wtorek, 13 grudnia 2011

Bardzo niespodziankowo

A to za sprawa przesylek ktore w ostatnim tygodniu naplywaly z duza czestotliwoscia:)
Zaraz bedzie o nich,najpierw chcialam napisac o zmianych na blogu. Jak mozna sie zorientowac zniknelo tlo  ktore towarzyszylo mi od samego poczatku. Troche mi zal ze juz go nie ma ale od dawna chcialam poczynic jakies zmiany tylko ciezko mi bylo rozstac sie z tamtym lookiem i w koncu los sam zadecydowal. Cos sie porobilo z tlem a dokladniej skurczylo sie, przez to ciezko bylo ogladac zdjecia. A odzyskac go w duzym rozmiarze nie potrafie, nawet nie moge go odnalesc na stronce z ktorej bylo sciagniete.
Wiec jest tak, mysle ze tez dobrze, przejrzyscie, swiezo no i sa zdjecia w wiekszym rozmiarze co mam nadzieje spowoduje bardziej komfortowe ogladanie:)
A w domu tez male zmiany, powiesilam bombki ktore najpierw przez chwile lezakowaly w szklanej "bombonierce" teraz wisza w oknie.
Szkoda tylko ze widok za oknem nie jest bialy.



Bez ofiar nie obeszlo sie, a tak uwazalam:(


Czas na niespodzianki jakie zrobily mi 
przemile osobki.
Joasia, zrobila mi na drutach a moze na szydelku nie wiem nie znam sie na tym, piekna podusie,
 kolorystycznie wpasowala sie idealnie i fajnie umila czas relaksu.
Bardzo dziekuje.



Moja kolezanka Magda sprawila mi wielka radosc tymi swiatecznymi przedmiocikami.
Jelonek to chyba moja pierwsza rogata dekoracja , a widze ze one robia furore na nie jednym blogu.



A to starenka lyzeczka do cukru, chyba????
Dziekuje Magda jestes niesamowita!



Ewcia z Sosnowego Lasu (nie prowadzi bloga) podarowalam mi ksiazke, a ja uwielbiam prezenty ksiazkowe, wiecie  warto przeczytac cos po co moze nie siegneloby sie w ksiegarni, jestem ciekawa tej opowiesci.

Dziekuje Ewa:)


Macie ochote jeszcze cos zobaczyc, bo to nie koniec :)
Dorotka zrobila mi taka niespodzianke....
Szydelkowe aniolki, zawieszki i mega podusia z misiem smutaskiem.
Dzieki Dorotko.



Oraz wymianka z Jadzia.
Szalem i broszka  jestem zachwycona, Jaga stworzyla naprawde cudenko. 
I juz w nim chodze mimo ze temperatura nie jest iscie zimowa (dzis u mnie slonko +10 stopni)


Moj maz tez zalapal sie na niespodzianke dostal cieplutkie skarpety ja zreszata tez.
Do tego mam jeszcze mitenki oraz swiateczne lniane serduszko.
Dziekuje pieknie !


Ja dla Jadzi uszylam serduszko, poszewke i saszetki.





Serdecznie pozdrawiam
Atena

104 komentarze:

  1. Todo digno de admiración.
    saludos Inma¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany o rany!!! Po pierwsze uwazam ze wyglad bloga wyszedl na plus :)
    Prezenty przepiekne!!! Lyzeczka widac ze z historia, jest taka krucha i delikatna. No a szal o Jagi .... brak mi slow.
    Bombki cudne! aj tam jedna sie tylko zbila :) sciskam

    OdpowiedzUsuń
  3. W tej szacie Twój blog bardziej mi sie podoba, przede wszystkim zdjecia są wieksze a co za tym idzie więcej na nich widac !!!!!! Ciesze się, że poduszka wpasowała kolorystycznie w Twój dom. Myslę, że będzie jej tam dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bree-dzieki, ciesze sie ze szata bloga podoba sie, to w duzej mierze Twoja zasluga.

    Joasia-fajnie czytac ze teraz stronka bardziej sie podoba:) A podusi to juz jest dobrze, wiesz pije sobie za mna teraz kawke:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Atenko dziewczyny pięknie Cię obdarowały. Ja również mam dla Ciebie niespodziankę. Zapraszam do siebie po wyróżnienie.POzdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anetko, znów cuda pokazujesz, Twojgwgo bloga postanawiam czytać wieczorami z kubkiem goracej czekolady - żeby móc się nim delektować:) Piękne dekoracje tworzysz, uwielbiam podpatrywać aranżacje:) Jelonek słodki (rogacze górą!), bombki jak z babcinej szafy, a prezenty cudowne...
    A jak w tym roku spędzasz święta? W PL czy w domku?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojojoj! ;) To twierdzicie, że czysta szata lepiej wygląda, to ja nie wiem...ja chyba nie wytrzymałabym psychicznie bez swoich róż! ;) Ale u Ciebie Anetko bardzo pasuje tak jak i u Dorotki!
    Co do prezentów to przepiękne dostałaś, jestem nimi oczarowana. Ale jak się jest grzecznym to tak to już jest wszyscy Cię kochają, choć zaraz zaraz ja też jestem grzeczna hmmm ale coś nie bardzo mnie kochają... wszyscy oczywiście! ;)
    Buziaki grzeczna Duszyczko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty do pozazdroszczenia. Wszystko piękne. A te bombki w oknie powalające. Wyglądają cudnie. Pozdrawiam i siadam wśród Obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem tak ,jestem zachwycona tłem bloga a raczej jego brakiem ,poniewaz od paru miesięcy próbuję zmienic na taką biel i nie potrafie! nie wiem jak Ci sie udało i chetnie posłucham kogos kto mi doradzi.
    Prezenty które dostałas sa przesliczne ,szczególnie zazdroszczę szalika!.
    Wszystko co sama stworzyłaś jest śliczne i niezwykłe i od dawna patrzę na to z zazdrością ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świeżo i jasno- tak jak lubię. Twoje prace jak zwykle przepiękne, a prezentów tylko pozazdrościć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ana-oczywiscie ze w Polsce, juz za tydzien wyjezdzamy:) oczywiscie nie moge sie juz doczekac

    Aniolku- no wlasnie chyba u Ciebie bez roz nie mogloby byc:) sciskam

    Magdor-dzieki i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. W kwestii bloga - jest dobrze!A co do prezentów... no no jak Mikołaj zaczął to pod koniec miesiąca skończy Cię obdarowywać!Sama śliczności dostałaś!!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Atenko jak do Ciebie wejdę to wyjść nie mogę tak pięknie. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowy wyglad bloga pasuje idealnie:) Pieknie niespodzianki dostalas:) a Twoje bombki sa naprawde swietne, ojj szkoda ze sniegu nie ma

    OdpowiedzUsuń
  15. Atenko, prawdziwa szczęściara z Ciebie. Dostałaś tyle cudowności!!!
    Nowa szata i mnie bardziej się podoba. Niebawem ruszam z własnym blogiem i też wybrałam białe tło.
    Od zeszłego roku chorowałam na Twój świecznik adwentowy. Wyobraź sobie, że w zeszłym tygodniu udało mi się go upolować, a dzisiaj właśnie dojechał:) Troszkę późno, ale użyję go do świątecznych dekoracji.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Atenko,
    prezenty cudne, każdy inny, każdy sliczny i najważniejsze że od serca.

    Bombki prezentują się cudnie w Twoim oknie, życzę tylko by nie było więcej szkód. Wiesz, udało mi sie dostać 3 bombki, i okazało się że są zbyt ciężkie by je powiesić na choince, dlatego u mnie wiszą przy lampie.

    Chyba mi trochę tęskno za "starą szatą" graficzna twojego bloga, ale ta biel też ma swój urok.
    Ja bym tylko zmieniła kolor czcionki w nagłówkach postów, na bardziej Twój- szarość, beż.???
    Mam nadzieję że się nie gniewasz za sugestię?

    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimowolne Zauroczenia- tylko jak to sie robi, probowalam ale nie umiem zmienic tego koloru:(

    Dziewczyny dziekuje za te cieple komentarze:) sciskam

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wymiana ! Białe tło idealnie pasuje do twoich prac i do twojego domu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. szal z broszką jest cudowny. no i idealny o tej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  20. ach jakie wspanialosci dostalas Anetko, ja ciesze sie, ze prawie dwa lata temu odkrylam ten blogowy swiat, tyle dobrego tu nas spotyka...
    Bombki sa cudowne, juz je poprzednio chwalilam, fajnie musza wygladac zawieszone zamiast firan w oknie...
    Twoja poszewka na wymianke cuuuuudna!
    Co do zmian na blogu to i ja chetnie zwiekszylabym rozmiar zdjec, ale niestety nie wiem jak sie to robi, a mieszac sie boje, bo juz raz mialam klopot z odzyskaniem dawnego tla i wygladu bloga.
    sciskam wtorkowo
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja jestem pewna,że ta bombka stłukła się na szczęście:)bloga czyta i ogląda się bardzo dobrze,nie musisz się tym martwić:)a prezenty dostałaś cudowne,ale jak już Dziewczyny pisały,zasłużyłaś:)no i Twoje prace tradycyjnie perfekcyjne!pozdrawiam i życzę udanego i białego pobytu w PL!
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Niespodziankowo i to jak!!!Tyle prezentow, a tu nawet jeszcze swieta nie nadeszly :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ klimatycznie. A bombki w oknie opromienione słońcem wyszły zjawiskowo! Wymianek, prezentów gratuluję... ;-) Dobro rozsiewane wokół wraca jak bumerang ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ dostałaś piękne niespodzianki; ja podobnie jak Bree jestem zachwycona szalem - cudo!
    Bardzo fajny pomysł z zawieszeniem tych srebrzystych ozdób w oknie i rzeczywiście tylko bieli śniegu za oknem brakuje.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow!!! super zmiany :)
    cudne prezenty :)
    Szczęściara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zmiana na blogu mi się podoba:)jakby jasniej, i przyjaźniej dla oczu:)bardzo podobają mi się Twoje dekoracje z udzialem bombek:)sama nie moge ich tak powiesić bo stanowilyby niesmaowita pokusę dla kotów:)i nawet jeśli nie ja bym je potlukla to z pewnoscią im by się udalo:)swoję droga masz pecha, taka sliczna bombka:( i te prezenty:)super:)zwlaszcza podusia ze smutnym misiem:)nic tylko się przytulić,ściskam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anetko śliczne prezenty dostałaś-sporo ludzi kocha Ciebie i Twoje prace. Bombki w oknie wyglądają świetnie, tez mam taką jedna i wiem ze jest dość ciężka ,wiec trzeba im znaleźć bezpieczne miejsce. W oknie maja świetne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam,
    a u Ciebie jak zwykle pięknie!
    Wizualna zmiana bloga bardzo mi się podoba i myślę, że świetnie pasuje. Ja też z utęsknieniem czekam na Święta i powoli zaczynam wyjmować świąteczne dekoracje, chociaż staram się z tym nie spieszyć bo boję się, że nacieszę się nimi za szybko.
    Dostałaś cudne prezenty!!!
    Twoje serducho, poducha i saszetki też są piękne!

    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niesamowite prezenty..a dekoracje świąteczne są śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięne, piękne prezenty! Śliczny jest ten jelonek i serduszko-bombka, a poduszka sprawia wrażenie, jakby była utkana z pajęczyny, jest taka... eteryczna (jeśli można tak powiedzieć o poduszce). Wygląd bloga na plus - bardzo przejrzysty i elegancki look :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam! Ależ tu milutko! Pozwolisz,że troszkę zabawię? Masz cudowny blog! Robisz cudowne rzeczy! Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie! aga

    OdpowiedzUsuń
  32. Zjadło mi komentarz,więc piszę jeszcze raz :-)
    Atenko,przepiękne prezenty,gratuluję.
    W Twoim domku-bajecznie,stwarzasz wokół siebie nieziemską atmosferę!
    Zmiana szaty bloga-in plus,ja chętnie też powiększyłabym na blogu zdjęcia,ale nie wiem,jak się do tego zabrac.Pozdrawiam Cię serdecznie
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale cudeńka dostałaś! jelonek jest przepiękny i te bombki - śliczne! a co do zmiany na blogu to tamten bardzo mi się podobała tu na plus są większe zdjęcia, a te prezentowane przez ciepie są perfekcyjne więc jest czym nacieszyć oczy! pozdrawiam
    magda
    P.S. saszetki zawsze robią na mnie wielkie wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne prezenty dostałaś i jak zwyle przesliczne jest to, co zrobiłaś! A blog po zmianie grafiki zrobil sie taki świetlisty!
    Pozdrawiam Cię bardzo przedswiątecznie
    Buziaki
    M.

    OdpowiedzUsuń
  35. Atenko, U Ciebie w każdej szacie ładnie i miło. Buziole w noch
    ps.tez uwielbiam te bombki, mam juz ich niezła kolekcję.
    ps2. śniegu nie ma bo jest cały w mojej sypialni hihi

    OdpowiedzUsuń
  36. Zemdlałam! Cuda! W głowie się kręci od oglądania:-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się nowa szata bloga .Ostatnio dużo oglądam, rzeczy białych .U ciebie jak zwykle bardzo przytulnie . Śliczne prezenty dostałaś i sam też śliczne rzeczy tworzysz...//

    OdpowiedzUsuń
  38. Anetko, zmiany BARDZO na PLUS, zostaw, proszę tak jak jest, ja uwielbiam oglądać zdjęcia w dużej rozdzielczości, to jest zupełnie inny komfort oglądania, naprawdę, a jest przecież co u ciebie podziwiać, oj jest :))) Cudne prezenty dostałaś i przepiękne twoje prace i ozdoby, ja wprawdzie ciągle teraz w niedoczasie, ale zaglądam i podziwiam jak zawsze :)) BUZIAKI ślę i posłałam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bombki faktycznie masz cudowne! Wspaniałe prezenty dostałaś od dziewczyn, a i ty też piękne im podarowałaś i jak zwykle perfekcyjnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie mogę się napatrzeć na te wszystkie cuda jakie dostałaś!! piękności :)
    a nowy wygląd bloga bardzo przypadł mi do gustu :0
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  41. Musisz być niewzykłą osobą, skoro znalazło sie tyle chętnych osób aby wykonać dla Ciebie te wszystkie piękne niespodziankowe przedmioty. życzę Ci zatem, żebys zawsze roztaczała wokół siebie takie ciepło.
    p.s. blog po zmianiach wygląda naprawdę fajnie

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale Cię obdarowali. Fantastyczne upominki.
    Bombki w oknie wyglądają pięknie. Szkoda, że jedna Ci się stłukła.
    Znam ten ból, bo sama kupiłam sobie niedawno jednego muchomorka i pozując do zdjęć przewrócił się i potłukł z jednej strony).
    No ale cóż, bombki czasem się tłuką :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow!!!!! Kochana!!!! Ty to jak polecisz, to po całości....
    Bombki są absolutnie piękne, a jakie mają cuuuuudne zawieszki, to jakaś staroć czy stylizowane???? Pomysł na bombki w oknie odgapiam, ale wpadłam na pomysł choinki na balkonie czy tarasie, jak w domu na nią za ciasno i za ciepło :)
    Szczypczyki do cukru to mój kolejny faworyt jako, że kocham starocie.
    A cała reszta.... ech... no po prostu śliczna....
    Poza tym chyba dobrze, że rozjechało Ci się tło ;-), uwielbiam duże zdjęcia i dużo ich :))

    Uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Mi też się blog rozjechał niedawno. A u Ciebie nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło! Jest fajnie:)
    Cudniaste prezenty pokazałaś. Szal jest ekstra i jelonek i ta łyżeczka. I jaki fajny dymek z kubeczka leci:)
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak mam być szczera ;) to nie podobają mi się tła bloga z jakimiś obrazkami po bokach - następuje przerost formy nad treścią, zdjęcia na blogu kłócą się z tłem o pierwszeństwo do oglądania, robi się chaotycznie... Więc jak dla mnie białe tło - o wiele lepsze! :) ale to tylko "moje widzimisię" ;)

    Jelonek przeuroczy!!! :) wszystkie prezenty z resztą piękne :)

    Pozdrawiam :)
    P.S. ja już w tą sb do PL lecę :))

    OdpowiedzUsuń
  46. zmiana w wyglądzie bloga bardzo fajna;) tyle pięknych prezencików - tylko pozazdrościć;) ja sama przygotowuję się do mojej pierwszej wymiany blogowej ;) a Twoje prace jak zwykle powalają i pięknem i profesjonalizmem wykonania;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak sie ciesze w takim razie ta zmiana wygladu bloga jest na plus:)

    Alizze- bombki nie sa stare choc bardzo bym chciala,a w oknie musisz koniecznie powiesic fajna dekoracja choc moja miala troszke inaczej wyglada ale brak czasu spowodowal ze jest tak, choinka na tarasie tez o tym myslalam ale aby ubrac tuje ktora mam w donicy;)))

    Dagmara- juz w sobote to super, a dlugo zostajecie?

    OdpowiedzUsuń
  48. Podoba mi się ta biel, kusiło i mnie już żeby zmienić ale zaniechałam pomysłu. Prezenty śliczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Bombki cudne, takie delikatne, pewnie będą się pięknie komponowały na tle śniegu. Śliczne wymianki i prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Atenko, blog teraz o wiele bardziej przejrzysty!
    Przepiękne prezenty a najbardziej urzekły mnie te bombki...
    całusy,

    OdpowiedzUsuń
  51. TE TWOJE SASZETKI SA PO PROSTU MISTRZOWSKIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!POZDRAWIAM CIEPLUTKO

    OdpowiedzUsuń
  52. MIAŁO BYC-POZDRAWIAM CIEPLUTKO:-)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  53. Atenko, już pisałam, ale jeszcze raz-te bombki są przepiękne!
    A prezenty fiu-fiu..szal i poducha rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Anetko klimacik niesamowity !!!!!!!A prezentasy urocze -takie od serca są najlepsze .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  55. Sliczne prezenty! Powinnas takie dostawac, bo wlasnie takie Ty dajesz innym!
    Bomki w oknie wygladaja fantastycznie! Bardzo mi sie podoba.
    Zycze przyjemnosci w czytaniu.

    Pozdrawiam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  56. Ou, no i zapomialam!
    Stronka super wyglada, taka swieza i przejrzysta!

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajnie,że zdjęcia są większe , bardzo lubię takie oglądać. Zmiany szaty blogowej oceniam na duży plus. Pięknie wyglądają te bombki w oknie. Od zeszłego roku poluję właśnie na te żołędzie. Były kiedyś w Marks & Spencer i żałowałam , że ich wtedy nie kupiłam .
    A Ty , gdzie znalazłaś swoje?
    Na koniec jeszcze muszę wspomnieć o pięknych prezentach. Miło , chyba tak dostawać takie piękne prezenty z różnych stron, wykonywane lub zakupywane z myślą o Tobie.
    Jesteś naszym blogowym aniołkiem - dobrym duszkiem.
    P:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Te banieczki z Twego okna wpasiłyby sie do mojego tegorocznego looka choinki.Dają super ,elegancki look.Buziolki-aga

    OdpowiedzUsuń
  59. Marapuama-bombki kupuje w Holandii, a tak ogromna przyjemnosc sprawiaja takie prezenty:)pozdrawiam

    Dagi-dzieki:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wygląd bloga na plus :) ta świeżość świetnie wkomponowała się z Twoim stylem :))) A prezenty prześliczne (cudności aż do pozazdroszczenia ;)) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo piękny, nowy look!!! I pięknie u Ciebie jak zawsze!!! Pozdrawiam cieplutko i życzę choć odrobiny białego puchu za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
  62. ale świątecznie u Ciebie...pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  63. U Ciebie jest cudnie. Zaczarowałaś mnie. Zostaję tutaj na dłużej.
    Dekoracje piękne, wszystko ze sobą współgra tworząc bajową całość!
    A prezentów tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  64. Anetka, przeglądam Twój blog wzdłuż i wszerz i znów od początku i zakochałam się w Twoich dziełach. :) Chyba zacznę od serduszka i ubranka na wieszaczek. Marzy mi się cała lista Twoich rzeczy ale nie będę od razu tak pazerna ;)) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  65. śliczności znowu! Ha, dobrze, że tylko jedna bombka się stłukła, to na szczeście będzie :)
    Mi się jeszcze jakoś nie udało od trzech lat na szczescie zbić, ale ja mam niziutkie okna i łatwo się wiesza...

    Prezenty dostałaś przepiękne! a ta łyżeczka, wow!! no i Jadziowe prace - boskie są, jak zawsze... mam też mitenki o d niej i uwielbiam je nosić, więc wiem ile radości musiały ci sprawić te cuda :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  66. Zdecydowanie zdjęcia w takich rozmiarach są niesamowite, zmiana bardzo dobra;)...tak łyżeczka to istny skarb... no i te Twoje zawieszki, śliczności...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  67. Bombki pięknie prezentują się w oknie.
    Chyba lepiej im w tym miejscu :)
    Wspaniałe prezenty dziewczyny Ci zrobiły(a Ty im).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  68. Jak zawsze u Ciebie zjawiskowo!
    Gdzie spędzasz czas po świętach?
    Może kawka w Oberhausen od 29 do 3 będę u mamy:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  69. wszystko takie cudowne:))).piękne prezenty..Atenko zmiana szaty bloga na plus!!!!! a Twoja podusia:)))))))))-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Ach jakie śliczności!!! I ten cudny klimacik jaki zagościł w Twoim domku - ślicznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  71. Wszystko piękne, jak zawsze:)
    Jasno, przytulnie i milutko:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  72. Wszystko sliczne Anetko i bombeczki wiszace w okienku i prezenty, a bombka sie pewnie na szczescie stlukla:-) Mi tez na bialo bardzo sie podoba jest jasniutko no i fotki do podziwiania sa wieksze:-))) Milego dzionka:-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Witaj
    Świetna nowa szata bloga, piękne prezenty dostałaś i poczyniłaś równie piękne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  74. Wszystko cudownie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Pięknie wygladają te bombeczki w oknie!!!!
    Anetko-przesliczne prezenty!! A jeszcze Ty tak potrafisz je pokazać,ze ach!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Cudnie, cudnie - cala masa upominków :). A u Ciebie jak zawsze zjawiskowo i przepięknie :)
    Buziaki
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  77. Anetko, uważam że zmiana bloga jest bardzo na plus i duże zdjęcia:))super!proszę zostaw tak:))
    Bombki są niezwykłe i w oknie wyglądają świetnie:))
    O Twoich tworkach to już nawet nie mówię:)))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  78. Ale zostałaś obdarowana :)
    Bombki w oknie ślicznie wiszą szkoda że nie zawisną na choince!! A stratą się nie przejmuj, zawsze jakieś muszą być :)

    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
  79. Witaj Atenko, wygląd bloga oceniam na 10 w skali od 1 do 5 ;)- przede wszystkim jest przejrzyście :)
    Bombki w oknach prezentują się iście królewsko. Upominki dostałaś rewelacyjne i smaa obdarowałaś innych samymi cudeńkami. Chylę czoła Atenko - jesteś niesamowicie utalentowana! Odnośnie książki - od dawna się za nią zabieram, podobno jest świetna. Przeczytaj też koniecznie pierwszą część - "Dziewczyna komendanta". Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Witaj Anetko!
    Zmiana szaty zdecydowanie na lepsze!też muszę o tym pomyśleć :)
    Cudności jak zwykle pokazałaś, zatapiam się w tych zdjęciach, ach jest tak romantycznie...i mimo , że się strasznie spiesze i powinno mnie już dawno tu nie być,nie mogłam zostawic mojego zachwytu bez wpisu tutaj :) kiss:))
    p.s.możesz mi napisać swój adres?

    OdpowiedzUsuń
  81. no i zaraz padnę z zazdrości, bo takie cuda dostałaś, że och i ach
    "stare" bombki są przepiękne i faktycznie widok za oknem troszku psuje im sesję ;)
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja też jestem przerażona pogodą. Chciałabym już zobaczyć biel za oknem :(
    Cudne prezenciki dostałaś. W Twoim guście. Podziwiam.
    :**

    OdpowiedzUsuń
  83. Jak dla mnie na długo ;) całe 3 tygodnie!!! :) lepiej niż na wakacje ;) wtedy tylko 2 tyg miałam wolnego i w PL tylko 8 dni byliśmy, więc cóż sobie trochę pofolgujemy, a co - należy nam się :)
    A Ty jak? my wracamy 07.01 :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Piekne bombki!!! I w ogule pieknie u ciebie!

    Pozdrawiam goraco!

    Hania

    OdpowiedzUsuń
  85. Dagmara-my bedziemy w pl. jakies 2 tygodnie wracamy zaraz po Nowym Roku.

    Kasia-dziekuje za te komplementy, a ja chyba zaczne od drugiej czesci, mam nadzieje ze nic tym nie strace, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Przesliczne prezenciki a bombki w oknie wygladaja cudnie:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  87. Hallo Atena!

    Zawieszki- bombki sa naprawde przepiekne...masz racje,szkoda,ze pogoda nie dopisuje,u mnie bylo dzis +9,5°C....
    Bardzo przytulnie u Ciebie,lubie Cie odwiedzac:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Niesamowite bombki, wyglądają na bardzo duże :0 Dostojnie i pięknie się prezentują :)A prezenciki super, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  89. Od kiedy trafiłam na Twojego bloga jestem zachwycona jego klimatem ale i tym co tworzysz. Wszystko jest takie jasne, czyste i eleganckie. Po prostu piękne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  90. Mnie bardzo podobają się zmiany na blogu. Piątka z plusem :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Te bombki są cudowne! Prezentów co nie miara i nie wiadomo, który piękniejszy. Przygotowałaś - standardowo już - cudowne upominki dla Jadzi. Pozazdrościć :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  92. pięknie prezentuje się okno w odsłonie z bombkami.
    Ja chyba bym się popłakała taka śliczna bombka pękła ...
    cudownie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  93. Mnie też się bardzo podoba świeżośc i przejrzystość szaty Twojego bloga,a prezenty no bajka zarówno te dla Ciebie,jak i od Ciebie,zazdroszczę:))

    OdpowiedzUsuń
  94. Dziękuję! :) Też się bardzo cieszę. :) Zrobiłam dziś pół serwetki. ;) Buźka. :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Same rarytasy - aż miło popatrzeć!
    Uściski Moja Droga.

    OdpowiedzUsuń
  96. Anetko!!!! Anily sa na swiecie!!!!
    Cudnosci dostalas a bombek troche zazdroszcze ale wiesz jak...tak zupelnie niezawistnie..
    Usciski Kochana!!!
    Nowa szatka tez mi sie podoba, choc i stara darzylam sentymentem:-)

    OdpowiedzUsuń
  97. Bombki rewelacyjnie wyglądają w oknie. Nigdzie takich nie spotkałam. Odkąd je u Ciebie zobaczyłam, zapragnęłam gdzieś je zdobyć :D
    Prezenty cudne dostałaś. Tyle serca włożonego w każdą wykonaną rzecz, jakież to cenne!
    Radosnych Świąt, Atenko :)))

    OdpowiedzUsuń
  98. Patrze i podziwiam...i znów patrze i podziwiam....cudownie u Ciebie....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  99. Genialną ozdobę okien wymyśliłaś - można odgapiać :) ? mam nadzieję że tak, choć nie mam tak pięknych bombek to może uda mi się osiągnąć coś podobnego chociaż w 50% procentach, piękne prezenty otrzymałaś, jako osoba dziergająca mocno zwróciłam uwagę na ocieplacz i podusie :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Madline- alez oczywiscie:)w tamtym roku mialam podobna tylko z gwiazdkami szydelkowymi, musialabys sie wrocic do postu z grudnia tamtego roku moze tez Ci sie spodoba:)

    OdpowiedzUsuń