wtorek, 8 stycznia 2013

...

Jednym dmuchnieciem usuwam kurz z bloga.
Nie bylo mnie ponad dwa tygodnie, ale czuje jakby uplynelo o wiele wiecej wody.
Wrocilam, blog ożywa.
Czuje ze jestem na wlasciwych, starych dobrych torach a mamy przeciez Nowy Rok.
Poprzedni byl nadzwyczaj pomyslny, a ostatnie dwa jego miesiace obfitowaly tylko we wspaniale, radosne wiadomosci i wydarzenia. Wciaz usmiecham sie na wspomnienia o nich :)
Mam nadzieje i tego tez Wam zycze aby ten rok byl pozytywny i bardzo szczesliwy.
I ze wirtualnie spedzimy go razem.
Ciesze sie juz na to co przyniesie.
 A planow mam mnostwo, zmieni sie troszke moje mieszkanie, juz wiele mebli czeka na farbe i pedzel.
  Na pierwszy ogien idzie nowa cudownie pachnaca drewnem ława. 
Ale na to przyjdzie jeszcze czas, a tymczasem
nie sposob w tym pierwszym poscie roku nie wspomniec o prezentach od blogowych i nie tylko kolezanek.
Musze po prostu musze podzielic sie z Wami tymi wszystkimi cudownymi przedmiotami.

Swiateczny wianek stworzyla dla mnie Sylwia


Cieplutki szal i kilka innych drobiazgow przylecialo ze Slowacji od Janeczki.


Poznajecie te vintage obrazki?
Tak to od Dominiki.


Za takie tasiemki oddalabym duzo, ale nie musialam sa prezentem od Karolki http://www.villanostalgia.pl/blog/  


Od Magdy.



 I Moni, a dwa zdjecia nizej to wielkie serducho tez znalazlam w tej przesylce.


Oraz piekne karty.


Dziekuje dziewczyny za wszystko.
Rowniez za zyczenia pod poprzednim postem, ktore naplywaja do dzis :)

Drewniany misiaczek od Moni.

Na sam koniec zapowiedz kolejnego posta, bedzie o szyciu.
Powstalo kilka nowosci w mojej pracowni.
 Uchyle rabka tajemnicy uszylam swoja pierwsza patchworkowa narzute :)
A wiec do nastepnego razu!

Lawendowe saszetki.

 Usciski
Atena

68 komentarzy:

  1. Witaj Atenko .Prezenty fantastyczne i widać jak dziewczyny wiedzą czym sprawic Ci przyjemność .pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawdziwa lawina prezentów.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to wszystko piekne!!!
    Och i te Twoje prace, jak zawsze zadziwiające, czekam na więcej;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczniości...
    rzeczywiście masz dobrze:)
    Zasłuzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne!!! Podobnie jak zdjecia, w chwili wolnego zaorszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście bardzo dawno Cię nie było, już zaczęłam się niepokoić, ale jesteś i to jest super!!!
    Prezenty dostałaś przewspaniałe, jesteś niesamowitą osobą, która przyciąga do siebie samo dobro, czy to jest dar czy można się tego nauczyć?

    pozdrawiam Cie serdecznie i czekam na posty z Twoimi dziełami:)
    i nieśmiało zapraszam do mnie, uszyłam coś, jestem bardzo ciekawa Twojej fachowej opinii
    MZ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewcia, tak podziwialam juz szyjatka u Ciebie i czekam na wiecej, rewelacyjnie wyszlo.
      :)

      Usuń
  7. Witaj .:))
    Mam nadzieje, że miło spędziliscie czas, ze odpoczelas :)
    Jak Twoja siostrzenica? :))
    Pozdrawiam i czekam na Twoje dzieła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dziekuje.
      A blizniaki, nie tylko siostrzenica sa przeurocze, ja jestem w nich zakochana po uszy :) Maja sie dobrze :)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Bardzo się cieszę z Twojego powrotu do blogowego światka. Czekam na narzutę - czuję ,że będzie cudowna! Prezenty cudowne!
    Uściski:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prezenty dostałaś. A narzuta pewnie połozy mnie na łopatki, czekam i zagryzam wargi :-). Wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  10. Anetko - przede wszystkim najserdeczniejsze życzenia Szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie i Twoich bliskich! Prezenty otrzymałaś wspaniale, aż dech zapiera...szal od Janeczki i i wieniec - oj wpadły w oko, nie powiem :) Z niecierpliwością czekam na kolejne posty - na ten o narzucie!! Musi być cudowna! Woreczki są oczywiście zjawiskowe - jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe prezenty otrzymałaś, to miło wiedzieć, że osoby, które postanowiły Cię obdarować włożyły mnóstwo serce w swoje prace. Prezenty sa naprawde prześliczne! Bardzo jestem ciekawa zmian, które zaplanowałaś i czekam z niecierpliwościa na ławę i inne nowości...
    Cieszę się bardzo, że z takim optymizmem rozpoczęłaś Nowy Rok, mam nadzieję, żę w równie dobrym humorze go zakończysz:) Przesyłam mnóstwo cieplych uścisków z zaśnieżonej dziś Polski, Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezenty przepiękne! Również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku, sukcesów, pomysłów i milion powodów do uśmiechu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, juz sie martwilam co sie z Toba dzieje! :)
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku! Piekne prezenty!

    Pozdrawiam serdecznie Anetko!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Anetko, juz sie zastanawialam gdzie sie podzialas, ciesze sie ze jestes, z niecierpliwoscia czekam na Twoje kolejne posty, bo wyobrazam sobie , ze musialas stworzyc cos pieknego, prezenty , ktore otrzymalas przeurocze, pozdrawiam I szczesliwego nowego roku zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością czytam Twoje pochwały minionych dni i takie optymistyczne patrzenie w "jutro". To takie pozytywne. :) Wszystkiego dobrego w tym nowym roku, wiele inspiracji i nowych pomysłów do zrealizowania. A prezenty piękne i na pewno zasłużone.
    pozdrawiam! :)
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie sliczne prezenty do Ciebie przybyły:) Wianek jest cudowny, a Miś skradł moje serce:) Atenko kochana, w pierwszym tegorocznym komentarzu życzę Ci w takim razie, żeby ten nowy 2013 był przynajmniej tak udany jak 2012:) Wszystkiego najlepszego! Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana same cudeńka dostałaś, życzę Ci Atenko wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i już nie mogę się doczekać abyś nam pokazała swoje nowe dzieła. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prezenty :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i tylko dobrych wiadomości !

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia! A prezenty.. przez całe życie nie dostałam tyle pięknych rzeczy co Ty na te święta:) Puszka piękna 100% mojego stylu:) Cieszę się że ten miniony rok był tak dobry dla Ciebie, dla mnie był okropny i cieszę się że się skończył. Ale mam taką nadzieję, tak jak Ty że następny też spędzimy w bloggosferze i że będzie łagodny dla nas:) Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wróciłaś jak zwykle w doskonałej formie!
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też się cieszę ,że wróciłas i bede mogła podziwiać Twoje prace, tymi tasiemkami tez jestem zachwycona , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne prezenty Ateno, ale narzuty jestem ciekawa jak nie wiem co ;-) Pokazuj szybciutko :))))

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie Renatko, Twoja opinia bedzie dla mnie bardzo wazna jestes moim guru w tej dziedzinie.
      usciski

      Usuń
  23. piękny wianek, piekne stylizacje, lubie tu przebywac

    Przy okazji, zapraszam do mnie na urodzinowe candy. Pozdrawiam i czekam na kolejne ciekawe posty.

    http://inmymind-jusia.blogspot.com/2013/01/pierwsze-urodzinki.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne skarby przywedrowaly do Ciebie:)))
    slicznosci:)
    a saszetki piekne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze,że już jesteś. Cudowne prezenty, widać, że podarowane od serca. Bywaj częściej.
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  26. My dear, loved very much all your space! Absolutely lovely all your inspirations you share with us all so kindly! Lovely is the right word for everything here! Lots of kisses, Marie :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Prezenty wymarzone. Czekam niecierpliwie na post z narzutą.
    Wszystkiego najlepszego, zdrówka i spełnienia kolejnych marzeń w Nowym Roku 2013!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak ja lubię Twoje posty, zdjęcia, to co pokazujesz! I za każdym razem mam niedostyt. Patchwork uszyłaś? Koniecznie szybciutko go pokazuj. Na pewno jest przepiękny! Ja marzę o takiej kołderce dla siebie. Uszyłam już dawno temu kilka ale jakoś sama nie mam ani jednego. Z resztą dzisiaj i tak wybrałabym inne kolorki. Czekam z niecierpliwością na nowego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj w DOMU , Anetko..prezenty sliczne i ciesza, bez wzgledu na ilosc, jakosc czy przydatnosc..uwielbiam je dostawac.Wszystko co dostalas tez chetnie bym przyjela..ciekawa jestem ogromnie Twojej narzuty bo ja tez juz szyje moja, ale terminu zakonczenia niestety nie mam..kupa roboty...Tworczego Nowego Roku Ci zyzce.)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mialo byc "zycze"..sorry za literowke.)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super że znowu jestes z nami :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo się cieszę, że już wróciłaś:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!! prezenty cudowne, zawsze są cudowne, gdy zrobione są własnymi rączkami i ktoś kto je robi wkłada swoją energię i serduszko:) Z niecierpliwością czekam na kolejny post z nowościami, które uszyłaś:)Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  33. Ateno kochana wszystkie prezenty śliczne :))
    Spełnienia marzeń w Nowym Roku życzę :**
    Jestem baardzo ciekawa tej patchworkowej narzuty .
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  34. Prezenty cudne, a te Twoje zawieszki... Bardzo jestem ciekawa patchworka...

    OdpowiedzUsuń
  35. Aww jakie piękne tasiemki! Ja podobne zamawiałam na swój ślub na Ebay, wyszło nie drogo, ale to zupełnie inny efekt jak jest to handmade! Dzięki za podzielenie się zdjęciami!

    OdpowiedzUsuń
  36. Atenko u Ciebie jak zwykle pięknie :) Śliczne zawieszki! Wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak miło Cię znowu czytać, Atenko, zwłaszcza, że z Twojego posta taka radość bije, co to się musi kazdemu udzielić :)))
    Dary podziwiam i czekam na relacje, bo widzę, ze będzie się działo:)))
    Pozdrawiam i ściskam noworocznie:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam nadzieję, że odpoczęłaś i nacieszyłaś się bliskimi :) Czekam na nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj Anetko:)
    Cieszę się, ze ,,odkurzyłaś,, bloga:)))
    Same wspaniałości dostałaś:)))cieszę się, że misiowe serducho sprawiło Ci taką radość:)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczności:))))..a ja niezmiennie zakochana w twoich saszetkach lawendowych:)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Musiałaś być wyjątkowo grzeczna Atenko , skoro taką górę ślicznych prezentów dostałaś :)
    Narzuta ?! Patchworkowa ?! To wyzwanie ... ale nie dla Ciebie . No to nie mogę się doczekać na kolejny Twój post :)
    Z najlepszymi życzeniami na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie że jesteś....Prezenty super....saszetki marzenie....Buziaki w Nowym Roku....pa...

    OdpowiedzUsuń
  43. Anetko miód malina no po pstu cudeńka cudeńka

    kochana cudnej 13 Tobie życzę niech Ci się kochanie darzy we Wszystkim o czym zamarzysz :)
    monika

    OdpowiedzUsuń
  44. Anetko wszystkiego najlepszego w Nowym Roku życze.Pomyslności, zdrowia, wspaniałych pomyslów i cudownych projektow:)ABily

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystkiego co najlepsze i na ten rok Moja Droga.
    Prezenty fantastyczne, szczególnie te tasiemki mi wpadły w oko !
    Wiesz, że ten nasz ładny sklepik zlikwidowali :( - to nasza przykra polska rzeczywistość... ech !
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  46. no i widać, że grzeczna dziewczyna z Ciebie była więc Mikuś nie mógł nie przynieść tylu prezentów :)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  47. same sliczności :)
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale cuda dostałaś,misiek niesamowity;))Wszystkiego dobrego,niech Nowy Rok bedzie równie udany;))

    OdpowiedzUsuń
  49. Same slicznosci u Ciebie. Super. Sciskam Ilona

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękne prezenty! Życzę Ci Kochana, by cały rok obfitował w podarki, szczęście i niekończącą się wenę twórczą. Spełnienia marzeń i wszystkiego dobrego w Nowym roku! Pozdrawiam Anna

    OdpowiedzUsuń
  51. cudownie, że już jesteś :)
    prezenty dostałaś wspaniałe........
    czekam z niecierpliwością na patchworka :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  52. Cieszę się bardzo, że juz wróciłas Anetko i jestem niezmiernie ciekawa twoich "robótek"
    Ściskam Ciebie mocno, mocno i na ten rok życzę wszelkiej pomyślności i spełnienia marzeń.

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  53. Fantastyczne prezenty i jak zwykle cudne zdjecia.. :) Samych radosci w Nowym Roku zycze. Pozdrawiam, P.

    OdpowiedzUsuń
  54. Witaj w Nowym Roku!!!
    Prezenty śliczne!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  55. tak nie odchodź, nie zostawiaj nas bo świetny blog i szkoda było by go zostawić

    śliczne prezenty

    OBSERWUJĘ i zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  56. Atenko ile wspaniałych prezentów dostałaś...co jeden to piękniejszy , ale te tasiemki pobiły wszystko! są tez moim marzeniem już od dawna:)))
    raz jeszcze do siego roku dla Ciebie kochana i oby ten rok był jeszcze lepszy niż poprzedni:*
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  57. Wspaniale prezenty, zazdroszcze ogromnie:-)
    Fajnie, ze juz jestes. Ja cos ostatnio nie mam weny, ale postaram sie niedlugo o nowy post.
    sciskam serdecznie w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  58. Witaj
    cudowności otrzymałaś!!
    Nie mogę się doczekać zdjęć narzuty i ławy oczywiście.
    Cudownego Roku 2013 życzę.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  59. Mnie nigdy nie przestanie zadziwiać blogowy świat:))))Piękne prezenty dostałaś:)))Pozdrawiam Cię cieplutko życząc spełnienia noworocznych postanowień:)))

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne prezenty dostałaś. A nowe zawieszki fantastycznie oddają urok shabby chic :) Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  61. Atenko i ja jeszcze nie miałam Ci okazji życzyć wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!Niech to będzie Dobry rok!!!!I widzę, że już masz plany i werwę do działania!!!!:)To super!Buziaki Ci ślę!:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ale piękne prezenciki :) Ja też stęskniłam się za pędzlem i oczywiście plany duże też poczyniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. ... i znowu będziesz musiała dmuchać...

    OdpowiedzUsuń