ciut grubsze zrobilam :) sa naprawde swietna dekoracja.I komplecik tez super! Dosyc slodzenia lec dalej ogladac hihihi buzka

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne rzeczy, bardzo starannie uszyte i takie Twoje :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Prawdziwy obłęd! Można zwariować oglądając te cudeńka! Ale mi to już nie grozi bo już dawno postradałam zmysły zaglądając do Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. fstastyczne prace!!!piekne zdjecia. super alternatyws dla lawendowyvh woreczkow -saszetki. no biegne zaraz po zonkile;-)wniosa namiastke slonca

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj kobitko talent to Ty masz , zapraszam do mnie na post co zrobić z koszuli, która się nie spodobałą facetowi Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczności wychodzą z pod Twoich rączek :) piekne rzeczy :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  43. ślicznosci :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne......jestem zachwycona za każdym razem, gdy pokazujesz swoje prace ....
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale Ty masz talent w rękach!
    Wszystko jest piękne. I te literki w grochy ... ZACHWYCAJĄCE!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Literki są odjazdowe, zresztą jak cała reszta. Jesteś niesamowita, tworzysz same cuda. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystko "jak zwykle" czyli cudne, ale pomysł na miękkie wykończenie przykrywki pudełka rewelacyjny i odgapienia natychmiastowego godny. Mogę? Prooooszę!
    Buziaki Czarodziejko!

    OdpowiedzUsuń
  48. Jejku jakie to wszystko jest śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ateno , kolekcja powalająca! Przepiękne wszystko - dziecięce kompleciki urocze ,a najbardziej zachwycił mnie lniano-kremowy zestaw.Pozdrawiam Cie bardzo serdecznie
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  50. Ateno,minął juz grubo ponad rok jak śledze Twoj blog...i jak zakochałam się w tych cudnych poduchach... Dziś widzę,że znowu są... I nadal mnie zachwycają... Pozwól,że sobie do nich "powzdycham"... Są perfekcyjne! Jak i reszta Twoich"szyjątek"... Wielki ukłon w Twoją stronę,za tak piękne cieszące oko i duszę zdjęcia ;-)))) pozdrawiam serdecznie.....

    OdpowiedzUsuń
  51. Literki w kropki totalnie mnie zauroczyły.
    Pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń
  52. Lniany komplet po prostu palce lizać - jest idealnie wypracowany, a saszetki też mi się bardzo okropnie podobają. Wszystkie twoje prace sa godne pozazdroszczenia- takie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  53. U Ciebie jest zawsze co podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  54. Te rzeczy są wspaniałe, patrzę i wzdycham:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  55. Jejku! I piszczę na widok tych wszystkich wspaniałości, lniany komplet, poduchy, saszetki, podarki dla maluchów... wszystko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja komentuję poprzedni post ;-) cuuudo ława! spać nie mogłam. Ja również takiej szukałam i nie omieszkam skorzystać z uroczego sklepiku. Sofa też przecudowna. Bardz, bardzo zazdroszczę.
    i jak zwykle przecudownie szyjesz...
    gorąco Cię pozdrawiam
    Onja

    OdpowiedzUsuń
  57. ahh tyle piekych rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  58. Anetko, drewniana szpuleczko..Twoje szpulki sa chyba wszystkie elektroniczne i pracuja na pelnych obrotach...tyle rzeczy uszyc, no fakt,powstaly wczesniej , ale nie wszystkie,,ja wiem co to znaczy szycie ,,a, mimo, ze to Twoj zawod , nie zmienia to faktu ze aby cos powstalo i aby zachwycilo, trzeba niezle sie natrudzic,Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale piękności:) normalnie każde kolejne twoje szyjątka zapierają dech:) z wielką przyjemnością ogląda się Twoje zdjęcia Atenko, cuda:)Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne, dopracowane! Perfekcja i talent! Jesteś niesamowita Anetko!

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale piękności,nie wiem co chwalić,wszystko takie cudne,jesteś dla mnie mistrzynią delikatności i subtelności,Twoje prace rozpoznałabym pośród setki innych,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  62. Kolejny post ,który zapiera dech :-)wszystkie twoje prace są cudowne ,delikatne,dopieszczone ....sama słodycz:-)
    Mam jedno pytanie ,jesli to oczywiście nie jest tajemnica zawodowa:-)Jak wykonane są te nadruki na kpl.lnianym?(nitro)

    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu grafiki nanosze za pomoca papieru transferowego, nitro jakos mi nie wychodzi wiec dalam sobie z nim spokoj.
      pozdrawiam

      Usuń
  63. Te grochowe literki bardzo mi się podobają:)
    Znajdź jeszcze coś pięnego w swoim archiwum bo mogę oglądać Twoje prace w nieskończoność!!!

    OdpowiedzUsuń
  64. WOW!!!!
    Kiedy Ty to wszystko robisz????
    Jak zwykle wszystko przecudne..!!!!!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  65. A ja niezmiernie i niezmiennie zachwycam sie Twoimi saszetkami. Takie male dziela sztuki. Uwielbiam jak je ,,produkujesz" i pokazujesz. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  66. prześliczne rzeczy ! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  67. jejku, jakie wszystko śliczne.... ach....

    OdpowiedzUsuń
  68. Wszystko cudne , nie wiadomo co podziwiać ...mam rozbiegane oczy...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  69. śliczności!!! wszsytko piekne i takie dopracowane :) Te literki w grochy słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Anetko, przepiękne rzeczy tworzysz, wszystkie są zachwycające!!!!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Witaj kochana
    Same wspaniałości:)organizer cudnie wykonany i ten hafcik miodzio:)
    Literki i komplecik również bajka:)
    Buziaki
    PS ja jeszcze do końca tyg jestem uziemniona;)))mam nadzieję, że w przyszłym tyg uda nam się skontaktować:)))ściskam

    OdpowiedzUsuń
  72. Wszystko jest prześliczne, ale mnie najbardziej zainteresował organizer na łóżeczko, bo jestem teraz na etapie obmyślania kącika dla naszego synka, który ma przyjść na świat w czerwcu :) Marzy mi się, żeby był otoczony tak pięknymi przedmiotami z duszą... Gratuluję zdolności manualnych i przede wszystkim poczucia estetyki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  73. Witaj.
    Uzbierałaś tego sporo, są to cudowne rzeczy , pokazałaś nam jak bardzo jesteś zdolną kobietką. Zauroczył mnie ten Lniano-beżowy komplet- on jest po prostu boski.
    Pozdrawiam i życzę Ci stworzenia jeszcze więcej tak cudownych rzeczy w tym 13tym roku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Jakie to cudne rzeczy !!!
    Ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  75. Twoje wyroby mogłabym oglądać dzien i nic i jeszcze nie miałabym dosyć. Widzę, że uszczęśliwiłaś wiele osób. Wspaniałe rzeczy. Nawet nie potrafię wybrać najpiękniejszej!!! Ten materaił w kropeczki, z któego zrobiłaś literki jest świetny! I te zawieszki cudne. Ach Atenko masz Ty talent ogromny i tylko podziwiam nam wszystko zostaje!

    OdpowiedzUsuń
  76. Przepiękne rzeczy. Zresztą wiesz, że jestem pod wielkim wrażeniem Twoich umiejętności. Bardzo lubię patrzec na Twoje prace. Chyba się w końcu zdobędę na odwagę i poproszę Cię o uszycie paru skarbów. Mogłabym cieszyć nimi oczy każdego dnia. :) Ten lniano-kremowy komplet mógłby być mój!
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  77. z przyjemnością się ogląda :)cuda!

    OdpowiedzUsuń
  78. Uwielbiam wszystko co wychodzi spod Twoich rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Kochana! I znów zaniemówiłam z wrażenia! Podziwiam i nie mogę się napatrzeć! Ten lniano-kremowy komplet jest po prostu zniewalający, podobnie jak saszetki zapachowe. Jestem pewna, że dodatki do pokoju dziecięcego upiększą go niesamowicie i nadadzą niepowtarzalny klimat. Literki - przecudnej urody! Mogłabym tak jeszcze długo... ale Ty wiesz, że jesteś Mistrzynią w swoim fachu (i pamiętaj o tym Boska Atenko!) - Uściski gorące jak słońce:) - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  80. niesamowite te rzeczy dla maleństwa. Szkoda, ze tak szybko wyrastają tylko. Mój 6 miesięczny już jakoś mało niemowlęcy :D

    Ale pościel oh pomarzyć warto :))

    OdpowiedzUsuń
  81. Twoje szyjątka są obłędnie piękne, ja niezmiennie zachwycam się też lawendowymi saszetkami :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Kochana!

    oczu nie można oderwać, takie piękności!!! Uwielbiam Twoje pastelowe prace:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Literki urocze, takie pozytywne, miły akcent w pokoju dziecięcym.

    OdpowiedzUsuń
  84. Ależ to wszystko pięknie Ci wyszło, pudełko, literki, hafty...cudne, Pozdrawiam,Marta

    OdpowiedzUsuń
  85. Fenomenalne! jestem pod ogromnym wrażeniem;)
    Pozdrawiam cieplutko
    marta

    OdpowiedzUsuń
  86. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały chochlik coś pomieszła :))
      Było co podziwiać pudełeczko dla Poli cudne! No i cała reszta mmmmmm :)))
      Pozdrawiam
      Ollina

      Usuń
  87. Przepiekne rzeczy, zawsze ogladam je z zachwytem..:)

    OdpowiedzUsuń
  88. cudowne przedmioty, otaczać się takim pięknem to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  89. same śliczności, chętnie się takie ogląda :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  90. No i ja też dołożę setny komentarz ...
    Pewnie już nie dojedziesz do mnie z cztyaniem tych wszystkich fajnych komentarzy :)
    Jestem pod wielkim wrażeniem Twojego bloga ...przeczytałam całego od końca do początku wczoraj ..
    dobrze, że dziś mam tylko trzech pacjentów to odeśpię w domku zarwaną nockę z Twoim Blogiem
    pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem i czytam wszystkie komentarze od samej gory do dolu :) Dzieki za wizyte :)

      Usuń
  91. Anetko jesteś profesjonalistką. Tak starannie uszytych rzeczy jeszcze nie widziałam.
    Pozdrawiam Cię serdecznie!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  92. Piękne zestawy!!! Uwielbiam patrzeć na Twoje prace, bo są takie staranne, śliczne, że ma się ochotę na nie patrzeć i patrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  93. Piękne prace:)bardzo lubię jak piszesz nowego posta i pokazujesz nam zdjęcia Twoich cudnych wytworków:)))

    OdpowiedzUsuń
  94. Anetko,znów zachwycasz precyzją i pięknymi pomysłami. Ja zabieram się do literek jak pies do jeża.To dla mnie jeszcze "wyższa szkoła jazdy". Pozdrawiam cieplutko
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  95. Inspirujące:)
    Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  96. Witam, zachęcam do udziału w mojej zabawie blogowej. Pozdrawiam serdecznie :)
    http://beatybombonierka.blogspot.com/2013/02/dam-drapaka.html

    OdpowiedzUsuń
  97. Masz niezwykły talent...

    OdpowiedzUsuń
  98. Atenko nie mogę się napatrzeć! jestem pod wielkim wrażeniem Twojego talentu do szycia, oryginalnego pomysłu i eleganckiego oraz precyzyjnego wykonania!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Twoje literki mnie zainspirowały do uszycia własnych.
    Ale jak zwykle wszystkie Twoje prace są zachwycające.
    Spodobał mi się też ochraniacz - chyba całkowicie zapomniany przez mamy, bo dawno czegoś takiego nie widziałam (raczej obłożone poduszki, koce itp. hihihi):)

    OdpowiedzUsuń
  100. Piękne, delikatne i eleganckie-nie mogły być inne:)Anetko, czy robilaś może kiedyś podsumowanie zużytych materiałow, koronek, nici dodatkow?Podgladam Cię i nie moge uwiezyc,ze tyle pieknych rzeczy wychodiz spod maszyny jednej osoby:) Czy jest szansa,ze kiedyś pokazesz pracownię Drewnianej Szpulki od kuchni?Wybacz wścibstwo ale ogromnie mnie ciekawi Twoj warsztat pracy:)ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  101. Hej Atenko. :-)
    Skoro czytasz wszystkie komentarze to doloze i swoj. ;-)
    Wczoraj wyslalam Ci wiadomosc na maila (Kasia z Danii) a dzisiaj skonczylam czytac Twojego bloga. Kobieto grzeszysz piszac, ze wstawiasz za duzo zdjec. :-) Ja rowniez nie moge oderwac wzroku od tych wszystkich cudeniek i moge powiedziec tylko jedno: wiecej, wiecej, wiecej. :-)
    Serdecznie Cie pozdrawiam i podziwiam Twoj talent. :-)

    OdpowiedzUsuń
  102. Ta, to bardzo wysoka półka, przepiękne prace, naprawdę wielki talent, chylę czoła , pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  103. Prześliczne przedmioty. Na pewno juz zdobia czyjeś wnętrze :). Ale wiesz Atenko nie napisałam Ci tego od razu ale powalił mnie i dobrze wytarzał po podłodze ten pastelowy komplet z myszkami. Jest przesliczny i tyle :) Pozdrawiam i dziękuje za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Cudowne prace, niesamowite, z duszą... Klimat oszałamiający:)

    OdpowiedzUsuń
  105. Przecudowne:))) Nie wiem, który już raz oglądam i ile jeszcze razy popatrzę:))) Te grafiki mnie kuszą ale jakoś nie mogę trafić na len. Jakiś znalazłam na allegro ale nie wiem na co powinnam zwrócić uwagę te gramatury nic mi nie mówią, pomożesz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  106. Znów magiczne dzieła...
    Jak oglądam Twoje prace, to zawsze odczuwam spokój, sielskość, są trochę eteryczne, jakby lekko otulone mgiełką...
    No na mnie działają kojąco - chyba najbardziej ze wszystkich oglądanych na blogach...
    Uwielbiam tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Boże nie wiem które dzieło najładniejsze! Masz niesamowity talent!!! Aj mam nadzieję że za parę lat uszyję coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Atenko cuda wytworzyłaś! czy mogę u Ciebie zamówić 2 poduchy w stylu tych biało/beżowych ale z szarością zamiast beżu ?
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  109. pewnie gdybym wpadła do Twojego sklepiku, śniłby mi się po nocach ;)

    OdpowiedzUsuń
  110. Śliczne rzeczy, miałabym trudności z wyborem:-) Najchętniej przygarnęłabym wszystko:-)

    OdpowiedzUsuń
  111. Jak zawsze cuda pokazujesz!!!
    Buziaki Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  112. Jakie piękności! Chciałabym mieć je wszystkie!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  113. Ależ to wszystko co robisz jest piękne, masz dar.
    Podobają mi się literki i wszystkie dziecięcę szyjątka ale najbardziej powalił mnie komplet kremowo lniany - boski.

    OdpowiedzUsuń
  114. O mamuniu jakie piękności. Zostaje i wpraszam się w butach!.
    Zapraszam do siebie pozdrawiam wieczorowo zdolną i utalentowaną!

    OdpowiedzUsuń
  115. Twoje prace można oglądać bez końca i z zachwytem! Wszystko jak zwykle przepiękne i wykonane z niesamowitą precyzją i dokładnością, same cuuuda! Pozdrawiam Anetko serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  116. Faktycznie fantastyczne rzeczy z duszą że oczu nie da się oderwać. Ja próbowałam przenosić wydruki na ale niestety wychodzą mi dość blade i sama do końca nie wiem co jest nie tak :o( ( bo Aceton chyba ok, CitraSolvu niestety nie mam ). U ciebie wyglądają jakby wyszły wprost z maszyny. Pozdrawiam.Ania

    OdpowiedzUsuń
  117. Przepiękne, przecudne! Wiem ile pracy w wkładasz w to co robisz bo sama tworzę. Uwielbiam taką powściągliwość i brak przesadności. Wszystko czuściutkie i dopracowane o najdrobniejszy szczegół. Jestem pod wrażeniem!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  118. Witam :), przepiękne prace. Wszystko ma swój urok. Pozdrawiam ciepło Ula :)

    OdpowiedzUsuń